شامگاه جمعه سوم دی ماه اتوبوس بنز ایران پیمایی در حاشیه آزادراه تهران-پردیس دچار آتش‌ سوزی شد و متاسفانه عوامل آتش نشانی پس از اطفاء حریق با پیکر بی‌جان راننده این خودرو مواجه شدند.

ویدیو هولناک از آتش‌ گرفتن اتوبوس در آزاد راه تهران پردیس | زنده زنده سوختن راننده اتوبوس / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس گفت: شامگاه جمعه سوم دی ماه اتوبوس بنز ایران پیمایی در حاشیه آزادراه تهران-پردیس دچار آتش‌ سوزی شد و متاسفانه عوامل آتش نشانی پس از اطفاء حریق با پیکر بی‌ جان راننده این خودرو مواجه شدند.

مهدی درفکی اظهار کرد: حدود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه جمعه سوم دی ماه یک مورد آتش‌سوزی در آزادراه تهران_پردیس به سامانه ۱۲۵ شهرداری پردیس اعلام و با حضور اکیپ‌ های آتش‌نشانی خرمدشت و پردیس این آتش‌سوزی اطفاء شد.

درفکی ادامه داد: پس از اطفاء این حریق و حضور عوامل آتش نشانی در اتوبوس، با پیکر بی‌جان راننده اتوبوس که پاهای وی دچار سوختگی شده بود مواجه شدند.

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس با بیان اینکه راننده حدود ۵۰ سال سن داشته، تاکید کرد: وجود یک گاز پیکنیکی در کنارمتوفی و اینکه پاهای راننده دچار سوختگی شده، نشان دهنده این است که گاز دچار نشتی شده و وی قبل از شروع آتش سوزی جان خود را ازدست داده است.

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس ابراز کرد: این اتوبوس مسافربری به صورت گذری از این محل عبور می کرده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید