برخورد یک دستگاه تریلی با خودروی سواری پژو پارس در تودشک از توابع شهرستان اصفهان موجب کشته شدن پنج تن از سرنشینان این خودرو شد.

تصادف هولناک تریلی با پژو در اصفهان / ۵ نفر کشته شد
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، برخورد یک دستگاه تریلی با خودروی سواری پژو پارس چهارشنبه شب در تودشک از توابع شهرستان اصفهان موجب کشته شدن پنج تن از سرنشینان این خودرو شد.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه شب گذشته در تودشک رخ داد که پس از اعلام به اورژانس یک واحد امدادی به محل اعزام شد.

عباس عابدی افزود: در این سانحه رانندگی  ۲ مرد و ۳ زن در دم جان خود را از دست دادند.

شهر تودشک در شرق بخش کوهپایه شهرستان اصفهان و در ۹۶ کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.

به گزارش ایرنا؛ براساس آمار پزشکی قانونی استان اصفهان در نیمه نخست امسال ۵۳۴ نفر به‌دلیل حوادث ترافیکی در استان جان باختند که از این تعداد ۱۰۱ نفر زن و ۴۳۳ نفر مرد بودند.

میزان فوت ناشی از تصادفات در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۵۰۴ نفر شامل ۹۵ زن و ۴۰۹ مرد، ۶.۲ درصد افزایش یافته است.

در ۶ ماه نخست امسال ۱۲ هزار و ۲۵۳ نفر در تصادفات دچار مصدوم شدند که نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ با ۱۱ هزار و ۲۱۸ نفر ۹.۲ درصد افزایش داشته است.

همچنین ماموریت‌های تصادفات جاده‌ای اورژانس ۱۱۵  استان اصفهان در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید