اگر با امکانات یک تلویزیون هوشمند آشنا باشید، قطعا لحظه ای برای خرید درنگ نخواهید کرد. خوشبختانه نقش پررنگ تکنولوژی در فراهم آوردن آسایش زندگی ما باعث شده است که انسان ها همواره در تلاش باشند تا بتوانند جدیدترین وسایل تکنولوژیکی را برای خود تهیه کنند و از امکانات آن در زندگی بهره ببرند.

خرید تلویزیون اقساطی، مبل اقساطی و موبایل قسطی بدون ضامن

نمونه ی بارز آن گوشی های تلفن همراه است با امکانات گسترده آن که البته قیمت بالایی هم دارند. به نظر شما آیا خرید نقدی لوازم خانگی، گوشی تلفن همراه، مبل و ... در شرایط اقتصادی فعلی، برای افراد با هر سطح درآمد ، کار درستی است؟ شما فکر می کنید خرید تلویزیون اقساطی ، مبل اقساطی ، موبایل اقساطی و ... چه مزیت هایی می تواند داشته باشد؟ تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید تا با مزیت های خرید اقساطی با شرایط فوق العاده و مزیت های آن بیشتر آشنا شوید.

تلویزیون اقساطی بخرید؛ خرید اقساطی تلویزیون های هوشمند

البته که هیاهوی تبلیغاتی پیرامون تلویزیون های هوشمند منطقی و بسیار قانع کننده است ، با این وجود برخی از مسائل مربوط به هزینه و محدودیت ها را نیز باید در نظر گرفت.

در این صورت اگر شرایطی وجود داشته باشد که شما کل هزینه خرید تلویزیون هوشمند را به صورت یکجا نپردازید، مشکل هزینه آن نیز تا حد قابل توجهی حل خواهد شد. بنابراین خرید تلویزیون اقساطی در اینجا کمک بزرگی به مدیریت درست هزینه های شما خواهد کرد. 

چرا مبل اقساطی بخریم؟

سال ها قبل، داشتن مبل در خانه ها جز ضروریات محسوب نمی شد و داشتن آن بیشتر جنبه ی تجملاتی داشت. اما امروزه اکثر افراد برای راحتی و آسایش خود، زیبا تر شدن محیط خانه، ایجاد محیطی جذاب و راحت، استفاده بهینه از فضای خانه و ... ترجیح می دهند که حداقل بخشی از فضای خانه خود را مبله کنند و در واقع مبلمان منزل جز پرمصرف ترین وسایل خانه به حساب می آید و اگر از کیفیت لازم برخودار نباشد، قطعا پس از گذشت مدت زمان کوتاهی باید آن ها را دور بندازید و یا آن ها را تعویض کنید.

پس قبل از انتخاب مبلمان مناسب فضای خانه تان، لطفا به کیفیت متریال استفاده شده در ساخت آن توجه کافی داشته باشید که البته خرید مبل با کیفیت مستلزم پرداخت هزینه ی نسبتا زیادی است.

در این جا نیز شرایط خرید مبل اقساطی به کمک شما خواهد آمد و شما می توانید با شرایط خرید اقساطی ویژه که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد، بخشی از هزینه آن را طی چند ماه بپردازید.

خرید تلویزیون اقساطی، مبل اقساطی و موبایل قسطی بدون ضامن

افزایش قیمت گوشی و مشکلات خرید نقدی؛ موبایل قسطی بخرید

در حال حاضر موبایل دیگر تنها وسیله ای برای تماس با دیگران نیست، و علاوه بر کاربردهای دیگر، به ابزاری قدرتمند برای بیزینس و کسب درآمد تبدیل شده است. به این ترتیب اگر شما نیز بخشی از کسب و کار خود را از طریق گوشی هوشمندتان مدیریت می کنید، حتما لازم است که یک تلفن همراه با امکانات پیشرفته خریداری کنید و حتما می دانید که خرید تلفن همراهی با این امکانات نیاز به پرداخت هزینه بالایی دارد که شاید پرداخت نقدی هزینه آن کار چندان عاقلانه ای نباشد. پس بد نیست به فکر خرید موبایل قسطی باشید.

البته ناگفته نماند که خرید اقساطی همیشه نمی تواند برای مشتریان سودمند باشد، مگر اینکه در وضع قوانین و شرایط فروش اقساطی کالا و خدمات ، مشتری در اولویت قرار گرفته باشد.

پیش تر گفتیم که شما را با شرایط ویژه خرید اقساطی آشنا خواهیم کرد؛ و هم اکنون وقت آن فرا رسیده که با قسطا آشنا شوید.

خرید تلویزیون اقساطی، مبل اقساطی و موبایل قسطی بدون ضامن

خرید تلویزیون اقساطی ، مبل اقساطی ، موبایل قسطی و ... از طریق قسطا نه تنها شما را به اهداف مالی تان نزدیک ترکرده، بلکه به شما کمک خواهد کرد که هزینه های خود را به طرز صحیحی مدیریت کنید.

چرا خرید اقساطی به واسطه قسطا ؟

اما خرید تلویزیون اقساطی ، مبل اقساطی ، موبایل قسطی و ... از قسطا شرایطی کاملا متفاوت و مطلوبی دارد. در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.

· نرخ سود بازپرداخت هزینه خرید به واسطه قسطا، نسبت به سایرین، حداقل میزان نرخ سود می باشد. قسطا با در نظرگرفتن مشکلات اقتصادی مشتریان در شرایط فعلی جامعه، همه ی تلاش خود را نموده است که تا جای ممکن نرخ سود دریافتی را کاهش دهد.

· شرایط دریافت امتیاز از قسطا از انعطاف زیادی برخوردار است و شما می توانید پیشنهاد خود را در ارتباط با مبلغ مورد نیاز، میزان پیش پرداخت و تعداد اقساط ، با مشاوران قسطا در میان بگذارید تا بهترین شرایط ممکن برای دریافت امتیاز برای شما توسط متخصصان قسطا اتخاذ شود.

· قسطا تسهیلات خود را در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت در اختیار شما قرار می دهد و شما بدون نیاز به ارائه ضامن، می توانید از طریق گزارش مالی حساب چک خود، مورد اعتبارسنجی توسط قسطا قرار بگیرید و در صورت تائید اعتبار، قسطا کارت برای شما صادر و شارژ خواهد شد.

چگونگی خرید اقساطی از قسطا

دوستان عزیز، برای این منظور لازم است که ابتدا به وب سایت قسطا مراجعه کنید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از آن باید برای دریافت قسطا کارت درخواست دهید.

مراحل ثبت درخواست قسطا کارت را در وب سایت قسطا می توانید به طور کامل مشاهده کنید. پس از طی نمودن مراحل ذکر شده و بارگذاری مدارک لازم  و تائید اعتبار شما، قسطا کارت برایتان صادر و شارژ شده و به آدرس شما ارسال خواهد شد. 

کلام پایانی

دوست عزیز! شما در هر شرایط مالی که هستید، برای مدیریت هر چه بهتر هزینه ها و خرید هوشمندانه ، لازم است که برای خرید اقساطی کالا و خدمات مختلف نیز برنامه ریزی داشته باشید تا بتوانید هزینه های پیش بینی نشده خود را نیز به درستی مدیریت کنید.

برای این منظور قسطا می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد. در صورت داشتن هر گونه سوال یا مشورت می توانید با مشاوران قسطا تماس بگیرید.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید