قرارداد امیر قلعه نویی و دستیارانش از سوی کمیته ی تیم ملی ملی آماده شده است و به زودی از سوی طرفین امضاء می شود.

قلعه‌نویی تا ۲۰۲۶ سرمربی تیم ملی شده است؟!

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، با وجود که امیر قلعه نویی و دستیارانش چند ماهی است کار را در تیم ملی استارت زده اند، هنوز قرارداد آنها امضاء نشده است. البته این یک رسم متداول در فدراسیون فوتبال است که قرارداد مربیان ایرانی تیم ملی دیر امضاء می شود. تنها مربیان خارجی هستند که یک روز هم بدون قرارداد کار نمی کنند.

در مورد قرارداد امیر قلعه نویی و کادر فنی تیم ملی روایت های متعددی وجود دارد. برخی می گویند این قرارداد تا پایان جام ملت هست و برخی هم اذعان می کنند که این قرارداد تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ است؟ اولا که قرارداد تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ نمی تواند امضاء شود، به این خاطر که صعود تیم ملی به جام جهانی محرز نیست. از سویی اگر قرار باشد، قرارداد اعضای کادرفنی تیم ملی تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ امضاء شود، این شرایط تنها شامل امیر قلعه نویی می شود تا هر گاه سرمربی تیم ملی خواست که جمع دستیارانش را تغییر دهد، با مشکل مواجه نشود.

قلعه نویی

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال در صورت امضای قرارداد امیر قلعه نویی تا پایان مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ حتما از یک بند هم در قرارداد این مربی استفاده خواهد کرد. اینکه عملکرد تیم ملی در جام ملت ها باید، مورد رضایت اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید