دولت سیزدهم باید اولین یارانه معیشتی بنزین را در روز دهم شهریور یعنی چهارشنبه هفته آینده واریز کند.

 اولین یارانه معیشتی دولت رئیسی هفته آینده واریز می شود / مبلغ یارانه‌های شهریور چه تغییر می کنند؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، دولت جدید با گرفتن رای اعتماد اعضای کابینه در روز گذشته، حالا مستقر شده است. براساس قانون بودجه پرداخت یارانه‌هایی که در دولت دوازدهم انجام میشده باید در دولت رئیسی نیز واریز شود.

براساس قانون بودجه، دولت باید در امسال دو یارانه معیشتی بنزین و نقدی را واریز کند. تا مرداد واریزی‌ها توسط سازمان برنامه و بودجه دولت روحانی انجام شد و باید از این پس اعضای دولت سیزدهم این یارانه‌ها را واریز کنند.

دولت سیزدهم باید اولین یارانه معیشتی بنزین را در روز دهم شهریور یعنی چهارشنبه هفته آینده واریز کند.

ابراهیم رئیسی در خصوص افزایش مبلغ یارانه‌های فعلی تاکنون اظهارنظر مشخصی نکرده اما بارها روی این موضوع تاکید کرده است که حمایت از معیشت مردم به خصوص اقشار کم درآمد جزء اولویت‌های برنامه دولتش است.

بنابراین احتمالا مبلغ یارانه‌های شهریور تغییر نکند، به این نحو کههمانند دوره‌های قبل خانواده‌های یک نفره نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان، خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت می‌کنند.

در پاییز قبل حدود هفت میلیون خانواری که یارانه معیشتی می‌گیرند مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا را دریافت کردند.

هشتمین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی ازحساب سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت نموده‌اند کسر می‌شود.

پس از واریز یارانه معیشتی نوبت به واریز یارانه نقدی می‌رسد که این یارانه نیز به صورت منظم در روز بیستم هر ماه انجام می‌شود.

او همچنین از کارت اعتباری رفاهی نام برده که قرار است به پنج دهک اول پرداخت شود، براساس این طرح به دهک‌های اول تا سوم ماهانه ۲۰۰ هزار تومان و برای اعضای دهک چهارم و پنجم ماهانه ۱۵۰ هزار تومان کارت رفاهی تخصیص داده می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    سلام چرا یارانه رو زیاد نمیکنن چرا اول با وعده مردم رو راضی میکنن به انجام کاری بعدش زیر همه چیز میزنن
  • مهدی IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    1 0
    باسلام ودرود به محضر ریاست جمهوری اقای ریئسی ،امیدوارم با شروع سال ۱۴۰۰ودولت جدید ،کشور ایران را به اوج قلعه های افتخار وقدرت وخودکفایی کامل برسد همراه با شادمانی وسلامتی مردم ایران وابادی کشور به پیش رویم ، اقای ر یئسی من معتقد هستم بنیانگذار یک عدالت جدید واجرایی هستی،به یاری خدا وبه همت تلاش مدیران دولتت کشور به بهترین نحو ممکن ادراه میشود ،ما به عدالت وحمایت شما از قشر ضعیف ایمان داریم ،خواهشمندیم ما مردم قشر ضعیف وکارگریم واز مسکن ودرامد ثابت محرومیم ،لذا خواشمندیم برنامه هایی که برای قشر کارگر وضعیف ونیازمند جامعه در نطردارید را اجرا کنید و ماراحمایت کنید ویاری رسان مردم ضعیف باشید ما به شما ایمان داریم ،از اولا پیغمبری ومردی با ایمان وبا شهامت وبا عدالتی ،به یاری خدا شادمان بودن ملتت وابادی کشور ایران را بردل تاریخ رقم بزنی تا قرنهای زیادی این راه نسلهای بعدی ایران وایرانیان باشد در پناه پروردگار باشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید