مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان ایلام گفت: روز گذشته ساعت ۱۶ و ۴۳ دقیقه، گزارشی مبنی بر غرق شدن دو نفر حوالی پل چنگوله مهران در سامانه اورژانس ثبت شد که هر دو نفر قبل از رسیدن اورژانس، جان خود را از دست دادند.

ماجرای کشف جنازه ۲ راننده ماشین سنگین در مهران چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، غرق شدن ۲ راننده در رودخانه چنگوله شهرستان مهران رقم خورد. رانندگان ماشین های سنگین بر اثر شنا غرق شدن و  به کام مرگ فرو رفتند. ۲ راننده ماشین سنگین پس از غرق شدن جنازه هایشان از آب بیرون کشیده شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان ایلام گفت: امروز ساعت ۱۶ و ۴۳ دقیقه، گزارشی مبنی بر غرق شدن دو نفر حوالی پل چنگوله مهران در سامانه اورژانس ثبت شد که هر دو نفر قبل از رسیدن اورژانس، جان خود را از دست دادند.

در ایلام گفت: روز گذشته ساعت ۱۶ و ۴۳ دقیقه، گزارشی مبنی بر غرق شدن دو نفر حوالی پل چنگوله مهران در سامانه اورژانس ثبت شد.

وی افزود: بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای چنگوله و سه راهی کاور به محل اعزام شدند اما متاسفانه در این حادثه هر دو نفر قبل از رسیدن اورژانس، جان خود را از دست دادند.

مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان ایلام ادامه داد: این دو نفر از رانندگان ماشین‌های سنگین بوده‌اند که به قصد شنا کردن به این محل رفته بودند و پس از وقوع حادثه مردم مراتب را به اورژانس اطلاع دادند.

گفتنی است؛ این حادثه در حالی رخ داد که روز گذشته یکی دیگر از هم استانی‌های مهرانی در کنار رودخانه سیمره، جان خود را از دست داده بود تا به این ترتیب شمار فوتی‌های مهرانی بر اثر غرق شدن در رودخانه طی دو روز به ۳ تن برسد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید