بورس تهران در جریان شروع معاملات امروز بازار سهام در ۲۰ بهمن ۹۹ با صعود ۲۳هزار واحدی به رقم یک میلیون و ۱۹۴ هزار واحد رسید.

بورس سبزپوش شد/ شکل گیری صفوف خرید برای نمادهای بزرگ و شاخص ساز

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادنیوز، در شروع معاملات بازار سرمایه هر سه شاخص بورس سبزپوش شدند و شاخص کل بورس تهران با صعود ۲۳هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۱۹۴ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز  با صعود۱۰۸۹ واحدی ۴۲۲ هزار و ۵۸ واحد را ثبت کرد.

اثرگذارترین نمادها بر شاخص

نمادهای فارس فولاد، فملی و شستا بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای تاصیکو، وپخش و حکشتی بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

وضعیت نمادها در ابتدای معاملات

بازار امروز همانند معاملات روز گذشته با افزایش تقاضا و جهش قیمت در اکثریت نمادهای بزرگ و شاخص ساز آغاز بکار کرد و شاهد شکل گیری صفوف خرید بر روی اکثر این نمادها هستیم.

در گروه بانکی‌ها ماد وبملت با صف خرید بالای ۱۱۱ میلیون سهم در قیمت ۳۹۷ تومان همراه است و وبصادر و سایر نمادها در سقف قیمت روزانه با صف خرید همراه هستند.

در گروه خودرویی‌ها خساپا در سقف قیمت روزانه با صف خرید بالای ۶۳۰ میلیون سهم همراه است. خودرو در محدوده سقف قیمت روزانه در حال داد وستد است.

نماد شستا در قیمت ۲۲۶۰ تومان با رشد بیش از ۴ درصد دنبال می‌شود. نماد پالایش و دارا یکم با رشد حداکثری در سقف قمت روزانه با صف خرید همراه هستند.

در گروه محصولات شیمیایی نماد فارس در قیمت ۹۱۸ تومان با صف خرید بالای ۴۹ میلیون سهم همراه است. تاپیکو رشد حداکثری دارد و در قیمت ۱۱۸۵ تومان قرار دارد.

در گروه فرآورده‌های نفتی نماد شپنا در قیمت ۱۱۷۲ تومان با صف خرید بالای ۱۷۰ میلیون سهم همراه است. شتران در محدوده مثبت ۳ درصد دنبال می‌شود.

داد وستد در نماد خساپا در سقف قیمت روزانه و در قیمت ۲۲۶ تومان دنبال می‌شود.

در گروه فلزات اساسی نماد فملی در سقف قیمت روزانه با صف خرید بالای ۲ میلیون سهمی در قیمت ۱۰۴۲ تومان دنبال می‌شود و فولاد مبارکه در سقف قیمت روزانه ۱۱۳۵ تومان با صف خرید همراه است.

نماد شپنا مجددا در سقف قیمت روزانه با صف خرید همراه شد و شاهد افزایش تقاضا در سایر نمادهای گروه هستیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید