عابر پیاده ای که قصد عبور از عرض بزرگراه  را داشته در میانه راه به علت دستپاچگی  متوقف  و چند گام به عقب و جلو  برمی دارد که در این هنگام راننده هایما  از همه جا بیخبر به شدت با وی برخورد کرده و عابر را به لاین کناری بزرگراه  پرتاب می نماید .

زن تهرانی وسط خیابان له شد / جنازه از لای گاردریل بیرون کشیده شد + عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ احسان مومنی از برخورد شدید سواری هایما با عابر پیاده بر اثر عبور از عرض بزرگراه یاسینی و مصدومیت شدید وی در این حادثه خبر داد .

زن تهرانی هنگام عبور از خیابان له شد و جنازه اش را از لای گاردریل ها بیرون کشیدند.

سرهنگ "احسان مومنی" در خصوص این خبر اعلام داشت: در  ساعت ۰۸:۳۵  صبح امروز  و  در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی  تصادف شدید یکدستگاه سواری هایما  با  عابر پیاده  در مسیر بزرگراه یاسینی به جنوب قبل از کلاهدوز ، بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۵  پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می شوند .  

وی ادامه داد : عابر پیاده ای که قصد عبور از عرض بزرگراه  را داشته در میانه راه به علت دستپاچگی  متوقف  و چند گام به عقب و جلو  برمی دارد که در این هنگام راننده هایما  از همه جا بیخبر به شدت با وی برخورد کرده و عابر را به لاین کناری بزرگراه  پرتاب می نماید .

جنازه زن تهرانی وسط خیابان بود

 رئیس اداره تصادفات  پلیس راهور پایتخت  با بیان اینکه سرعت زیاد و علت عدم توجه به جلو راننده پژو نیز در این حادثه مزید بر علت این حادثه بوده گفت: سرعت زیاد این سواری  باعث شده  تا راننده دیگر نتواند خودروی خود را کنترل کرده و در مواجه با عابر دیگر کاری از دستش برنیامده و با وی به شدت برخورد می نماید .

سرهنگ مومنی افزود: با ایمن سازی محدوده توسط همکاران بنده و رسیدن به موقع عوامل اورژنس در محل این عابر به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل گردید .

این مقام انتظامی به رانندگان توصیه کرد: تمام حواس راننده حین رانندگی می بایست معطوف به رانندگی کردن باشد و  طبق قوانین خوردن و آشامیدن ، سیگار کشیدن صحبت با تلفن همرا ممنوع می باشد  و رانندگان گرامی کاملاً باید  به جلو توجه کافی داشته باشند تا بتوانند رانندگی ایمن و بدون حادثه ای داشته باشند .

وی همچنین به عابرین توصیه کرد که حتما جهت عبور از بزرگاهها و معابر  حتما از پل های هوایی استفاده نمایند تا شاهد بروز اینگونه حوادث  نباشیم.

تصادف مرگبار

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید