پرده مغناطیسی محصولی بسیار کارآمد است که می‌تواند از ورود این حشرات به داخل خانه از درب‌ها و پنجره‌ها جلوگیری نماید. به عنوان مثال با نصب پرده توری مغناطیسی جلوی درب بالکن یا درب ورودی خانه‌های ویلایی می‌توانید علاوه بر استفاده از هوای آزاد بیرون از ورود حشرات مختلف به داخل خانه جلوگیری کنید.

چه در تابستان و چه در زمستان حشراتی موذی مانند مگس و پشه، شرایط زندگی را برای ما سخت می‌کنند. پرده مغناطیسی محصولی بسیار کارآمد است که می‌تواند از ورود این حشرات به داخل خانه از درب‌ها و پنجره‌ها جلوگیری نماید. به عنوان مثال با نصب پرده توری مغناطیسی جلوی درب بالکن یا درب ورودی خانه‌های ویلایی می‌توانید علاوه بر استفاده از هوای آزاد بیرون از ورود حشرات مختلف به داخل خانه جلوگیری کنید. همچنین می‌توانید نوع پلاستیکی این پرده مغناطیسی را سفارش دهید و با نصب آن جلوی درب مغازه‌ها و فروشگاه‌ها علاوه بر حفظ هوای خنک داخل در تابستان‌ها و جلوگیری از هدر رفت انرژی گرمایشی در زمستان‌ها از ورود حشرات نیز جلوگیری نمایید. در ادامه بیشتر به ساختار این نوع پرده توری مغناطیسی پرداخته و به موارد استفاده از آن اشاره خواهیم کرد.

بهترین پرده توری مغناطیسی در ایران

پرده توری مگنتی چیست؟

همان طور که پیشتر اشاره کردیم درب یا پرده توری مغناطیسی محصولی است که برای جلوگیری از ورود حشرات مختلف به داخل خانه، مغازه‌ها و فروشگاه‌ها طراحی شده است. تا پیش از طراحی و تولید این نوع پرده‌ها برای جلوگیری از ورود حشرات، بسیاری از خانم‌های خانه دار خودشان پرده‌های توری می‌دوختند و آن را جلوی درب خانه و یا بالکن می‌آویختند. کمی بعدتر با استفاده از چارچوب‌های چوبی و یا آلومینیومی درب‌هایی طراحی شد که برای جلوگیری از ورود حشرات، پرده‌های توری نخی و یا فلزی به این چارچوب‌ها متصل می‌شد اما هنگام ورود و خروج، به جهت باز و بسته کردن درب توری، باز هم امکان ورود حشرات به داخل خانه فراهم می‌شد. ضمن آن که نوع چوبی آن بر اثر قرار گرفتن در شرایط جوی مختلف و یا شست و شو دچار آسیب نیز می‌شد. در سال‌های اخیر طراحان نوعی از پرده توری مغناطیسی را طراحی کردند که با استفاده از آن هم ورود و خروج افراد ساده‌تر انجام می‌شود هم درصد ورود حشرات موذی تا 99 درصد کمتر شده است و دقیقا ویژگی منحصربفرد آن هم مگنتی بودن آن است به طوری که پس از ورود یا خروج افراد مگنت‌های قوی به کار رفته یکدیگر را جذب می‌کنند و پرده توری مگنت به سرعت بسته می‌شود. این نوع پرده نصب بسیار آسانی دارد و با استفاده از چسب‌های قوی و محکمی که دور تا دور آن به کار رفته به چارچوب درب و پنجره نصب می‌گردد و نیاز به پیچ و مهره کردن آن و یا سوراخ کردن چارچوب برای نصب وجود ندارد.

انواع پرده مغناطیسی

در حال حاضر دو نوع پرده مغناطیسی در بازار وجود دارد که می‌توانید متناسب با اندازه درب یا پنجره‌های خود آن را سفارش دهید. ما در ادامه به معرفی هر یک و موارد استفاده از آن‌ها خواهیم پرداخت.

پرده مغناطیسی پلاستیکی

این نوع پرده از جنس پلاستیک یا نایلون تولید شده و دورتادور آن مگنت کار گذاشته می‌شود به همین جهت باز و بسته شدن آن‌ها به راحتی صورت می‌گیرد و نصب‌شان نیز بسیار ساده است. از این نوع پرده مگنتی می توان هم در تابستان و هم در زمستان استفاده کرد. موارد استفاده از پرده مغناطیسی پلاستیکی بیشتر برای حفظ هوای خنک و یا هوای گرم داخل مغازه‌ها و فروشگاه‌ها و برای جلوگیری از اتلاف انرژی و و کاهش هزینه‌ها پیشنهاد می‌شود.

همچنین برای فروشگاه‌هایی که در حوزه فروش مواد غذایی فعالیت می‌کنند و نمی‌خواهند گرد و غبار وارد مغازه شود، پرده پلاستیکی یک گزینه مناسب خواهد بود.

این نوع پرده را می‌توان روی درب‌های دولنگه و چند لنگه بدون آن که چهارچوب نیازی به سوراخ کاری داشته باشد، نصب کرد.

بهترین پرده توری مغناطیسی در ایران

پرده توری مغناطیسی

نوع دیگری از پرده مغناطیسی نیز در بازار وجود دارد که برای نصب در چارچوب درب بالکن، درب های ورودی ویلا و خانه‌های حیاط دار وهمچنین پنجره‌ها و به طور کل مکان‌هایی که نیاز به تعویض هوای تازه وجود دارد و برای جلوگیری از ورود حشرات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع پرده توری مگنت‌دار از جنس توری محکم و با دوامی تولید شده و دورتادور آن آهنرباهای قوی نصب شده است که پس از ورود و خروج افراد به سرعت بسته می‌شود و تا حدود زیادی از ورود حشرات موذی جلوگیری خواهد کرد.

مزایای استفاده از پرده توری مغناطیسی

به طورکل پرده‌های مغناطیسی چه آن‌هایی که از جنس نایلون تولید شده‌اند و چه آن‌هایی که توری هستند مزایای استفاده بی‌شماری دارند که در ادامه به چند مورد آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • جنس با دوام و ماندگاری دارند و سال‌ها می‌توانید از آن‎ها استفاده نمایید.
  • به راحتی و با چسبی که روی آن‌ها طراحی شده نصب می‌شوند و نیازی به ایجاد تغییرات در چارچوب درب و پنجره وجود ندارد.
  • ورود هوای تازه به داخل خانه و یا مغازه با استفاده از پرده توری مگنت‌
  • حفظ هوای خنک و یا گرم داخل محیط و جلوگیری از هدر رفت انرژی با استفاده از پرده مغناطیسی نایلونی
  • طراحی ساده و زیبای پرده مغناطیسی امکان استفاده از آن را در هر جایی ممکن می‌کند بدون آن که ظاهر بدی به خانه و یا محیط کار شما ببخشد.
  • شبکه توری ریز این محصول ویژگی خاص آن به شمار می‌آید که مانع عبور ریزترین حشرات موجود از فضای بیرون به داخل خواهد شد.
  • از مقاومت بالایی در برابر باد و باران برخوردارند و به دلیل استفاده از آهنرباهای قوی به هنگام وزش باد باز نمی‌شوند و نوع پلاستیکی آن نیز در برابر باران مقاوم بوده و اجازه نمی‌دهد آب باران به داخل محیط شما وارد شود.
  • عبور و مرور آسان و بستن آن بدون دخالت دست از دیگر ویژگی‌های منحصر بفرد پرده توری مغناطیسی محسوب می‌شود. در حال حاضر که بیماری کرونا شیوع بسیاری پیدا کرده است باز و بسته کردن درب مغازه‌ها و فروشگاه‌ها به معضلی تبدیل شده که خود می‌تواند تاثیر زیادی در انتقال بیماری کرونا داشته باشد. به همین جهت عبور و مرور آسان از این پرده مغناطیسی با قابلیت بسته شدن خودکار استفاده از آن را به یک ضرورت تبدیل کرده است.

نحوه اندازه‌گیری درب و پنجره برای سفارش پرده توری مغناطیسی

برای اینکه بتوانید اندازه درب و پنجره را به درستی حساب کنید تا محصولی که دریافت می‌کنید به خوبی در جای خود قرار گیرد لازم است ابعاد آن را چه در قسمت عرض درب و چه ارتفاع به درستی اندازه‌گیری نمایید و برای پایین آن که روی زمین قرار می‌گیرد، از ارتفاع 2 سانت کم نمایید. عموما پرده توری مگنت‌دار به طور آماده و در ابعاد متنوع به عرض 80 و 90 سانتی متر در ارتفاع 230 سانتی‌متر برای درب‌هایی با ابعاد معمول و همچنین در ابعاد و اندازه‌های بزرگ‌تر با عرض 240،220،200،180،160،140،120،100 و ارتفاع 240 سانتی‌متر نیز ارائه شده که می‌توانید متناسب با درب فروشگاه و یا خانه خود آن را سفارش داده و خریداری نمایید.

بهترین پرده توری مغناطیسی در ایران

فروشگاه اینترنتی نوید مارکت

اگر مایلید یک خرید خوب را با قیمت مناسب انجام دهید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم فروشگاه آنلاین نوید مارکت را انتخاب کنید زیرا مطمئنیم پس از اولین خرید مشتری دائمی این فروشگاه خواهید شد. زیرا ارائه بهترین کالاهای ایرانی و خارجی، قیمت مناسب، ارسال به موقع، ضمانت کالای فروخته شده و امکان پرداخت آنلاین از طریق درگاه‌های پرداختی معتبر نوید مارکت را به یک فروشگاه مورد اطمینان تبدیل کرده است. برای خرید پرده مغناطیسی در انواع مختلف پرده توری مگنت‌دار و پرده مغناطیسی نایلونی که در این مطلب به معرفی آن پرداختیم، می‌توانید به سایت نوید مارکت به آدرس الکترونیکی www.marketnavid.com مراجعه کنید و این محصول کارآمد را در ابعاد و اندازه‌های مختلف برای نصب جلوی درب و پنجره سفارش دهید. پس از این پرده توری مغناطیسی مورد نظر شما در کمترین زمان به دست‌تان خواهد رسید و خودتان می‌توانید به راحتی نسبت به نصب آن اقدام نمایید.

علاوه بر این در فروشگاه اینترنتی نوید مارکت محصولات سوپر مارکتی، کالاهای دیجیتال، تجهیزات پزشکی و کالاهای بهداشتی، انواع ابزار و لوازم برقی خانه و آشپزخانه و همچنین وسایل دکوری و .. نیز ارائه شده که تمامی آن‌ها از مجوز و استانداردهای لازم برخوردار است.

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید