۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳
کد خبر: 55196432

مهدی امیرآبادی در واکنش به بازی اخیر آبی‌ها گفت باخت در هفته‌های ابتدایی و بهترین زمان ممکن رخ داد و فرصت زیادی برای جبران وجود دارد.

استقلال برای جبران فرصت دارد

به گزارش سلام نو مهدی امیرآبادی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: «محمود فکری» و «جواد نکونام» تفکرات مشابه‌ای را در دیدار استقلال و فولاد خوزستان به نمایش گذاشتند و دو تیم تاکتیک یکسانی داشتند.

وی افزود: فولاد خوزستان در ۵۰ متر رو به جلو عملکرد موفق‌تری داشت و توانست حملات بهتری را روی دروازه استقلال تدارک ببیند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: مربیان دو تیم در خط هافبک خود برنامه‌ریزی کرده بودند و نمی‌خواستند جنگ‌های وسط زمین را به حریف ببازند.

امیرآبادی تصریح کرد: با تمام احترامی که برای همبازیان سابق خود قائل هستم باید بگویم بازی خوبی را از استقلال و فولاد خوزستان شاهد نبودیم و این دیدار کیفیت بالایی نداشت.

وی تاکید کرد: استقلال و فولاد خوزستان بیشتر به دنبال حفظ توپ در میانه زمین بودند تا بتوانند از فرصت‌هایی که شاید به دست آورند نهایت استفاده را ببرند

امیرآبادی گفت: اگر چه استقلال در مقابل فولاد خوزستان شکست خورد اما این باخت در هفته‌های ابتدایی و بهترین زمان ممکن رخ داد و فرصت زیادی برای جبران وجود دارد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: محمود فکری مربی موفقی است و با آنالیز دقیق این بازی تیمش را برای هفته‌های آینده آماده خواهد کرد. او فرصت این کار را خواهد داشت تا پیش از بازی سوم ضعف‌هایی که در اهواز رخ داد را برطرف کند.

تیم فوتبال استقلال در هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران مقابل فولاد خوزستان متحمل شکست ۲ بر یک شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید