کمک هزینه معیشت تیرماه افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور از امشب واریز می‌شود.

پرداخت کمک هزینه معیشتی از امشب | کمک هزینه معیشتی تیرماه چرا واریز نشد؟

به گزارش سلام نو، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که کمک هزینه معیشت تیرماه برای افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور واریز شده است. بر اساس این اعلام، مبلغ کمک هزینه معیشت برای خانوارهای یک نفره ۶,۵۵۲,۰۰۰ ریال، برای خانوارهای دو نفره ۹,۳۶۰,۰۰۰ ریال، برای خانوارهای سه نفره ۱۳,۱۰۴,۰۰۰ ریال، برای خانوارهای چهار نفره ۱۶,۸۴۸,۰۰۰ ریال و برای خانوارهای پنج نفره و بیشتر ۲۰,۵۹۲,۰۰۰ ریال است.

این یارانه معیشتی قابل برداشت است و بر اساس دهک‌بندی اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرحله ۱۴۹ واریز می‌شود. در این مرحله، سرپرستان خانوار با دهک‌بندی اول تا سوم مبلغ ۴۸۰,۰۰۰ تومان به‌ازای هر نفر و با دهک‌بندی چهارم تا نهم مبلغ ۳۰۰,۰۰۰ تومان به‌ازای هر نفر را دریافت خواهند کرد.

اگر سرپرستان خانوار در آزمون وسع وزارت رفاه جزو دهک‌های اول تا نهم قرار گرفته باشند، طبق دهک‌بندی مذکور، یارانه تیرماه را دریافت خواهند کرد.

در همین راستا، علیرضا انجلاسی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از واریز کمک هزینه معیشت تیرماه افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور خبر داد.

یارانه معیشتی

کمک هزینه معیشتی تیرماه

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با اشاره به واریز مستمری تیرماه مددجویان بهزیستی گفت: کمک هزینه معیشت مددجویان برای خانوارهای یک نفره ۶ میلیون و ۵۵۲ هزار ریال، برای خانوار های دو نفره ۹ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال، برلی خانوارهای سه نفره، ۱۳ میلیون و ۱۰۴ هزار ریال، برای خانوارهای چهار نفره ۱۶ میلیون و ۸۴۸ هزار ریال و برای خانوارهای پنج نفره و بیشتر ۲۰ میلیون و ۵۹۲ هزار ریال واریز شده است.

وی افزود: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۹ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۰ تیرماه قابل برداشت است.

نجاسی تصریح کرد: بر همین اساس، در صورتی‌که سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۸۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتیکه جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

یارانه معیشتی

کدام افراد کمک هزینه معیشت تیرماه دریافت می‌کنند؟

براساس این گزارش، در این مرحله، سرپرستان خانواری که اقدام به ثبت نام نموده اند چنانچه در آزمون وسع انجام شده توسط وزارت رفاه جزو دهک‌های اول تا نهم قرار گرفته باشند، یارانه تیر ماه را مطابق دهک‌بندی اعلام شده دریافت خواهند کرد.

سرپرستان خانواری که یارانه نقدی آنها در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱قطع شده بود و درخواست بازبینی خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کرده بودند، چنانچه در بازبینی انجام شده توسط وزارت رفاه جزو دهک‌های اول تا نهم قرار گرفته باشند، یارانه تیر ماه ۱۴۰۲ را مطابق دهک‌بندی اعلام شده دریافت خواهند کرد.

متقاضیان بازبینی دهک‌بندی اعلام شده، می‌توانند جهت ثبت یا پیگیری درخواست خود به سامانه اعلامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه نموده یا با تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس حاصل نمایند.

به گفته معاون رفاه وزیر کار، در حال حاضر ۷۰ هزار فروشگاه در کشور شامل ۱۱ هزار از فروشگاه‌های زنجیره‌ای به طرح کالابرگ الکترونیکی متصل شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیوان IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 0
    باسلام دعای خیر اینجانب کیوان شکوری ناشنوا هستم مدت5سال است بیماری نورباتی گرفتگی عضلانی دارم معلول شدید هستم کمردرددارم خونه نیشتی هستم هیچ کاری نمی‌توانم انجام هم خونه نیشتی هستم وضع باباهم خوب نیست بامن کمک کند از مسئولین تقاضا دارم بامن کمک کنید تحصیلات بنده‌ لیسانس عمران است ولی هیچ اداریی مشقول به کارنیست از شما مسئولین محترم تقاضا ی کمک دارم امیدوارم که خداوند شما را سلامت نگدارد. تقاضا کننده کیوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید