سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی باند بزرگ جعل اسناد دولتی به مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت: تعدادی از اعضا باند دستگیر شدند، اسناد جعلی و تقلبی کشف و ضبط‌شده است.

کشف باند ۲ هزار میلیارد تومانی جعل اسناد دولتی در مازندران

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سردار مرتضی میرزایی روز یکشنبه در بازدید از نمایشگاه کشفیات اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ظفر در ساری بابیان اینکه این نمایشگاه امروز هم‌زمان با ساری در ۹ شهرستان استان مازندران گشایش یافت، گفت: در اجرای طرح ظفر ۵۵ کیلوگرم مواد مخدر، ۵۲ دستگاه موتورسیکلت و خودرو مسروقه کشف و ۱۵ واحد صنفی متخلف پلمپ شد.

وی افزود: بیش از ۵۰۳ نفر از مجرمان و متخلفان با جرم‌های مختلف تحت تعقیب بوده و یا فراری بودند و یا کسانی که حبس بوده و از رأفت جمهوری اسلامی استفاده کرده به مرخصی رفته و مراجعه نکرده بودند دستگیر شدند که از این تعداد ۱۱۴ نفر سارق بوده‌اند.

فرمانده انتظامی مازندران بابیان اینکه ۲۵۰ گروه عملیاتی در این طرح به‌کارگیری شدند، گفت: در این عملیات بیش از ۲۲ قبضه سلاح غیرمجاز کشف شد

میرزایی درباره جولان اراذل‌واوباش در فضای مجازی، گفت: در حال حاضر اقدام و تحرک خاصی از سوی اراذل‌واوباش استان مشاهده نشده است، اجازه قدرت‌نمایی به اراذل در فضای مجازی و واقعی به این قشر نمی‌دهیم.

وی افزود: قدرت را به‌هیچ‌وجه له اراذل‌واوباش نخواهیم داد چه در فضای مجازی و چه در فضای واقعی برای مردم ایجاد مزاحمت کنندبرابر قانون و مقررات باقدرت با این افراد برخورد خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی مازندران تأکید کرد که به‌هیچ‌وجه اجازه ایجاد جو امنیتی و روانی را به اراذل‌واوباش نخواهیم داد، چنانچه این افراد در فضای مجازی جولان بدهند در کوتاه‌ترین زمان شناسایی و برخورد می‌شوند.

وی به شگرد قاچاقچیان در رابطه با مرسوله پُستی اشاره کرد و تصریح کرد: البته بین ما و مسئولانی که در ارسال مرسولات فعالیت می‌کنند، همکاری خوبی وجود دارد و به‌محض اطلاع بلافاصله همکاران ناجا اعزام خواهند شد.

وی با اعلام اینکه در این طرح نزدیک به ۱۰ تن چوب قاچاق کشف شد، ادامه داد: مسئولان و متولیان امر همکاری مناسب‌تری با نیروی انتظامی داشته باشند و با افرادی که به جنگل تعرض می‌کنند برخورد جدی صورت گیرد.

میرزایی در ارتباط با دستگیری باند جعل و سرقت اسناد در استان، گفت: این افراد با عناوین مختلف اقدام به جعل اسناد کرده و با توجه به مهارتی که در تهیه مدارک دارند اقدام به کلاه‌برداری کرده‌اند از باند دستگیرشده فعلی حدود ۲ هزار میلیارد تومان اسناد جعلی و تقلبی کشف و ضبط‌شده است. 

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید