سرهنگ عیسی گوهری رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان هم علت حادثه را با توجه به بررسی کارشناسان تجاوز به چپ راننده کامیون اعلام کرده است.

تصادف هولناک در بیجارِ کردستان / ۵ نفر در دم جان باختند + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی بیجار از تصادف کامیون با پراید در جاده بیجار ـ دیواندره خبر داد و گفت: به علت شدت حادثه ۵ نفر در دم جان باختند.

میثم خیرالله‌زاده رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی بیجار گفت: ساعت ۹ صبح امروز در تصادفی که در محور بیجار ـ دیواندره و در محدوده روستای حصار سفید بیجار اتفاق افتاد ۵ نفر از جوانان بیجاری در دم کشته شدند.

او ادامه داد: با توجه به موقعیت خودروها برخورد ۲ خودروی کامیون و پراید از روبه‌رو منجر به کشته شدن سرنشینان و راننده خودروی سواری پراید شد و اجساد توسط مرکز فوریت‌های پزشکی و شهرداری بیجار به آرامستان باغ رضوان منتقل شد.

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی بیجار ضمن تسلیت به خانواده‌های آسیب‌دیده در این حادثه بیان کرد: صحنه تصادف به حدی دلخراش است که از انتشار تصاویر معذوریم و برای بازماندگان از خداوند متعال صبر جمیل خواستاریم.

خیرالله‌زاده با اشاره به اینکه طی یک ماه اخیر آمار تصادفات جاده‌ای افزایش داشته است، افزود: تقویت اهرم‌های نظارت بر ترددها و افزایش رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان برای کاهش آمار تصادف بسیار ضروری است.

سرهنگ عیسی گوهری رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی کردستان هم علت حادثه را با توجه به بررسی کارشناسان تجاوز به چپ راننده کامیون اعلام کرده است.


 

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • DE ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    0 0
    مناطق کردستان ازاد راه و جاده دو بانده ندارند ماشین زیاد شده ولی در عوض جاده را دو بانده نکرده اند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید