آیا تاکنون به این مورد توجه کرده‌اید که هر زمان در آگهی‌های استخدامی به دنبال یک کار مناسب می‌گردید؛ در ابتدا به مدارک خواسته شده توجه می‌کنید. مثلاً برای شغلی ممکن است دنبال فردی باشند که مدرک ICDL داشته باشد یا حداقل نحوه استفاده از نرم افزارهای ICDL را بلد باشد.

اپلیکیشن آموزش کامپیوتر — معرفی ۷ اپ مشهور آموزش کامپیوتر

سال‌های زیادی است که تکنولوژی‌های مختلف وارد زندگی انسان‌ها شده تا زندگی را برای آن‌ها آسان‌تر کند. این تکنولوژی می‌تواند کامپیوتر و یا هر چیز دیگری باشد، که بهتر است با نحوه استفاده هر کدام از آن‌ها آشنا شوید. برای این کار می‌توانید در کلاس‌های حضوری شرکت کنید یا از اپلیکیشن‌های مختلف برای یادگیری استفاده کنید. ما در این پست قصد داریم تا تعدادی از اپلیکیشن آموزش کامپیوتر را معرفی کنیم تا مسیر یادگیری را برای شما عزیزان هموار کنیم. پس تا آخر پست با ما همراه باشید.

مقدمه اپلیکیشن آموزش کامپیوتر

قبل از هر کاری بهتر است با معنای کامپیوتر آشنا شوید. کامپیوتر از جمله تکنولوژی‌های پیشرفته و عضو جدایی ناپذیر از زندگی انسان است، که همانند یک ماشین حرفه‌ای اطلاعات خام یا همان ۰ و ۱ ها را به مطالب قابل فهم شما تبدیل می‌کند. برای درک بهتر این موضوع فرض کنید که در حال تایپ یک عبارت هستید، هر کلیدی که از کیبورد فشار می‌دهید در واقع اطلاعات خام یا همان ۰ و ۱ را به کامپیوتر وارد می‌کنید. این تکنولوژی پیشرفته، اطلاعات را در کمترین زمان پردازش می‌کند تا بتوانید در پایان عبارت تایپ شده را از صفحه نمایش مشاهده کنید.

اپلیکیشن آموزش کامپیوتر

شاید به این مورد برخورد کرده‌اید؛ هر زمان که درباره آموزش یک موضوع جدید با خانواده صحبت می‌کنید، مجبور هستید به چندین سؤال آن‌ها پاسخ دهید. از جمله این سوال‌ها می‌توان به سوال‌های "یادگیری این موضوع به چه دردی می‌خورد؟ آیا در شهری که زندگی می‌کنیم می‌توان با این آموزش کسب درآمد کرد؟ آیا کلاس بهتری وجود دارد تا یادگیری را آسان کند؟" اشاره کرد. همان طور که در ابتدا به آن اشاره کردیم آموزش کامپیوتر می‌تواند به راحتی زندگی شما کمک کند.

خوشبختانه در هر شهری آموزشگاه یا کلاسی وجود دارد که می‌توانید با شرکت در آن‌ها مسیر یادگیری را برای خودتان هموار کنید. اما اگر مشغله کاری دارید و فرصتی برای شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارید و قصد یادگیری کامپیوتر را دارید، می‌توانید از اپلیکیشن‌های مختلف یا فیلم‌های آموزشی فرادرس برای یادگیری کامپیوتر استفاده کنید.

در ادامه تعدادی از بهترین اپلیکیشن آموزش کامپیوتر را معرفی کردیم که می‌توانید از آن‌ها برای یادگیری استفاده کنید.

اپلیکیشن آموزش کامپیوتر — معرفی ۷ اپ مشهور آموزش کامپیوتر

اپلیکیشن آموزش قدم به قدم کامپیوتر

در گذشته انسان‌های اولیه محاسبات ریاضی را بر روی دیوار غارها انجام می‌دادند یا برای ثبت یک خاطره، تصویری از آن را بر روی دیوار غار نقاشی می‌کردند که به مرور زمان تمام نوشته‌ها و نقاشی‌ها از بین می‌رفت. اما با گذشت زمان و ورود تکنولوژی‌های مختلف از جمله کامپیوتر انجام عملیات ریاضی یا ثبت خاطره با ارزش برای همه آسان شده به شرطی که نحوه استفاده از آن‌ها را یاد بگیرید. تمام موارد گفته شده تنها بخش کوچکی از قابلیت‌های کامپیوتر است. جهت آشنایی بیشتر با نحوه کار کردن کامپیوتر پیشنهاد ما به شما استفاده از اپلیکیشن آموزش قدم به قدم کامپیوتر است.

در این اپلیکیشن نحوه تنظیم بایوس و نصب ویندوزهای ۷، ۸، ۱۰ و xp به صورت تصویری آموزش داده شده که به یادگیری کامل شما کمک می‌کند. در این اپلیکیشن علاوه بر نصب ویندوز، تصاویر و متن‌های آموزشی دیگری وجود دارد که هر کدام از آن‌ها به صورت جداگانه بخش سخت افزاری، نرم افزاری، عیب یابی و نحوه رفع عیب‌ها را آموزش می‌دهد. به بیان دیگر در این اپلیکیشن بیش از ۵۰ موضوع مرتبط با کامپیوتر وجود دارد که هر کدام از آن‌ها مطالب جدیدی به دانسته‌های شما اضافه می‌کند. این اپلیکیشن را می‌توانید از طریق گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

اپلیکیشن آموزش کامپیوتر — معرفی ۷ اپ مشهور آموزش کامپیوتر

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

استفاده از یک مجموعه بزرگ آموزشی می‌تواند پشتوانه خوبی برای یادگیری باشد. به خاطر همین پیشنهاد ما به شما استفاده از مجموعه بزرگ فرادرس است. این مجموعه در زمینه‌های مختلفی از جمله ریاضیات، برنامه نویسی، برق، عمران و غیره فعالیت دارد. در این مجموعه بیش از هزاران ساعت فیلم آموزشی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها توسط اساتید مجرب آموزش داده شده است. این امکان برای شما فراهم شده تا از مجموعه آموزش‌های موجود در فرادرس برای یادگیری بهتر موضوعات مختلف استفاده کنید. برای اینکه بتوانید به فیلم‌های آموزشی این مجموعه بزرگ دسترسی داشته باشید؛ می‌توانید اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس را از طریق گوگل پلی و یا لینک دانلود کرده و نصب کنید.

اپلیکیشن یادگیری کامپیوتر

چند سال دارید؟ شاید پرسیدن این سؤال کمی بی ادبی باشد. اما حتماً در طول زندگی خودتان متوجه شده‌اید که یادگیری کامپیوتر به چه اندازه‌ای می‌تواند زندگی را برای شما آسان کند. اما برای اینکه بتوانید از کامپیوتر استفاده کنید باید یادگیری آن را شروع کنید. برای این کار ما اپلیکیشن یادگیری کامپیوتر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر رشته تحصیلی شما کامپیوتر نیست یا مدت زمان کوتاهی است، که به این رشته ورود کرده‌اید و می‌خواهید که کامپیوتر را در کم‌ترین زمان یاد بگیرید. این اپ یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آموزشی کامپیوتر است که تمام مهارت و مطالب استفاده از کامپیوتر را به زبانی ساده و کامل برای افراد مبتدی آموزش می‌دهد.

اپلیکیشن آموزش کامپیوتر — معرفی ۷ اپ مشهور آموزش کامپیوتر

همان طور که می‌دانید بهترین راه آموزش کامپیوتر برای افراد مبتدی استفاده از فیلم‌های آموزشی کامل است. پس این افراد برای پیدا کردن فیلم‌های آموزشی دست به هر کاری می‌زنند؛ ممکن است ویدوئوهای گمراه کننده را دانلود کنند و مواردی از این قبیل. برای اینکه فرصت خودتان را برای پیدا کردن ویدئوهای گمراه کننده به هدر ندهید، در این اپلیکیشن تعدادی فیلم آموزشی وجود دارند که جز به جز کامپیوتر را آموزش می‌دهد. برای اینکه بتوانید از مجموعه فیلم‌های آموزشی موجود در این اپلیکیشن استفاده کنید می‌توانید این اپ را از طریق گوگل پلی دانلود کنید.

اپلیکیشن آموزش کامل کامپیوتر

می‌دانید که یادگیری نحوه استفاده از یک تکنولوژی کاربردی می‌تواند در زندگی تأثیر بسزایی داشته باشد چه بهتر که این تکنولوژی کامپیوتر باشد. همان طور که می‌دانید و می‌بینید امروزه تمام کارهای بشر به وسیله کامپیوتر انجام می‌شود پس باید نحوه استفاده از آن را به سرعت یاد گرفت. خیلی بد است که از کامپیوتر استفاده کنید اما نتوانید مشکلی که در حین انجام کار برای آن پیش می‌آید را حل کنید. از جمله این مشکل‌ها می‌تواند پاک شدن ویندوز، از بین رفتن اطلاعات یا هر چیز دیگری باشد.

تمام موارد گفته شده جزء کوچک‌ترین مشکلاتی است که ممکن است برای شما پیش بیاید، اما درست نیست که حتی برای نصب ویندوز یا برگرداندن اطلاعات حذف شده کامپیوتر خود را به دست افراد ناشناس بدهید. زیرا این افراد ممکن است از اطلاعات شما کپی برداری کنند و یا هزاران اتفاق دیگر برای کامپیوتر شما پیش بیاید. پس برای جلوگیری از این قبیل مشکلات بهتر است خودتان یادگیری کامپیوتر را شروع کنید. عبارت یادگیری کامپیوتر می‌تواند کمی برای شما ترسناک باشد اما، برای اینکه ترس شما را از بین ببریم پیشنهاد می‌کنیم از اپلیکیشن آموزش کامل کامپیوتر استفاده کنید. همان‌طور که از نام این اپلیکیشن پیداست با استفاده از آن می‌توانید ۰ تا ۱۰۰ کامپیوتر را در زمان کم یاد بگیرید.

اپلیکیشن آموزش کامپیوتر — معرفی ۷ اپ مشهور آموزش کامپیوتر

در ابتدا باید به این نکته توجه کنید. به دلیل کامل بودن محتوای این اپلیکشن حجم آن زیاد بوده پس به خاطر اینکه در حین نصب فضای بیشتری در دستگاه شما اشغال نکند این اپ به صورت فایل زیپ شده در گوگل پلی و کافه بازار بارگذاری شده است. اما قبل از نصب این اپ باید اپلیکیشن دیگری به نام rar از گوگل پلی دانلود کنید تا در حین نصب اپلیکیشن آموزش کامل کامپیوتر به مشکلی برخورد نکنید. حال که توانستید با موفقیت هر دو اپلیکیشن‌ها را نصب کنید؛ نوبت باز کردن اپ آموزش کامل کامپیوتر می‌رسد. پس از باز کردن اپ نصب شده، این اپلیکیشن برای باز کردن فایل‌های موجود در خودش از شما پسورد می‌خواهد.

این پسورد را می‌توانید از فایل اطلاعاتی که در حین نصب اپلیکیشن به صورت خودکار بارگذاری شده کپی کرده و آن را در قسمت پسورد پیست کنید. اما کمی هم از قابلیت‌های این اپلیکیشن صحبت کنیم. زمانی که این اپ را باز می‌کنید باید وارد بخش منو شوید زیرا از این بخش می‌توانید از میان آموزش‌های موجود، موضوع آموزش خودتان را انتخاب کنید. از جمله موضوع‌های که در این اپلیکیشن وجود دارد، می‌توان به آموزش‌های اولیه، آموزش نصب ویندوز، آموزش فتوشاپ آموزش رایت با نرم افزار Nero و غیره اشاره کرد. در مقابل اپلیکیشن آموزش کامل کامپیوتر برای آموزش‌های خود از تصاویر باکیفیت استفاده کرده تا یادگیری را برای شما آسان‌تر کند. اگر قصد دارید تا از این اپ برای یادگیری کامپیوتر استفاده کنید؛ می‌توانید آن را از طریق بازار دانلود کنید.

اپلیکیشن ترفندهای کامپیوتر

چه کسی می‌گوید کامپیوتر را فقط می‌توان در آموزشگاه‌های معتبر و با کمک گرفتن از استادهای خصوصی یاد گرفت؟ بله ممکن است در آموزشگاه‌ها بتوانید کامپیوتر را یاد بگیرید اما این آموزشگاه‌ها ممکن برای کسب درآمد بیشتر، از شما بخواهند تا برای یادگیری کامل کامپیوتر در کلاس‌های مرتبط دیگر نیز شرکت کنید اما ممکن است با شرکت در این کلاس‌ها به نتیجه‌ای که می‌خواستید نرسید. در این صورت ما پیشنهاد می‌کنیم که از اپلیکیشن ترفندهای کامپیوتر استفاده کنید. اپلیکیشن ترفندهای کامپیوتر یک اپ کامل است.

زیرا تمام موارد مربوط به کامپیوتر از پرینت دو صفحه‌ای گرفته تا بالا بردن دقت ماوس و ترفندهای ویدئو پلیر VLC در کامپیوترها به روش‌های ساده در این اپلیکیشن آموزش داده شده است. تمام آموزش‌های موجود در این اپلیکیشن در دسته‌های جداگانه قرار دارند تا از هر آموزش در جایگاه خودش استفاده کنید. در کنار تمام موارد گفته شده ویروس‌ها یا بد افزارها اصلی‌ترین دلیل برای از بین رفتن اطلاعات و هنگ کردن کامپیوتر است؛ که با کمک گرفتن از این اپلیکیشتن می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره ویروس‌ها آنتی ویروس‌ها در ویندوزه‌های مختلف کسب کنید. در کل این اپلیکیشن یکی از کامل‌ترین و حرفه‌ای‌ترین آپ‌ها برای یادگیری کامپیوتر است. برای استفاد از این اپلیکیشن می‌توانید آن را از طریق مایکت دانلود کنید.

اپلیکیشن کامپیوتر یاد بگیرید

امروزه علاوه بر اینکه استفاده از کامپیوتر زندگی را برای همه آسان کرده، موقعیت شغلی بسیار خوبی را نیز ایجاد کرده است. اگر قصد دارید تا با یادگیری کامپیوتر منبع درآمد خوبی داشته باشید، باید به این مورد توجه کنید که هم می‌توانید در بخش سخت افزاری با تعمیر قطعات و در بخش نرم افزاری با نصب ویندوز، نرم افزارهای دیگر و برنامه نویسی در آمد خوبی را کسب کنید. پس باید تمام موارد سخت افزاری، سخت افزاری و موارد مشابه و مربوط به کامپیوتر یاد بگیرید. در این صورت ما پیشنهاد می‌کنیم که از "اپلیکیشن کامپیوتر یاد بگیرید"، استفاده کنید.

اپلیکیشن آموزش کامپیوتر — معرفی ۷ اپ مشهور آموزش کامپیوتر

این اپلیکیشن همانند یک استاد حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا حرفه IT به ساده‌ترین روش یاد بگیرید. شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که آموزش‌های موجود در این اپلیکیشن به چه صورتی انجام می‌شود؟ در جواب این سؤال می‌توان گفت این اپلیکیشن حاوی تعدادی تصویر با کیفیت و ویدئو آموزشی است. در این اپلیکیشن هر دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری به صورت جداگانه و کامل آموزش داده می‌شود. برای مثال با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید برنامه نویسی را در زمان کم به صورت کامل و جامه یاد بگیرید. اگر قصد استفاده از "اپلیکیشن کامپیوتر یاد بگیرید" دارید، می‌توانید آن را از طریق گوگل پلی دانلود کنید.

اپلیکیشن آموزش مبانی کامپیوتر ICDL

آیا تاکنون به این مورد توجه کرده‌اید که هر زمان در آگهی‌های استخدامی به دنبال یک کار مناسب می‌گردید؛ در ابتدا به مدارک خواسته شده توجه می‌کنید. مثلاً برای شغلی ممکن است دنبال فردی باشند که مدرک ICDL داشته باشد یا حداقل نحوه استفاده از نرم افزارهای ICDL را بلد باشد. حتماً این سؤال برای شما پیش آمده که ICDL چیست؟ و چه ربطی کامپیوتر دارد؟ در جواب این سؤال باید گفت که ICDL همان مهارت هفت گانه بوده و اولین قدم برای یادگیری کامپیوتر است. به بیان ساده‌تر حتماً اسم Word، Powerpoint و غیره را شنیده‌اید که از مجموعه نرم افزارهای آفیس هستند. اگر نحوه کار کردن با این نرم افزارها را بلد باشید در واقع وارد دنیای کامپیوتر شده‌اید.

اپلیکیشن آموزش کامپیوتر — معرفی ۷ اپ مشهور آموزش کامپیوتر

اما اگر تا به حال از این نرم افزارها استفاده نکرده‌اید ولی می‌خواهید اولین قدم را برای یادگیری کامپیوتر بردارید؛ می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. در این اپ تعدادی فیلم آموزشی وجود دارد که به وسیله آن‌ها می‌توانید تمام بخش‌های نرم افزاری از جمله Word، Powerpoint و غیره و موارد سخت افزاری CPU، power و غیره را به صورت کامل یاد بگیرد. جهت آشنایی کامل با اپلیکیشن ICDL بهتر است بدانید، در این اپ یادگیری هر موضوع مربوط به کامپیوتر در دسته‌های جداگانه قرار دارند. در هر دسته مطالب به صورت کامل آموزش داده شده که برای برخورداری از این آموزش‌ها، فقط کافی است؛ این اپلیکیشن را از طریق گوگل پلی دانلود کنید. اگر می‌خواهید مهارت‌های هفت گانه ICDL را با استفاده از ویدیوهای آموزشی یاد بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم به فیلم‌های آموزشی فرادرس مراجعه نمایید.

سخن آخر درمورد اپلیکیشن آموزش کامپیوتر

همان طور که در ابتدا به آن اشاره کردیم امروزه تکنولوژی‌های مختلفی از جمله کامپیوتر و غیره وجود دارند. که با استفاده از هر کدام می‌توانید زندگی را برای خودتان آسان‌تر کنید فقط کافی است که نحوه استفاده از آن‌ها را یاد بگیرید. شاید یادگیری کامپیوتر کمی برای شما هزینه بر و ترسناک باشد، اما برای اینکه بتوانید هم از ترس خودتان کم کنید و هم در هزینه‌های آموزشی خودتان صرفه جویی کنید. در این پست تعدادی اپلیکیشن آموزش کامپیوتر را برای شما معرفی کردیم تا مسیر یادگیری را هموارتر کنیم. امیدواریم مطالب گفته شده در این پست برای شما مفید باشد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید