محمدباقر محمدی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: براساس اعلام خانواده‌ها ۷ نفر به صورت قطعی بر اثر سقوط بهمن در ارتفاعات تهران مفقود شده اند.

آمار قطعی مفقودین سقوط بهمن در ارتفاعات تهران

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، محمدباقر محمدی معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به حادثه دیروز سقوط بهمن در ارتفاعات شمال تهران گفت: روز گذشته حوالی ساعت ۱۳:۱۰ اخطاری مبنی بر شرایط نامساعد کوهستانی در شمال ارتفاعات تهران به مراکز هلال احمر اعلام شد.

وی با اشاره به وقوع برف و کولاک در ارتفاعات توچال، کلکچال و دارآباد توضیح داد: براساس اعلام خانواده‌ها به مراکز امدادی، تاکنون ۷ نفر به صورت قطعی بر اثر این حادثه مفقود شده‌اند و عملیات جست‌وجو برای یافتن این افراد ادامه دارد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشور با بیان این‌که حادثه سقوط بهمن در اتفاعات تهران ۲ فوتی بر جای گذاشت، افزود: پس از اعلام هشدار روز گذشته به مراکز امدادی، بلافاصله ۱۶ تیم عملیاتی و امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند و در حال حاضر نیز عملیات جست‌وجو برای گمشدگان توسط نیروهای عملیاتی و بالگردهای امدادی در حال انجام است.

محمدی گفت: متأسفانه بر اثر این حادثه ۷ نفر نیز مصدوم شدند و تعدادی از هموطنان گمشده در مسیر نیز به مناطق امن انتقال یافتند. امدادرسانی به این افراد آسیب‌دیده نیز تا ساعت ۴ صبح امروز ادامه داشت.

وی افزود: از تمامی خانواده‌هایی که فرزندان یا هر یک از آشنایان آنها روز گذشته در ارتفاعات شمال تهران حضور داشته و هنوز به منزل بازنگشته‌اند نیز می‌خواهیم تا با تماس با مراکز امدادی و هلال احمر، اعلام مفقودی کرده تا عملیات جست‌وجو برای یافتن آنها انجام شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید