تبدیل و ذخیره اسناد Word به فایل‌های PDF همیشه آسان بوده است، اما نمی‌توان همین را برای تبدیل PDF به اسناد Word گفت.

تبدیل PDF به Word فارسی بدون بهم ریختگی | بهترین و راحت ترین راه تبدیل pdf به ورد بدون بهم ریختگی متن

همانطور که می‌دانید، نمی‌توانید تغییراتی در یک سند PDF ایجاد کنید، بنابراین اگر اشتباه تایپی می‌بینید یا می‌خواهید چیزی را در محتوا تغییر دهید، باید فایل PDF را به سند Word تبدیل کنید.

با تبدیل PDF به Word می‌توانید فایل PDF خود را به اسناد Word قابل ویرایش تبدیل کنید. هر چقدر کیفیت فایل‌های شما بهتر باشد این تبدیل دقیق‌تر و بهتر انجام می‌شود. با این حال، همه مبدل‌های PDF به Word به یک شکل کار نمی‌کنند و اگر PDF شما به زبان فارسی باشد ممکن است بعد از تبدیل دچار بهم ریختگی شود و برای تبدیل PDF به Word فارسی بدون بهم ریختگی در ادامه با ما همراه باشید.

تبدیل PDF به Word

تبدیل PDF به Word فارسی بدون بهم ریختگی

فرمت سند قابل حمل که با عنوان PDF شناخته می‌شود با این هدف ابداع شد که به اشتراک گذاری اسناد و فایل‌ها در چندین دستگاه آسان‌تر شود. ایده این بود که یک نسخه بی‌نقص و جمع و جور از فایل اصلی ایجاد شود که در طول انتقال از یک دستگاه به دستگاه دیگر دستکاری در آن دشوار باشد. این یکی از اهدافی است که آن را با موفقیت بزرگ به انجام رسانده است. با این حال، همراه با ارائه راحتی در انتقال، مشکلاتی نیز برای صاحبان اسناد ایجاد شد. اگرچه PDF امکان انتقال روان و سریع یک سند را فراهم می‌کند، اما اجازه ویرایش آن را نمی‌دهد. بنابراین اگر کاربر به دنبال اصلاح جزئیات در فایل PDF باشد، به سادگی نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

خوشبختانه، این مشکل بزرگی نیست که نگران آن باشید زیرا ابزارهایی وجود دارند که به طور خاص برای ارائه راه حلی برای این مشکل طراحی شده‌اند. در جستجوی گوگل، تعداد زیادی مبدل PDF به Word را در اختیار خواهید داشت که هر کدام به روشی خاص به شما کمک می‌کنند تا فایل‌های PDF غیرقابل ویرایش را به اسناد Word قابل ویرایش تبدیل کنید. در ادامه، به بررسی برخی از این ابزارها می‌پردازیم، ویژگی‌هایی را که هر یک از آنها ارائه می‌دهند بررسی می‌کنیم، و در نهایت شما می‌توانید ابزاری را که بهتر با نیازهای شما مطابقت دارد انتخاب کنید. همچنین به صورت آنلاین نیز می‌توانید از برخی وب سایت‌ها برای تبدیل PDF به Word فارسی بدون بهم ریختگی استفاده کنید. شما می‌توانید این کار را با استفاده از مرورگر خود و بدون نیاز به نصب نرم‌افزار خاصی انجام دهید.

• آموزش ورد Word — کلیک کنید

eboo.ir

سرویس آنلاین که توسط گروه ایبو راه‌اندازی شده است به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی فایل‌های PDF فارسی و عکس‌های اسکن شده خود را به فرمت قابل ویرایش Word تبدیل کنید.

تبدیل PDF به Word فارسی بدون بهم ریختگی

از قابلیت‌های این سرویس این است که متون فارسی و انگلیسی را بدون کوچکترین بهم ریختگی به فایل word تبدیل می‌کند. در تبدیل جداول و تصاویر قالب آنها را تا حد زیادی حفظ می‌کند و از فرمت‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. تبدیل فایل‌های مقاله دو ستونه و حتی چند ستونه، حفظ رنگ عبارات و کلمات، پشتیبانی از درصد بالایی از عملگرها و فرمول‌های ریاضی، و همچنین امکان استفاده از آن در سیستم عامل‌های مختلف از دیگر قابلیت‌های این سرویس آنلاین فوق‌العاده است که می‌توانید از آنها بهره ببرید. همچنین در صورت بروز خطا و یا وجود مشکلی در هرکدام از مراحل استفاده از سایت می‌توانید با کمک خدمات پشتیبانی ارائه شده توسط گروه ایبو مشکل خود را در سریع‌ترین زمان حل کنید.

Online۲pdf.com

با این ابزار آنلاین می‌توانید به راحتی فایل‌های PDF به Word فارسی بدون بهم ریختگی تبدیل کنید. علاوه بر این، تبدیل PDF آنلاین ویژگی‌های بسیار بیشتری را نیز ارائه می دهد. فقط کافی است فایل‌هایی را که می‌خواهید ادغام، ویرایش، یا به فرمت دیگری تبدیل کنید، انتخاب نمایید.

تبدیل PDF به Word فارسی بدون بهم ریختگی

بسته به فایل‌های خود می‌توانید گزینه‌های مختلفی را تنظیم و انتخاب کنید و یا از ترکیب آنها استفاده کنید. با استفاده از این سرویس می‌توانید صفحات خاصی را انتخاب کنید، صفحات PDF را بچرخانید، ترتیب صفحات را تغییر دهید، فایل‌ها را تقسیم‌بندی کنید و بسیاری موارد دیگر که به راحتی می‌توانید استفاده کنید. بسیاری از گزینه‌های دیگر، مانند سربرگ، پاورقی، و فشرده سازی، را نیز می‌توان تعریف کرد. در نهایت، بر روی دکمه "تبدیل (Convert)" کلیک کنید و نتیجه را ببینید.

Google Docs

Google Docs یک برنامه مهم مبتنی بر وب است که توسط Google برای ایجاد و ویرایش اسناد متنی در مرورگر وب ارائه شده است. Google Docs به طور خودکار همه تغییرات را در حین تایپ کردن ذخیره می‌کند و به افراد زیادی اجازه می‌دهد همزمان روی یک سند کار کنند.

تبدیل PDF به Word فارسی بدون بهم ریختگی

تبدیل PDF به Word فارسی بدون بهم ریختگی

Google Docs دارای ویژگی‌های حرفه‌ای بسیاری است که به شما امکان می‌دهد هر فایل PDF را به روشی آسان و مقرون به صرفه ویرایش کنید. می‌توان با استفاده از دو راه حل داخلی گوگل، یعنی Google Docs و Google Drive، یک PDF را در Google Docs ویرایش کرد.

از آنجایی که گوگل از چندین فرمت فایل مانند اکسل، ورد و پی‌دی‌اف پشتیبانی می‌کند، می‌توانید به راحتی فایل PDF خود را بدون نصب برنامه جدید ویرایش کنید.

برای استفاده از قابلیت‌های این سایت ابتدا باید یک حساب کاربری در Google Drive ایجاد کنید. پس از آن فایل PDF مورد نظر خود را آپلود کنید. اکنون می‌توانید با باز کردن فایل آپلود شده در Google Docs آن را به فرمت Word تبدیل کنید و ویرایش‌های لازم را به راحتی بر روی آن انجام دهید. Google Drive دارای فضای ذخیره سازی ابری نیز هست. همچنین این سایت از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید فایل‌های PDF فارسی خود را به راحتی به فرمت قابل ویرایش Word تبدیل کنید. فرآیند ویرایش فایل‌های PDF در  Google Doc آسان، راحت و رایگان است و می‌توان آن را از هر مکان و هر زمان انجام داد.

· Adobe

یکی از بهترین ابزارها برای تبدیل سریع و کارآمد PDF به Word می‌باشد. به عنوان نهاد مسئول اختراع PDF در وهله اول، چه گزینه‌ای بهتر از خود Adobe برای تبدیل PDF وجود دارد. Adobe یک رابط قوی و جامع برای تبدیل آسان هر فایل PDF در کمترین زمان ارائه می‌دهد. فایل قابل ویرایشی که دریافت می‌کنید یک کپی از اصل سند است.

تبدیل PDF به Word فارسی بدون بهم ریختگی

فرآیند تبدیل نیز بسیار ساده است. می‌توانید روی «دکمه انتخاب فایل» در صفحه اصلی آن کلیک کنید یا به سادگی فایلی را که می‌خواهید تبدیل کنید بکشید و رها کنید. پس از انتخاب، Adobe به طور خودکار فرآیند تبدیل را شروع می‌کند. فایل Word قابل ویرایش شما در پوشه مورد نظر شما در دستگاه ذخیره می‌شود. همچنین می‌توانید نسخه پریمیوم را برای تبدیل فایل Microsoft ۳۶۵، چرخاندن یا تقسیم فایل PDF یا کپی کردن HTML، TXT و فرمت‌های دیگر به PDF امتحان کنید.

ویژگی‌ها:

- تبدیل سریع PDF به Word

- ویژگی کشیدن و رها کردن برای استفاده راحت‌تر

- تقسیم و چرخش PDF

- تبدیل فرمت‌های مختلف به PDF

Adobe به عنوان یکی از بهترین مبدل‌های PDF به Word واجد شرایط است. این واقعیت که این کار را به خوبی انجام می‌دهد باعث می‌شود آن را بیشتر توصیه کنیم.

• آموزش پاورپوینت PowerPoint — کلیک کنید

· Smallpdf

یکی دیگر از بهترین ابزارها برای تبدیل سریع و آسان PDF به Word است.

تبدیل PDF به Word فارسی بدون بهم ریختگی

Smallpdf با ارائه یک ابزار بسیار ساده و در عین حال پیشرفته برای تبدیل فایل‌های PDF به Word عمل می‌کند. ویژگی ساده کشیدن و رها کردن به شما این امکان را می‌دهد که هر فایل PDF را که دوست دارید برای تبدیل به سادگی در برنامه رها کنید. اسناد بدون هیچگونه کاهش کیفیت پردازش می‌شوند و کاربران می توانند در کمترین زمان انتظار یک نتیجه نهایی با کیفیت بالا را داشته باشند.

شاید قابلیتی که واقعاً Smallpdf را مورد توجه قرار می‌دهد، توانایی آن در انجام تبدیل‌های ابری باشد. Smallpdf توسط بسیاری از سرورها در فضای ابری پشتیبانی می‌شود که کاری را به اندازه تبدیل PDF به فایل‌های Word به راحتی انجام نمی‌دهد. همچنین یک سیاست حفظ حریم خصوصی بسیار سختگیرانه دارد تا اطمینان حاصل شود که اسناد شما همیشه امن و مطمئن هستند.

ویژگی‌ها:

- تبدیل سریع و آسان

- ویژگی کشیدن و رها کردن

- تبدیل ابری

- در تمام پلتفرم‌ها به طور یکپارچه کار می‌کند

Smallpdf یک رابط خوب برای تبدیل سریع فایل PDF به Word ارائه می‌دهد. این ابزار پیشنهادی برای تبدیل ابری است و تعهد آن به حریم خصوصی کاربر باعث می‌شود این ابزار ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

· iLovePDF

ابزاری برای پردازش قدرتمند و سریع PDF می‌باشد.

تبدیل PDF به Word فارسی بدون بهم ریختگی

iLovePDF یک ابزار فوق‌العاده به نظر می‌رسد که یک ابزار پردازش PDF بسیار قدرتمند را ارائه می‌دهد. این ابزار وظیفه تبدیل یک فایل PDF به یک فایل Word قابل ویرایش را به راحتی انجام می‌دهد.

در یک رویکرد دو مرحله‌ای به سادگی از شما می‌خواهد فایلی را که می‌خواهید تبدیل شود انتخاب کنید، فرمت مورد نظر برای تبدیل آن را انتخاب کنید و منتظر نتیجه نهایی باشید.

جدا از Word، می‌توانید PDF خود را به برخی دیگر از فرمت‌های قابل استفاده از جمله JPEG، Powerpoint و Excel نیز تبدیل کنید. نه تنها تبدیل، بلکه می‌توانید کارهایی مانند ادغام PDF، فشرده سازی و تقسیم PDF را نیز با کمک iLovePDF انجام دهید.

iLovePDF ابزاری کاربردی و رایگان برای تبدیل است. نه تنها می‌توانید فایل پی‌دی‌اف خود را به هر فرمتی که می‌خواهید تبدیل کنید، بلکه انواع دیگر ویژگی‌های پردازشی را نیز با نهایت سهولت انجام دهید.

· Nitro

بسیاری از کاربران اینترنت اغلب برای به اشتراک گذاری یا آپلود اسناد خود به صورت آنلاین برای هر هدفی تردید دارند، چه رسد به تبدیل. تبدیل نیترو PDF به Word این امکان را می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که هنگام تبدیل فایل شما آرامش خاطر دارید. این کار با ارسال مستقیم فایل تبدیل شده به آدرس ایمیل شما به جای ذخیره مستقیم آن در سیستم شما انجام می‌شود. شما باید فایل مورد نظر خود را آپلود کنید، فرمت خروجی را انتخاب کنید، آدرس ایمیلی را که می‌خواهید فایل خود را دریافت کنید وارد کنید و منتظر بمانید تا کار پردازش شده تحویل داده شود.

ویژگی‌ها:

- تبدیل امن فایل

- تبدیل در فرمت‌های ورد، پاورپوینت و اکسل

- در تمام سیستم‌ها کار می‌کند

این ابزار برای کاربران محتاط به دلیل ایجاد آرامش خاطر برای آنها مناسب است. از آنجایی که در نهایت استفاده از آن کمی وقت‌گیر است، ما آن را برای کاربران معمولی توصیه نمی‌کنیم.

· Simply PDF

ابزاری مناسب برای تبدیل سریع و با کیفیت PDF می‌باشد.

تبدیل PDF به Word فارسی بدون بهم ریختگی

با Simply PDF ابزاری خواهید یافت که وظیفه خود را با ظرافت چشمگیری انجام می‌دهد. با کمک یک فرآیند تبدیل دو مرحله‌ای ساده، این ابزار می تواند به شما کمک کند فایل PDF را به فرمت Word یا Powerpoint و Excel قابل ویرایش تبدیل کنید. کیفیت تبدیل با استفاده از این ابزار بالا است. این ابزار دارای یک ویژگی OCR قوی است که به آن کمک می‌کند لینک‌ها، جداول و تصاویر موجود در فایل را شناسایی کند تا تبدیل بی‌عیب و نقصی انجام شود. علاوه بر این، این ابزار در سیستم عامل‌های ویندوز و مک به خوبی کار می‌کند.

ویژگی‌ها:

- تبدیل با کیفیت

- تشخیص هایپرلینک

- ادغام و تقسیم‌بندی PDF

- تبدیل رایگان و نامحدود فایل PDF

Simply PDF عالی است زیرا به کاربران این امکان را می‌دهد که فایل‌های PDF خود را در کمترین زمان پردازش کنند و به راحتی و کاملاً رایگان قابل استفاده است.

· AltoPDFtoWORD

ابزاری قدرتمند و رایگان برای تبدیل PDF به Word می‌باشد.

تبدیل PDF به Word فارسی بدون بهم ریختگی

AltoPDFtoWORD یکی از بهترین ابزارهای موجود برای تبدیل PDF به Word فارسی بدون بهم ریختگی است. این ابزار ویژگی‌های قوی، بدون هیچ هزینه‌ای را به کاربران خود ارائه می‌دهد و آپلود و تبدیل آسان فایل با استفاده از این ابزار به راحتی انجام می‌شود. جدای از این، مجموعه‌ای از ویژگی‌های پردازشی را نیز ارائه می‌کند. با استفاده از این ابزار به راحتی می‌توانید PDF خود را ویرایش و امضا کنید، آن را ادغام و تقسیم‌بندی کنید، و یا به هر اندازه دلخواه فشرده کنید، که همه اینها در کمترین زمان و با کیفیت عالی انجام می‌شوند.

ویژگی‌ها:

- تقسیم‌بندی و ادغام

- تبدیل آسان فایل با کشیدن و رها کردن

- فشرده سازی PDF

AltoPDFtoWORD انواع وظایف پردازشی را با سهولت فوق العاده و بدون افت کیفیت انجام می دهد.

در سایت فرادرس می‌توانید با ابزارها و روش‌های دیگری نیز آشنا شوید و فایل‌های خود را به راحتی به فرمت‌های مختلف تبدیل کنید و یا آن‌ها را ویرایش کنید. علاوه براین، در سایت فرادرس می‌توانید از آموزش‌های متنوعی که در زمینه‌های مختلف از قبیل تبدیل PDF به Word فارسی بدون بهم ریختگی توسط اساتید مجرب ارائه شده است نیز بهره‌مند شوید.

• آموزش مجموعه آفیس Microsoft Office — کلیک کنید

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رعنا IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 0
    سلام ممنون از مطلبتون البته فقط برای پی دی اف به متن انگلیسی پاسخگو بود من برای فارسی موفق به استفاده نشدم البته با جستجو در اینترنت با وبسایت تبدیل گفتار به نوشتار ioword.com اشنا شدم بسیار دقیق است و حتی جدول و دست خط را نیز به متن تبدیل می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید