از جمله دغدغه های خریداران صنایع مختلف، آگاهی از قیمت ها پیش از تصمیم گیری نهایی و خرید است. در صنعت لوله پلی اتیلن نیز به دلیل وجود تولیدکنندگان بسیار متنوع ، شاهد قیمت گذاری های متفاوت نیز هستیم.

معرفی یک سامانه آنلاین جهت دریافت قیمت لوله پلی اتیلن

عدم وجود یک مرجع منصف برای قیمت گذاری های دقیق، خریداران این صنعت را با چالش هایی مواجه کرده است.

لوله های پلی اتیلن به دلیل تنوع کیفی (استاندارد مواد مورد استفاده) و یا ضخامت های لوله، لیست بسیار بلندی از قیمت ها را ایجاد کرده است؛ بطوری که یک کارخانه بصورت ماهانه نزدیک به ۴۰۰ ردیف قیمتی ارائه می دهد و همچنان با مشکل بروز نبودن قیمت ها مواجه اند.

به همین جهت است که قیمت گذاری ها در این حوزه کمی مشکل بوده و قیمت ها از طریق استعلامات تکی انجام می شود؛ که معمولا این استعلامات به دلیل نواسانات قیمتی بسیار وقتگیر است.

قیمت لوله پلی اتیلن در تمام کارخانجات با توجه به وزن نهایی محصول بر مبنای نوع مواد اولیه محاسبه میشود.

به این دو مورد بالا سود کارخانه نیز اضافه میگردد و در صورت خرید از واسطه قطعا مبلغ دیگری نیز به آن افزوده می گردد.

جهت تسهیل قیمت گذاری یک جدول از سوی اداره استاندارد طراحی شده است. از طریق این جدول می توانید وزن لوله ی مورد نظر را پیدا کنید.

در ادامه جدول قیمت گذاری لوله های مختلف بر اساس وزن آورده شده است:

معرفی یک سامانه آنلاین جهت دریافت قیمت لوله پلی اتیلن

 همانطور که در این جدول ملاحظه می کنید وزن لوله به ازای هر ۱۰۰ سانتی متر ارائه شده است که با ضریب این وزن در قیمت تمام شده (بصورت کیلویی) می توان قیمت نهایی را محاسبه کرد.

بطور مثال ۱۰۰ سانتی متر لوله پلی اتیلن سایز ۳۲ با فشار ۱۰ بار PE۱۰۰ وزنی معادل ۱۹۱ گرم دارد؛ که برای محاسبه دقیق ، عدد ۰.۱۹۱ را در قیمت یک کیلوگرم ضرب میکنیم که حاصل آن قیمت ۱ متر لوله پلی اتیلن با مشخصات بالا خواهد بود.

البته محاسبه با این روش کمی زمانبر است و ممکن است برای افراد نا آشنا پیچیده می باشد؛ علاوه بر این، خطای این کار نیز احتمالا بالا است.

باران پلیمر کیا کارخانه تولید لوله پلی اتیلن است که سالیان طولانی در زمینه تولید محصولات آبرسانی و انتقال مواد فعال است.

در سال گذشته (۱۳۹۹) این کارخانه با نیازسنجی از مشتریان خود علاوه بر راه اندازی سامانه استعلام قیمت لوله پلی اتیلن آنلاین ، سامانه صدور فاکتور اینترنتی و ثبت مکانیزه سفارش اینترتنی را نیز راه اندازی نمود.

از طریق سامانه استعلام قیمت میتوانید بصورت آنلاین و در لحظه قیمت انواع لوله پلی اتیلن در استاندارد ها و فشار اتمسفر های مختلف را بدست آورید.

این سامانه کاملا رایگان بوده و هر کاربری می توانید براحتی و با مراجعه به این سامانه قیمت روز لوله پلی اتیلن را مشاهده کند.

سامانه استعلام قیمت پلی اتیلن بصورت روزانه آپدیت شده و قیمت ها کاملا واقعی و شفاف هستند.

معرفی یک سامانه آنلاین جهت دریافت قیمت لوله پلی اتیلن

جهت استفاده از این سامانه میتوانید به وبسایت باران پلیمر کیا مراجعه کرده و بر روی گزینه لیست قیمت لوله پلی اتیلن کلیک کنید.

کارخانه باران پلیمر کیا این افتخار را دارد تا برای اولین بار در ایران سامانه قیمت بروز لوله پلی اتیلن را ارائه نماید.

مشتریان با استفاده از این سامانه می‌توانند در چند ثانیه کوتاه قیمت لوله پلی اتیلن را محاسبه و دریافت نمایند.

این سامانه در راستای ایجاد شفافیت در بازار لوله پلی اتیلن و به منظور اصول احترام به مشتریان راه اندازی شده است.

با استفاده از این سامانه میتوانید قیمت بروز را تنها با چند کلیک (۱- انتخاب سایز ۲-استاندارد مواد ۳-متراژ مورد نیاز) بدست آورید.

این سامانه در کمتر از چند ثانیه پس از انتخاب مشخصات لوله مورد نیاز ، با اتصال به سرورهای قدرتمند باران پلیمر، قیمت را به شما اعلام خواهد کرد.

همچنین مقایسه قیمت های یک سایز خاص به دلیل ارائه لیست قیمت فشار های مختلف امکان پذیر خواهد بود.

باران پلیمر کیا کارخانه تولید لوله پلی اتیلن واقع در ۱۰ کیلومتری خمین و ۵۰ کیلومتری اراک بوده. این کارخانه امکان ارسال به سراسر کشور را داشته و از سراسر کشور نماینده فعال میپذیرد.

همچنین برای اولین بار در ایران ، شرکت باران پلیمر اقدام به فروش مستقیم از طریق سیستم تخفیف گروهی (تخفیف ها) نموده است جهت دریافت تخفیف خرید لوله پلی اتیلن میتوانید راسا به سایت رسمی مراجعه کرده و یا از طریق وبسایت خرید تخفیف ها اقدام فرمایید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید