برای نقد کردن درآمد ارزی کافی است در هر ساعت از شبانه روز و هفت روز هفته به سایت نیک پرداخت مراجعه و موجودی حساب‌های ارزی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن نقد کنید. انواع مختلفی از حساب را می‌توان در این سایت به شرح زیر نقد کرد.

انواع راه‌های نقد کردن درآمد ارزی و حساب‌های بین‌المللی

چندی پیش حتما در خبرها خواندید که کلمه «مهاجرت» به یکی از پرجستجوترین کلماتی تبدیل شده که ما ایرانیان آن را در موتورهای جستجو مانند گوگل، سرچ کرده‌ایم. با افزایش مهاجرت سلبریتی‌ها و مردم عادی، شاید در آینده‌ای نه چندان دور خانواده‌هایی را اطرافمان ببینیم که بسیاری از اعضای آن مهاجرت کرده و برخی دیگر به دلایلی چون اتمام تحصیلات یا گذراندن دوره سربازی و ... هنوز داخل کشور هستند. در این حالت خانواده، دوستان یا آشنایان این افراد ممکن است بخواهند از خارج از کشور برایشان پول بفرستند و آن‌ها نیز به ریال داخل کشور ما خرج کنند. در چنین مواردی چه راهکاری برای نقد کردن درآمد ارزی و حساب‌های خارجی وجود دارد؟

نقد کردن حساب‌های بین المللی و کیف پول‌ الکترونیکی

فریلنسر یا افرادی که کسی برایشان از خارج پول می‌فرستد، نیاز به یک کیف پول الکترونیکی بین المللی دارند که مانند پی پال و وب مانی در اکثر کشورها پذیرفته باشد. در این حالت به راحتی نقل و انتقال دلار و دیگر ارزها از طریق این کیف پول‌ها امکان‌پذیر است درست مانند همین کارت به کارت کردن داخل کشور خودمان! اما چالشی که وجود دارد این است که بسیاری از این کیف پول‌های خارجی برای خرج کردن در دستگاه‌های کارت‌خوان و واریز به دیگری توسط بانک‌های داخلی پذیرفته نمی‌شوند و شما نیاز به راهکاری برای نقد کردن آن‌ها دارید.

سایت نیک پرداخت  ارائه‌دهنده راهکارهای آنلاین ارزی است که این کار را بدون کارمزد و کاملا به صورت رایگان و بدون محدودیت در حجم درخواستی انجام می‌دهد. برای نقد کردن درآمد ارزی کافی است در هر ساعت از شبانه روز و هفت روز هفته به سایت نیک پرداخت مراجعه و موجودی حساب‌های ارزی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن نقد کنید. انواع مختلفی از حساب را می‌توان در این سایت به شرح زیر نقد کرد.

نقد کردن پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی

پرفکت مانی یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های دریافت و ارسال پول است. به همین دلیل این پلتفرم به عنوان یکی از بهترین و مورد اعتمادترین سیستم‌های پرداخت پول آنلاین مورد توجه و استفاده بسیاری از فریلنسرها و کسب و کارها قرار گرفته است.

از آن جایی که بسیاری از فروشگاه‌های دنیا از کارت بانکی ایرانی یا ریال به صورت مستقیم پشتیبانی نمی‌کنند، پرفکت مانی گزینه مناسبی است تا با خرید آن، از امکانات سایت‌های مختلف بهره‌مند شوید. پرفکت مانی این اجازه را به شما می‌دهد که پول خود را به راحتی به هر نقطه‌ دنیا منتقل کنید یا به خرید محصول یا سرویس از سایت‌های خارجی بپردازید. اگر خانواده‌تان قصد انتقال پول به شما که داخل ایران هستید را دارند، با افتتاح حساب پرفکت مانی به راحتی می‌توانید پول خود را دریافت کرده و برای هر چه راحت‌تر شدن فرآیند  نقد کردن درآمد ارزی، روی نیک پرداخت حساب کنید. همچنین اگر در کیف پول خود ووچر پرفکت مانی دارید هم می‌توانید آن را نقد کنید.

نقد کردن وب مانی

وب مانی از این جهت که به کاربران ایرانی به صورت مستقیم خدمات می‌دهد، یکی از محبوب‌ترین روش‌های پرداخت ارزی است. وب مانی حساب ایرانی‌ها را بلوکه نکرده و مشکلی در این مسیر برای آنها ایجاد نکرده است. به دلیل تحریم نبودن وب مانی و امکان داشتن حساب به عنوان یک ایرانی این سیستم در ایران طرفداران زیادی دارد. به کمک این پلتفرم می‌توان انواع پرداخت آنلاین از قبیل خرید کالا و خدمات از سایت‌های خارجی، ثبت نام در آزمون و مسابقات و هر نوع تراکنش مالی و نقل و انتقال پول در سطح دنیا را انجام داد. اما برای استفاده از دلار وب مانی داخل کیف پول خود در داخل کشور بهتر است  دلار وب مانی را نقد کنید.

انواع راه‌های نقد کردن درآمد ارزی و حساب‌های بین‌المللی

نقد کردن مستر کارت

کارت‌های اعتباری مانند مسترکارت نیز امکاناتی چون خرید از سایت‌های خارجی و مبادله پول را فراهم می‌کنند. اما نقد کردن ویزاکارت یا کارت‌های اعتباری با توجه به شرایط تحریم در کشور ما روال ساده‌ای ندارد. اگر در مسترکارت خود مبلغی دارید که می‌خواهید آن را داخل ایران خرج کنید، لازم است که با انجام فرآیند نقد کردن در نیک پرداخت، آن را به حساب بانکی خود منتقل و سپس برای خرید یا انتقال آن را استفاده کنید.

نقد کردن ویزا کارت

ویزا کارت نیز یکی دیگر از کارت‌های اعتباری است که می‌توانید به عنوان روش پرداخت از آن استفاده کرده و هر محصول، سرویس یا هزینه‌ای را به آسانی پرداخت کنید. ویزا کارت به دو صورت ارائه می‌شود: نقدی و دیجیتالی. اما هدف اصلی ویزا کارت، ایجاد بستری مطمئن برای مصرف‌کنندگان، کسب وکارها، بانک‌ها و حتی دولت‌ها به منظور استفاده از پول فیات به صورت دیجیتال است. اگر در ویزاکارت خود پول دارید، معدود سایت‌های داخلی از خرید با ویزا کارت پشتیبانی می‌کنند و برای بهره بردن از موجودی داخل حساب خود، لازم است آن را نقد کنید.

نقد کردن دلار پی پال

پی پال را شاید بتوان یکی از پرکاربردترین روش‌های نقل و انتقال دلار و پرداخت ارزی به صورت آنلاین برشمرد. فریلنسرهای زیادی درآمد خود را به دلار پی پال دریافت می‌کنند اما نمی‌دانند چگونه آن را نقد کنند. خوشبختانه این امکان نیز در نیک پرداخت فراهم است. تنها کافی است با مراجعه به سایت و انتخاب قسمت «روش پرداخت به ما» در بخش «درخواست نقد کردن درآمد» را انتخاب کنید و دیگر قسمت‌های فرم را پر و درخواست خود را ثبت کنید.

انواع راه‌های نقد کردن درآمد ارزی و حساب‌های بین‌المللی

نقد کردن اسکریل

اسکریل یکی دیگر از کیف پول‌های الکترونیکی مانند پی پال است. در حال حاضر اسکریل بیش از 40 ارز جهانی پشتیبانی می‌کند و میلیون‌ها کاربر فعال داشته و از معاملات ارزهای دیجیتال نیز پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این درگاه کاربران دیگر لازم نیست وقت خود را در بانک‌ها هدر دهند. چرا که می‌توانند به راحتی در هر لحظه کار تراکنش و انتقال وجه را از یک نقطه جهان به نقطه دیگر جهان انجام دهند. اگر در ایران خواستار ساخت اکانت اسکریل هستید، به دلیل تحریم‌های بانکی نیاز است این کار را با آی‌پی غیرایرانی انجام دهید.

نقد کردن مانی گرام

ارسال حواله با مانی گرام هم می‌تواند در سریع‌ترین زمان، پول را به دست شما یا آشنایان‌تان در دورترین نقطه کره زمین برساند. حواله مانی گرام بیشتر برای ارسال به صورت فرد به فرد است و برای کسانی که دارای حساب بانکی ارزی نیستند، بسیار مناسب است. برای استفاده از حواله موجود در حساب مانی گرام خود نیز نیاز به نقد کردن دارید.

نقد کردن ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از جدیدترین روش‌های سرمایه‌گذاری جای خود را میان مردم باز کرده‌اند. شما با خرید و فروش بیتکوین و دیگر رمزارزها می‌توانید ترید کرده و با توجه به میزان آگاهی‌تان از این بازار سود کسب کنید. اما با توجه به اینکه هنوز تعداد نسبتا کمی از کسب‌وکارها یا افراد هستند که پرداخت با بیت کوین را می‌پذیرند، این می‌تواند دلیلی شود که کاربران را به سمت نقد کردن بیت کوین و تبدیل آن به تومان سوق دهد. همچنین در بازه‌هایی که بازار رو به قرمز شدن می‌رود، بسیاری از تریدها برای جلوگیری از ضرر و زیان آن را تبدیل به تتر یا نقد می‌کنند تا زمانی که قیمت آن بهبود یابد و مجددا وارد پروسه ترید شوند.

در تمام موارد بالا می‌توانید با تضمین بهترین قیمت خرید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی نیک پرداخت استفاده کرده و ارز خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به ریال دریافت کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید