رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اعلام کرد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این استان به ۲۶ هزار و ۶۴ نفر افزایش یافته است..

 آمار مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان از ۲۶ هزار نفر گذشت

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سید محمد هاشمی‌شهری اظهار داشت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، تا ظهر امروز ۲۶ هزار و ۶۴ نفر در سیستان و بلوچستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد فوتی‌ها نیز به یک هزار و ۹۱ نفر افزایش یافت.

وی افزود: همان‌گونه که قبلاً نیز اعلام شده است، موارد فوق فقط شامل موارد مثبت و تائید شده آزمایشگاهی است و برخی از بیماران که دارای علائم هستند با تشخیص بالینی پزشکان متخصص مورد درمان و مراقبت لازم قرار گرفته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: هم اینک ۵۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان سیستان و بلوچستان بستری هستند که بیشترین تعداد با ۴۵ نفر مربوط به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.

وی با اشاره به اینکه همچنین در حال حاضر ۱۶۴ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های سیستان‌وبلوچستان بستری هستند، تصریح کرد: مردم عزیز استان اگر به توصیه‌های بهداشتی توجه نکنند و در تجمعات حضور پیدا کنند قطعاً شاهد افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا خواهیم بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید