لاغری و تناسب اندام دغدغه بسیاری از افراد در جامعه امروزی است،اما یکی از مهمترین مراحل پس از کاهش وزن، حفظ وزن کاهش یافته است و اغلب افراد سعی می کنند وزن خود را پس از کاهش وزن و لاغری ثابت نگه دارند.

نحوه ثابت نگه داشتن وزن پس از کاهش وزن و لاغری

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، بسیاری از افراد به دنبال کاهش وزن هستند، اما یکی از مهمترین مراحل پس از کاهش وزن، حفظ وزن کاهش یافته است؛ بنابراین موضوع مههم برای اغلب افراد این است که سعی کنند وزن خود را ثابت نگه دارند.

ایجاد یک وزن ثابت بسیار واقع بینانه است، اما چگونه می‌توان وزن خود را ثابت نگه داشت؟


میزان کالری دریافتی خود را حفظ کنید

بسیاری از افراد پس از مدتی از موفقیت رژیم خود، نسبت به کالری‌های خود بی توجه شده و در نتیجه باز هم در دام افزایش وزن خواهند افتاد، بر همین اساس است که پیگیری وضعیت کالری‌ها می‌تواند بسیار مفید باشد. یکی از برترین روش‌ها برای حفظ وزن ثابت این است که به میزان کالری‌های دریافتی دقت کنید.

صبحانه


صبحانه را کنار نگذارید

خوردن صبحانه یک ویژگی معمول در بین افرادی است که وزن کم کرده و آن را حفظ کرده اند. خوردن یک صبحانه سالم ممکن است به شما کمک کند تا در طول روز، گرسنگی بیش از حد نداشته باشید و از پرخوری خودداری کنید.


غداهای خود را حذف نکنید

الگوی غذایی سالم را بدون در نظر گرفتن تغییر در روال زندگی خود دنبال کنید. حتی برای تغییرات آخر هفته یا زمانی که در سفر هستدی برنامه ریزی کنید تا روال زندگی خود را از دست ندهید

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید