به گفته لیلی گلستان، مدیر گالری گلستان، رویداد «صد اثر هنرمند» که به صورت آنلاین در جریان است، تا پایان شهریور تمدید شد.

تمدید نمایشگاه «صد اثر هنرمند» تا پایان شهریور

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، بیست و نهمین «صد اثر هنرمند» که به صورت آنلاین در سایت گالری گلستان در جریان است با ارائه ۴۹۵ نقاشی، خط و مجسمه کار خود را آغاز کرد و اکنون ۵۸۰ اثر هنری را به معرض تماشا و فروش دارد. 

این در حالی است که از پانزدهم مرداد تا هفدهم شهریور، زمان اولیه این نمایشگاه تابستانی، ۱۳۰ اثر فروخته شد.

گلستان همچنین از استقبال ایرانیان مقیم خارج از کشور خبر داده و گفته است تقاضا شده که «صد اثر هنرمند» تبدیل به یک رویداد همیشگی شود.

او گفت: «اینستاگرام و رسانه‌های دیگر در جذب و جلب خریدار موثر بوده و شصت درصد آثاری که به جز سایت در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شوند به فروش می‌روند؛ از این رو است که هر روز چند نوبت کارها را در اینستاگرام به نمایش می‌گذاریم و در این خصوص به هیچ وجه گزینشی رفتار نمی‌کنیم.»

لیلی گلستان همچنین از فروش قابل توجه آثار جوانان و خوشحالی و شادی آنان بابت این فروش‌ها خبر داد و گفت: بیش از ۹۰ درصد این آثار مستقیم از هنرمندان دریافت شده و پول آن مستقیم به خود هنرمند می‌رسد.

او گفت: «در این میان کارهای گرانتر بیشترشان خریداری شدند و من با اطمینان می‌توانم بگویم که مردم متوجه شده‌اند خرید اثر هنری پس‌انداز است.» 

مدیر گالری گلستان در پایان خاطرنشان کرد: «به تقاضای مکرر مردم صد اثر صد هنرمند تا سی و یکم شهریور ماه جاری تمدید شده است و پس از آن هر دو هفته یک نمایشگاه انفرادی خواهیم داشت.»

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید