تعهد به ثبات کلید است. اگر مایل به تعهد هستید، شخصی را که می‌خواهید به او راهنمایی کنید انتخاب کنید، با تعیین اهداف و برنامه‌ریزی جلسات منظم بررسی، شروع کنید و سپس بر روی ترسیم نمودار پیشرفت کار کنید.

۵ استراتژی موثر برای راهنمایی کارکنان

با اینکه اکثر شرکت‌ها سالانه عملکرد خود را ارزیابی می‌­کنند، اما بازخورد در طول این جلسات همیشه مفید نخواهد بود اگر بقیه سال کارکنان را بدون منابع و مربیگری که برای رسیدگی به زمینه‌های رشد و پیشرفت نیاز دارند، رها کنید. خبر خوب این است که ارائه فرصت‌های راهنمایی لازم نیست یک کار تمام وقت باشد. ما ۵ استراتژی مؤثر را گردآوری کرده‌ایم. آن‌ها کارهایی نیستند که شما باید هر روز انجام دهید و همچنین مجبور نیستید ساعت‌ها را برای انجام آن‌ها اختصاص دهید. به ما اعتماد کنید، سرمایه‌گذاری زمان و تلاش برای انجام این کار، نتایج درازمدت، کارگران وفادار و در نهایت، تقویت نتیجه کسب و کار شما را به دنبال دارد.

۱. متعهد به یک برنامه

تعهد به ثبات کلید است. اگر مایل به تعهد هستید، شخصی را که می‌خواهید به او راهنمایی کنید انتخاب کنید، با تعیین اهداف و برنامه‌ریزی جلسات منظم بررسی، شروع کنید و سپس بر روی ترسیم نمودار پیشرفت کار کنید. این امر به هماهنگ‌سازی اهداف منتهی با دستور کار سازمانی شرکت کمک می‌کند تا نتایج را به سمت اهداف مشترک سوق داده و کارکنان را با این احساس که به طور مستقیم در نتیجه نهایی کسب و کار مشارکت دارند، درگیر کند.

۲. با مثال راهنمایی کنید

اطمینان حاصل کنید که نگرش و اقدامات شما، اخلاق، ارزش‌ها، استانداردها و رویه‌هایی را که شرکت شما را مشخص می‌کند نشان می‌دهد و می‌خواهید مربیان شما تجسم آن را نشان دهند. بسته به اندازه شرکت شما، ممکن است نتوانید این بار را به تنهایی بر دوش بگیرید. در آن زمان ایجاد لایه‌های مربی در سراسر شرکت مهم است. شما برای مدیران خود لحن تعیین می‌کنید و آن‌ها نیز به نوبه خود همین کار را برای تیم‌های خود انجام می‌دهند. به عبارت دیگر، راهنمایی را بخشی از DNA کل شرکت قرار دهید. راه دیگر برای تعیین لحن، ایجاد فرصت‌هایی برای راهنمایی کل شرکت در یک زمان است. غیر ممکن به نظر می‌رسد؟ در واقع بسیار آسان است. فقط جلسات سریع هفتگی یا ماهانه را در قالب چیزی شبیه به سالن شهر برنامه‌ریزی کنید تا کارکنان را در مورد وضعیت کسب و کار خود مطلع کنید، نظرات خود را جویا شوید و داستان‌های موفقیت را به اشتراک بگذارید.

۳. به دنبال لحظات آموزشی و راهنمایی باشید

به عنوان مربی ، شما می‌توانید با به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات خود و توصیه‌هایی به مربیان خود که به رشد و پیشرفت حرفه‌ای آن‌ها کمک می‌کند، به عنوان معلم بازی کنید. تمام پاسخ‌ها را مستقیما به منتظران خود ندهید. بخشی از وظیفه شما به عنوان مربی این است که منتظران خود را به تفکر انتقادی و حل مشکلات به تنهایی سوق دهید. پیشنهاد می‌شود که خود را به عنوان یک هیئت مدیره و مشاور شخصی در نظر بگیرید که به راهنمایی منتقدان برای نتیجه‌گیری خود کمک می‌کند.

۴. تقویت ارتباطات

در مورد مربی به عنوان حامی صحبت کنید. همیشه به دنبال فرصت‌هایی برای مربیان خود باشید، از آن‌ها در جلسات مدیریت حمایت کنید و آن‌ها را با افراد شبکه خود ارتباط دهید.

۵. صحنه را بررسی کرده و از بالا اقدام کنید

به عنوان یک مربی، شما می‌توانید به عنوان محافظ عمل کنید. باید مراقب نیروهای سازمانی و فرصت‌های مثبت باشید و از موقعیت شما در زنجیره غذایی بالاتر، این توانایی منحصر به فرد را دارید که پروژه‌های کم دید در برابر دید بالا را شناسایی کرده و به منتظران خود در مورد کارشان کمک کنید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید