طراحی دکوراسیون داخلی در شهر شیراز ، اردبیل و ارومیه توسط تیم بوم استودیو + معرفی سبک‌ها ، نکات طراحی و مشاوره هزینه موضوع این مقاله است.

طراحی دکوراسیون داخلی در شیراز اردبیل ارومیه

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان ، ویلا یا محیط کار در ارزش ملک شما بسیار موثر است. دفاتر معماری بسیاری برای طراحی دکوراسیون داخلی وجود دارد اما داشتن یک تیم متخصص که ایده های درون ذهن شما را به بهترین شکل پیاده سازی کنند چالش بسیاری از کارفرمایان است.

تیم بوم استودیو با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی و معماری در سطح بین المللی که قبلا در تهران و تبریز پروژه‌های آنها بسیار با استقبال مواجه شده بود، اکنون برای سه شهر شیراز ، اردبیل و ارومیه برنامه ویژه‌ای دارد.

اصول طراحی دکوراسیون داخلی

اصول طراحی دکوراسیون داخلی برای هر پروژه با توجه به پارامترهای موجود ملک شما نظیر متراژ، نور و... و همچنین انتظاراتی که از طراحی و کاربری دارید بستگی دارد. همچنین طراحی داخلی در شیراز  با طراحی داخلی در اردبیل یا ارومیه با توجه به فرهنگ و سلیقه عمومی متفاوت است.

 

طراحی دکوراسیون داخلی در شیراز

طراحی دکوراسیون داخلی در شیراز با توجه به این که شیراز مهد فرهنگ و هنر بوده و همچنین نسبت به شهرهای اطراف ویلا سازی و طراحی  باغ های لاکچری  نیز بیشتر در آن رواج دارد. از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

طراحی دکوراسیون مدرن در شیراز

در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن در شیراز پارامترهای اصلی انتخاب رنگ ، پنجره و نور طبیعی ، متریال و نورپردازی باید لحاظ شود.

  • رنگ

رنگ های خنثی و ایجاد خطای دید برای بزرگ‌تر به نظر رسیدن.

  • طراحی پنجره

پنجره های بزرگ و قدی جهت دریافت نور و همچنین منظره شهری.

  • انتخاب متریال

متریال مدرن مثل شیشه و استیل در بخش عمده دکوراسیون در شیراز.

  • نورپردازی

نورپردازی مخفی در خط های صاف و ساده برای لوکس تر کردن دکوراسیون داخلی مدرن در شیراز.

طراحی داخلی نئو کلاسیک در شیراز

طراحی داخلی نئو کلاسیک در شیراز به سبک معماری رومی اما بسیار ساده‌تر است. تا هم ویژگی های طراحی مدرن و هم کلاسیک را داشته باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز

از تجملاتی ترین سبک های دکوراسیون داخلی در شیراز ، طراحی داخلی کلاسیک است. استفاده از رنگ‌های گرم ، گچ‌بری های شاهانه، استیل های طلایی و ... همه از جمله فاکتورهای طراحی داخلی در این سبک است.

 

طراحی دکوراسیون داخلی در اردبیل

طراحی دکوراسیون داخلی در اردبیل از آنجا که اردبیل به عنوان یک شهر مدرن و همراه با فرهنگ سنتی پذیرای دکوراسیون داخلی های خاص و لاکچری در ویلا و آپارتمان‌های لوکس است.

طراحی دکوراسیون ویلا در اردبیل

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا در اردبیل هم شامل طراحی و چیدمان داخلی ویلا و هم طراحی دکوراسیون فضاهای سبز نظیر باغ یا روف گاردن می‌شود. شما در صورت بازسازی دکوراسیون داخلی ویلای خود در اردبیل  هم از نظر قیمت به ارزش ملک خود خواهید افزود و هم از نظر کاربری در ویلای مورد علاقه خود زندگی خواهید کرد.

طراحی داخلی آپارتمان در اردبیل

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان در اردبیل شامل فضاهای مختلف آپارتمان می‌شود.

  • طراحی آشپزخانه در اردبیل

آشپزخانه به عنوان یک محیط کاربری هم در استفاده و هم در دید مخاطب از جمله اجزای مهم در دکوراسیون داخلی است. طراحی کابینت ، پنجره ، گلدان های سقفی و ... همه در دکوراسیون کلی آپارتمان شما در اردبیل نقش دارند.

  • طراحی پذیرایی در اردبیل

پذیرایی یا سالن مهمترین قسمت هر آپارتمان بوده و دکوراسیون داخلی پذیرایی در اردبیل شامل کف سازی ، پرده ، چیدمان ، نورپردازی و ... همه اگر توسط یک تیم معماری متخصص انجام شود، در نمای کلی آپارتمان لاکچری شما بسیار موثر است.

 

طراحی دکوراسیون داخلی در ارومیه

طراحی دکوراسیون داخلی در ارومیه با توجه به این که ارومیه از جمله شهرهای با آب و هوای خاص و همچنین پربازدید است، چالش های خاص خودش را دارد.

بازسازی دکوراسیون ویلا در ارومیه

شما با بازسازی دکوراسیون داخلی ویلا خود در ارومیه، دیگر نیاز به فروش و تغییر ویلای خود را ندارید. البته اگر هم همچین قصدی را داشته باشید با یک بازسازی اصولی دکوراسیون داخلی ویلا خود در ارومیه ارزش ملک شما چند برابر خواهد شد.

بازسازی دکوراسیون داخلی در ارومیه شامل : بازسازی کف پوش ، رنگ آمیزی و تعویض کاغذ دیواری ، نور پردازی ، تخریب و بازسازی داخلی قسمت‌هایی از ویلا جهت بزرگ نمایی و کاربردی تر شدن و ... اگر توسط یک تیم معماری متخصص انجام شود. نتیجه پایانی شگفت انگیز خواهد شد.

دکوراسیون باغ در ارومیه

ارومیه به عنوان یک شهر سرسبز و کوهستانی ، باغ ویلا های بسیاری را در خود جای داده است. طراحی لاکچری دکوراسیون باغ در ارومیه به سبک اروپایی یا سنتی و یا هر طرح دلخواه شما نیازمند مشاوره از یک تیم طراحی داخلی و معماری است. تیم بوم استودیو با سال ها تجربه در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی در ارومیه آماده خدمت رسانی به مردم عزیز ارومیه است.

 

هزینه طراحی دکوراسیون داخلی

هزینه طراحی دکوراسیون داخلی در شیراز یا طراحی دکوراسیون داخلی در اردبیل و ارومیه ، با توجه به متراژ ، انتظارات شما و متریال و ... متفاوت است. اما شما می‌توانید با تماس با کارشناسان بوم استودیو به صورت حدودی از این هزینه ها مطلع شوید. همچنین بعد از بازدید ملک شما و طراحی اولیه هزینه بسیار نزدیک به هزینه پایانی طراحی دکوراسیون داخلی در شیراز یا اردبیل و ارومیه مشخص خواهد شد.

چرا بوم استودیو ؟

تیم بوم استودیو سال‌ها تجربه در زمینه خدمات ساخت و معماری شامل : طراحی و ساخت ویلا ، طراحی پاساژ و هتل ، طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ و رستوران و ... در شهرهای مختلف ایران نظیر تبریز ، تهران ، اردبیل ، شیراز ، ارومیه و... دارد. هسته مرکزی بوم استودیو بر روی تمامی این پروژها توسط معماران متخصص در هر شهر تمرکز کامل دارد. هدف اصلی بوم استودیو طراحی و ساخت به بهترین شکل ممکن و قابل مقایسه با استاندارد های جهانی است، چرا که اعتقاد دارد مردم عزیز ایران لایق بهترین‌ها هستند.

 

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید