طرح ۳۱۷ میلیون دلاری رژیم صهیونیستی با هدف یهودی‌سازی بلندی‌های اشغالی جولان امروز در کابینه این رژیم تصویب خواهد شد.

تصمیم کابینه رژیم اشغالگر قدس برای تصویب طرح ۳۱۷ میلیون دلاری یهودی‌سازی جولان

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از روسیا الیوم نوشت: کابینه رژیم صهیونیستی امروز طرحی را به ارزش ۳۱۷ میلیون دلار تصویب می کند که به موجب آن شهرک های صهیونیست نشین در بلندیهای اشغالی جولان توسعه خواهد یافت و شهرک نشینان در این منطقه اشغالی افزایش خواهد یافت.

اجرای این طرح در بلندیهای جولان با هدف تغییر بافت جمعیتی در این منطقه راهبردی صورت می گیرد و به موجب آن طی سالهای ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۵ تعداد زیادی از شهرک نشینان در این منطقه مستقر خواهند شد.

در حال حاضر ۵۳ هزار نفر در بلندیهای اشغالی جولان ساکن هستند که ۲۴ هزار نفر آنه دروزی هستند و به موجب طرح توسعه شهرکها در بلندیهای جولان از سوی رژیم صهیونیستی، تعداد افراد مقیم در این منطقه طی سالهای آتی باید به ۱۰۰ هزار نفر برسد.

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی بلندیهای اشغالی جولان را یک هدف راهبردی تلقی می کند که کابینه این رژیم باید افزایش شمار صهیونیستها در این منطقه را در دستور کار خود قرار دهد.

نوسازی زیرساختها، ایجاد شهرک های جدید و فراهم کردن هزاران فرصت شغلی جدید در بلندیهای جولان از جمله اهداف و برنامه های رژیم صهیونیستی در این منطقه اشغالی است.

در این طرح که اجرای آن ۵ سال به طول می انجامد، ۳ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی جدید احداث خواهد شد.

صهیونیستها علاوه بر تصمیم مذکور در بلندیهای اشغالی جولان سوریه، همزمان شهرک سازی ها در اراضی اشغالی فلسطین را گسترش می دهند. پیشتر کابینه بنت به شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی وعده داد که هر ۳ ماه یک بار مجوز جدیدی برای شهرک سازی ها به آنها اعطا کند. مجوزها برای ساخت و سازهای غیرقانونی در کرانه باختری و قدس اشغالی اعطا خواهد شد.

از زمان روی کار آمدن نفتالی بنت در سوم تیرماه، شهرک سازی ها در اراضی اشغالی بیش از پیش گسترش یافته است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید