یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر لزوم حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی کشور با روش‌های نرم و با ظرافت تاکید کرد.

رشیدی کوچی: مشکلات فرهنگی و اجتماعی باید با ظرافت حل شود

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در نطق میان دستور خود گفت: در این مدت که به عنوان خادم مردم در خانه ملت حضور داشتم، تمام تلاشم را به کار بستم تا صادقانه، شجاعانه و با حرّیت صدای ملت در خانه ملت باشم. نور امید را در دل‌های غم‌دیده و صبور مردم روشن کنم، فریاد مظلومیت‌ آن‌ها باشم و از حقوق اولیه‌شان دفاع کنم؛ در برابر پدرخوانده‌ها و اربابان زر و زور و تزویر در حد توان بایستم به این امید که زندگی زیباتر و آرام‌تری را برای مردم رقم بزنم.

وی خطاب به مردم تاکید کرد: خدا را گواه می‌گیرم در این مسیر سخت و گاهاً پرخطر لحظه‌ای شک و تردید و ترس به دل راه نداده و بارها مورد تهدید، عتاب، تطمیع، توهین، تخریب و تمسخر قرار گرفتم. در این مدت سعی کردم با شناسایی عامل اصلی آسیب به کشور، نظام، دین و ملت، خار در چشم و تیغ در گلوی جماعت متعصب باشم. خدا را گواه می‌گیرم آنچه امروز از مال دنیا دارم همان است که قبل از ورود به مجلس داشتم و خدا را شاکرم در این مسیر ذره‌ای از قوانین الهی، حکومتی، شرعی و عرفی خارج نشدم. در دفاع از حق شما مردم نه معامله‌ای کردم و نه سکوت کردم. اگر قصوری بوده خارج از توان و اختیار و اراده بوده که همین جا از همه شما حلالیت می‌طلبم و به دعای خیر شما نیاز مبرم دارم و از مردم شریف و عزیز حوزه انتخابیه خود تشکر می‌کنم که این فرصت را به این حقیر دادند.

وی همچنین در تذکری به مسئولان گفت: دولت‌مردان گرامی؛ تکرار مسیرها و روش‌های گذشته جز تحمیل هزینه‌های بیشتر عایدی برای کشور نخواهد داشت. حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی باید با روش‌های نرم و با ظرافت انجام گیرد؛ روش‌های سرهنگی کار را خراب‌تر می‌کند.

این نماینده مجلس در پایان اظهار کرد: آقایان عزیز! حضور واقعی در بین آحاد مردم آگاهی از مشکلات آن‌ها و فهم و پذیرش مشکلات آن‌ها است و ارائه راهکار در گرو آن است، از ظرفیت جوانان خوش‌فکر و آگاه به جامعه استفاده و مسیر را اصلاح کنید.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید