با گسترش و توسعه فناوری نوین بلاک چین، به تدریج از این تکنولوژی در حوزه های مختلفی استفاده شده است که رسالت اصلی این فناوری غیرمتمرکزسازی است.

قیمت ارز دیجیتال DYDX و وی چین و بیت تورنت

ارز دیجیتال وی چین یک بلاک چین است که با نشانه اختصاری(VET) نمایش داده می شود و برای مدیریت زنجیره تامین و فرآیندهای تجاری ساخته شده است و  از سیستم ToolChain برای ارائه یک راه حل کلید در دست برای مشاغل در سراسر جهان استفاده می کند. وی چین شرکتی است که به طور کامل به حل یکی از رایج ترین مشکلات در دنیای تجارت اختصاص دارد: ردیابی زنجیره تامین و تضمین کیفیت.

ارز دیجیتال وی چین فناوری بلاک چین و اینترنت اشیا (اینترنت اشیا) را برای انجام این کار ترکیب می کند. بر اساس گزارش Cointelegraph، اگر این فناوری در سراسر جهان به کار گرفته شود، زنجیره تامین می تواند از صرفه جویی ۱۵۵ میلیارد دلاری در سال بهره مند شود. علاوه بر این، فعال کردن استفاده از این فناوری باعث افزایش ۱۰۰ میلیون دلاری تجارت جهانی مواد غذایی در سال خواهد شد.

صنعت زنجیره تامین بسیار کارآمد و در بیشتر بخش‌ها خودکار شده است. با این حال، به طور کلی نمی تواند تضمینی غیرقابل انکار مبنی بر اصل یا تقلبی بودن یک محصول خاص ارائه کند. تخمین زده می شود که کالاهای تقلبی در سال ۲۰۱۷ بیش از ۳۰ میلیارد دلار هزینه برای صنعت لوکس داشته باشد. فناوری وی چین می تواند به مختل کردن وضعیت موجود کمک کند و شفافیت و اطلاعات منبع منبع را برای مشتریان و کسب و کارها فراهم کند.

قیمت ارز دیجیتال وی چین

این هدف به بهترین وجه در برگه سفید توکن توضیح داده شده است، که بیان می‌کند: «ایجاد یک پلتفرم اکوسیستم تجاری بدون اعتماد و توزیع شده برای فعال کردن جریان اطلاعات شفاف، همکاری کارآمد و انتقال ارزش با سرعت بالا». با استفاده از فناوری بلاک چین، VET می‌تواند داده‌های تولید را دموکراتیزه کند و به همه ذینفعان امکان دسترسی به اطلاعات تایید شده یکسان را بدهد.

قیمت ارز دیجیتال وی چین

همانطور که اشاره شد این پلتفرم تنها برای انتقال محتوا مورد استفاده قرار می گرفت اما کم کم شاهد حضور ارز دیجیتال بیت تورنت بوده ایم و این نشان از فعالیت این شرکت در حوزه ارزهای دیجیتال است. در حال حاضر پلتفرم بیت تورنت دارای ۲۵۰ میلیون کاربر است و می توان آینده ای روشن را برای ارز دیجیتال آن متصور شد.

بیت تورنت در حال حاضر بر روی شبکه بلاک چین ترون قرار گرفته است و فعالیت های اقتصادی بسیاری را شامل می شود. برای استفاده از این پلتفرم نیازمند نصب نرم افزار آن هستید و باید آن را دانلود و نصب کنید. اما موضوع بحث ما در این مطلب درباره ارز دیجیتال بیت تورنت است و قصد داریم درباره آن در حوزه ارزهای دیجیتال با شما صحبت کنیم. پس برای اطلاعات بیشتر درباره بیت تورنت همچنان با ما همراه باشید.

قیمت ارز دیجیتال بیت تورنت

همانطور که می دانید قیمت رمز ارزها روزانه و لحظه ای ممکن است تغییر کند. به همین علت هزینه ای ثابت را نمی توان برای ارز دیجیتال بیت تورنت بیان کرد. بهتر است در هنگام خرید نمودار لحظه ای بیت تورنت را مشاهده و در این باره تصمیم بگیرید. متاسفانه شرایط حاکم بر اقتصاد جهانی و افزایش یا کاهش نرخ تورم هزینه خرید و فروش رمز ارز بیت تورنت را ممکن است تغییر داده و افرادی که تا دیروز ممکن بود جز سرمایه گذاران این ارز باشند امروز قصد خرید ندارند.

همچنین ممکن است شرایط ایده آل برای خرید رمز ارز بیت تورنت و سرمایه گذاری بر روی آن ایجاد شود. تمامی این تغییرات به عواملی که در بالا اشاره شد وابسته است و باید حتما موارد را بررسی و سپس تصمیم برای خرید و فروش بگیرید. این موضوع برای سرمایه گذاران در حوزه ارزهای دیجیتال اهمیت بسزایی دارند و ترجیح می دهند هزینه کمتر را پرداخته و بیشترین سوددهی را داشته باشند. اما این موضوع وابسته به میزان تجربه شما در حوزه فروش و مدیریت ارزهای دیجیتال خواهد بود. لذا اگر قصد سرمایه گذاری دارید اما مهارت کافی در این حوزه را بدست نیاورده اید حتما از افراد فعال در حوزه خرید و فروش کمک بگیرید.

قیمت ارز دیجیتال بیت تورنت

با گستش و توسعه فناوری نوین بلاک چین، به تدریج از این تکنولوژی در حوزه های مختلفی استفاده شده است که رسالت اصلی این فناوری غیرمتمرکزسازی است. یکی از حوزه های نوین بر بستر شبکه بلاک چین، حوزه امور مالی غیرمتمرکز DeFi می باشد که به منظور حذف واسطه-های مالی همچون بانک ها، صرافی ها و نیز کارگذاریها به وجود آمده است. توکن DyDx ارزدیجیتالی است که در حوزه امور مالی غیرمتمرکز می توان از آن استفاده کرد.

قیمت ارز دیجیتال DYDX

قیمت توکن DyDx پس از عرضه در سال ۲۰۲۱، نوسانات بسیاری را تجربه کرده است. نواحی مهم قیمتی ۱۱.۸، ۱۸.۸ و نیز ۲۷.۷به عنوان سقف تاریخی قیمتی، نواحی قیمتی مهمی هستند که می توانند به عنوان نقاط حمایتی و مقاومتی توسط سرمایه گذاران و معامله گران این توکن در بازار ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرارگیرند. هم چون سایر ارزهای دیجیتال، قیمت توکن Dydx نیز از المان های مهمی تأثیرپذیر هستند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهد شد.

قیمت ارز دیجیتال DYDX

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید