در قسمت بستری موقت و دائم درمان کورتون ‌ها با دُز مناسب و همچنین داروی رمدسیویر را پیشنهاد کرده‌ایم.

رمدسیویر برای کدام بیماران کرونایی کارایی ندارد؟

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، دبیر کمیته علمی کووید – ۱۹ گفت: رمدسیویر در بیماران خفیف یا بیمارانی که اینتوبه شده اند، فایده ندارد و فقط دسته خاصی از بیماران سود می برند که این موضوع بر اساس دستورالعمل‌ های معتبر دنیا نگارش شده است.

عاطفه عابدینی، دبیر کمیته علمی کووید - ۱۹  گفت: طبق نظرسنجی چند روز اخیر از دانشگاه‌ ها ما کاهش ۲۰ تا ۷۰ درصدی بستری دائم را داشتیم که به مدیریت بیماری و مصرف اکسیژن کمک می ‌کرد گرچه از نظر ما هم این ایراد وارد بود که بیماران در طی مسیر بیمارستان تا خانه ممکن است موجب انتقال بیماری و عفونت شوند اما سعی می‌کردیم توضیحات لازم در مراکز درمانی به آنها داده شود.

او افزود: در قسمت بستری موقت و دائم درمان کورتون ‌ها با دُز مناسب و همچنین داروی رمدسیویر را پیشنهاد کرده‌ایم. توضیح دادیم که رمدسیویر در بیماران خفیف یا بیمارانی که اینتوبه شده اند، فایده ندارد و فقط دسته خاصی از بیماران سود می برند که این موضوع بر اساس دستورالعمل‌ های معتبر دنیا نگارش شده است؛ درمان دیگری هم که در ویرایش جدید به آن اشاره کردیم درمان ضدالتهابی توسیلیزومب است. این دو دارو کاملا با یکدیگر متفاوت هستند. رمدسیویر در مرحله ویروسی و توسیلیزومب در مرحله‌ التهابی به بیمار داده می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید