رئیس پلیس راهور گیلان با گله‌مندی از حجم زیاد مسافران در گیلان افزود: علیرغم هشدارهای پی در پی در خصوص عدم ورود به گیلان ولی متأسفانه شاهد حجم بسیار زیاد مسافر به این استان در شهرستان‌های رودبار و دیگر مبادی ورودی استان هستند.

گلایه از حجم زیاد مسافران در گیلان / هر ۲۴ ساعت ۷۰۰ خودرو در گیلان جریمه می‌شوند

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، امیر طالبی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  ممنوعیت تردد خودروها در گیلان همچنان ادامه‌دار است، اظهار کرد: به دلیل تعطیلی چندروزه تهران ممنوعیت تردد خودروهای غیر بومی در گیلان اجرایی شده است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به محدودیت‌های کرونایی در گیلان گفت: مأموران  پلیس راهور از ساعت ۱۸ عصر روز دوشنبه ۲۸ تیرماه در مبادی ورودی استان مستقرشده‌اند. 

با اشاره به اینکه هم‌زمان با آغاز اعمال محدودیت‌های ترددی در کشور این محدودیت‌ها در استان گیلان نیز اجرایی شده است، اظهار کرد: نیروهای پلیس راهور از ساعت ۱۸ عصر روز دوشنبه ۲۸ تیرماه در مبادی ورودی استان مستقرشده‌ و خودروهای غیربومی را اعمال قانون می‌کنند.

رئیس پلیس راهور گیلان با گله‌مندی از حجم زیاد مسافران در گیلان افزود: علیرغم هشدارهای پی در پی در خصوص عدم ورود به گیلان ولی متأسفانه  شاهد حجم بسیار زیاد مسافر به این استان در شهرستان‌های رودبار و دیگر مبادی ورودی استان هستند.

طالبی از ورود ۱۵ خودرو در هر دقیقه به  گیلان خبر داد و گفت: ورود هرگونه خودروی غیربومی به گیلان ممنوع بوده و نیمی از خودروها با توصیه مأموران پلیس مستقر در مبادی ورودی به شهرهای خود بازمی‌گردند، ولی با این حال شاهد  اصرار به ورود برخی از هم‌وطنان به استان گیلان هستیم.

وی با بیان اینکه پلیس راهور با  خودروهای غیربومی واردشده به گیلان به‌شدت برخورد می‌کند، تصریح کرد: بر اساس آمار از آغاز  محدودیت‌های ترددی هر ۲۴ ساعت مأموران پلیس راهور حدود ۷۰۰ خودرو را جریمه می‌شوند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید