خرید و قیمت گلیم فرش فانتزی و سنتی کاشان + انتخاب گلیم آشپزخانه در ابعاد مختلف متری و استاندارد

ویژگی گلیم فرش ارزان چیست / لیست قیمت گلیم فرش کاشان + جدید

گلیم فرش از کفپوش های ماشینی بوده است که در گذشته به صورت دستی و امروزه به صورت ماشینی به تولید میرسد. این محصولات که دارای بافتی حصری هستند و تار و پود در هم تنیده می شود از طول عمری بالا برای خرید شما برخوردار می باشند.

تفاوت گلیم های دستباف با ماشینی استفاده از الیاف و مواد اولیه و همچنین تفاوت در نوع بافت می باشد. برای گلیم های دستی بیشتر از پشم استفاده میشود و برای محصولات گلیم فرش ماشینی از نخ پلی استر و پلی پروپیلن هیت ست شده که از الیاف فرش ماشینی می باشد استفاده می شود.

محصولات گلیم دستی به طور معمول در سایز های قالیچه دیده می شود در صورتی که محصولات گلیم ماشینی در ابعاد بزرگ و حتی بزرگ پارچه نیز توسط دستگاه های ماشینی قابل تولید می باشد.

ما در این مقاله قصد داریم به شما محصولات جدید گلیم را معرفی کنیم ، در صورتی که قصد خرید گلیم فرش ماشینی را پیدا کرده اید و به دنبال ویژگی های این محصول هستید ، حتما در ادامه همراه ما باشید.

معرفی محصولات گلیم فرش

از نظر نرمی :

از مواد مهم که مورد توجه قرار داده می شود ، نرمی و لطافت یک فرش می باشد، محصولات گلیم فرش نسبت به قالی های ماشینی نرم نیستن.

ولی این محصولات دارای بافت حصیری بوده و الیاف به کار رفته شده برای تولید این محصولات به صورت بفکی می باشد و به همین دلیل نرمی این محصولات از موکت بهتر خواهد بود.

از نظر پرزدهی :

الیاف به کار رفته شده برای گلیم فرش های ماشینی که فروشگاه زر فرش تولید میکند به صورت هیت ست شده می باشد. عملیات هیت ستینگ بر روی گلیم ها باعث شده است که دوام فرش بسیار بالا رفته و همچنین طول عمر گلیم نیز بالاتر برود.

ویژگی اصلی هیت ستینگ گلیم فرش ، جلوگیری از پرزدهی فرش خواهد بود و همچنین فرش را ضد حساسیت می کند که شما می توانید با خیال راحت از این گلیم در محیط های مختلف استفاده کنید.

از نظر طراحی :

در گذشته بیشتر گلیم ها به صورت 3 رنگ به صورت طرح های سنتی و قدیمی به تولید می رسید. اما امروزه کارخانه هایی مثل زر فرش ، کارخانه فرش وناز توانسته اند طرح های مدرن را نیز بر روی گلیم پیاده سازی کنند.

به دلیل طرح و نقشه های به کار رفته شده برای گلیم های تولیدی که امروزه به صورت 6 رنگ می باشد شما می توانید از این فرش ها با هر ست دکوراسیونی که نیاز دارید استفاده کنید.

استفاده برای فرش آشپزخانه :

اگر به دنبال یک محصول قیمت مناسب برای فرش مناسب آشپزخانه هستید و می خواهید بدانید فرش ارزان از کجا بخرم این محصولات معرفی شده علاوه بر ویژگی های گفته شده دارای قابلیت شست و شوی آسان نیز می باشد ، در صورتی که شما به دنبال یک فرش آشپزخانه مناسب هستید بدون شک انتخاب و خرید محصولات گلیم یک انتخاب ایده آل برای خرید شما می باشد.

محیط آشپزخانه با توجه به اینکه زود به زود کثیف می شود و نیازمند یک فرش مناسب است که شست و شوی آن آسان باشد. همچنین در صورتی که شما برای این محصول از قالی استفاده کنید ، جا به جا کردن قالی کاری بسیار سخت و غیر ایده آل خواهد بود.

پس هم گلیم را می توانید به راحتی جا به جا کنید و هم می توانید به راحتی بوشیید ( به دلیل نبود نخ خاب برای این محصول خشک شدن فرش هم بعد از شست و شو سریع انجام خواهد شد و می توانید از فرش استفاده کنید ).

 .

قیمت گلیم فرش

ابعاد و قیمت گلیم فرش ماشینی کاشان

همانطور که مشخص هست محصولات گلیم فرش نیز مانند دیگر محصولات دارای ابعاد و سایز بندی می باشند ، البته محصولات گلیم به دلیل محبوبیت بالایی که می باشند دارای سایزبندی بیشتر هم نسبت به محصولات قالی می باشد.

به طور معمول محصولات فرش در سه سایز اصلی 6، 9 و 12 متری به تولید می رسند ، در صورتی که محصولات گلیمی در ابعاد 1 در 1.5 – 1.5 در 2.20 – 2 در 3 – 2.5 در 3.5 – 3 در 4 به تولید می رسد.

همچنین محصولات گلیم دارای ابعاد دایره قطر 1 ، 1.5 و 2 به صورت استاندارد بوده و به صورت پادری نیز تولید می شود.

قیمت گذاری و قیمت گلیم فرش نیز بر اساس ابعاد آن می باشد که برای مشاهده لیست قیمت گلیم فرش می توانید سایت مجموعه را مشاهده کنید.

همچنین در صورتی که سایز گلیم شما در ابعاد سفارشی باشد می توانید این محصول را در ابعاد دلخواه خود خریداری کنید ، البته ابعاد سفارشی برای هر متر 20 هزار تومان هزینه طراحی اضافه خواهد شد. به طور مثال شما یک فرش با 5 متر مربع گلیم بخواهید 100 هزار تومان هزینه طراحی اضافه خواهد شد.

سفارش گلیم در ابعاد دلخواه

همانطور که شاید بدانید محصولات قالی به صورت جفت در ابعاد دلخواه شما قابلیت سفارش گذاری را دارا می باشد. خیلی از اوقات شما برای فرش سفارشی در ابعاد دلخوهتان نیاز به یک جفت از آن ابعاد نیستید و یا باید یکی از فرش را کنار بگذارید و یا از سفارش در ابعاد دلخواه خود منصرف شوید.

اما ویژگی مهم گلیم ها برای این موضوع قابلیت سفارش گذاری در ابعاد دلخواه شما به صورت تک می باشد. شما می توانید هر یک از طرح های گلیم را در ابعادی که می خواهید سفارش گذاری کنید تا به صورت تک و با قیمتی ایده آل و مناسب برای شما به بافت و تولید برسد.

از ویژگی های مهم گلیم نیز قیمت بسیار مناسب این محصولات می باشد ، به طور کلی می توان گفت این محصولات از مناسبترین قیمت محصولات فرش می باشد.

به طور کلی در صورتی که به دنبال خرید فرش برای باغ و یا فرش قیمت مناسب هستید محصولات گلیم فرش کاشان برای خرید شما ایده آل خواهد بود.

.

خرید گلیم فرش کاشان

انواع گلیم فرش ماشینی کاشان دارای چه ویژگیهایی می باشد.

همانطور که مشخص هست محصولات گلیم نیز مانند دیگر محصولات فرش ماشینی دارای انواع مختلفی می باشد. این انواع گلیم علاوه بر اینکه از نظر نقشه با یکدیگر متفاوت می باشند. این محصول به صورت گلیم فانتزی و سنتی به تولید می رسند از نظر شانه و تراکم نیز متفاوت می باشند.

محصولات گلیم در انواع شانه و تراکم به تولید می رسد و شما می توانید این محصولات را از کارخانه با بهترین کیفیت خریداری کنید.

محصولات گلیم از 300 شانه تا 350 شانه به تولید میرسد و دارای تراکم 600 تا 750 می باشد که هر چفدر این اعداد بالاتر باشد گلیم نیز در نتیجه ریز بافت تر خواهد بود.

از محصولات گلیم فانتزی می توانید برای اتاق خواب می توانید استفاده کنید و همچنین از محصولات سنتی می توانید برای فضاهای سنتی و همچنین آشپزخانه استفاده کنید.

همچنین به طور کلی باید گفت محصولات گلیم برای انتخاب طرح بستگی به سلیقه شما هم می باشد.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید