جمال عرف گفت: امیدواریم بتوانیم سال آینده با آرامش و امنیت کامل انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم برگزار کنیم.

ابراز امیدواری معاون سیاسی وزیر کشور برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، جمال عرف، معاون سیاسی وزیر کشور پیش از ظهر امروز ۲۵ آبان‌ماه در سفر به استان کرمان و در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: دکتر فدایی از سابقون وزارت کشور و اهل علم و ادب هستند و به شخص در این سال‌های آشناییت، شیفته ایشان شدیم و انتظار داشتیم که بتوانیم تا پایان این دولت با دکتر فدایی کار کنیم اما ایشان مسر به استعفا بودند لذا یکی از اعضای بدنه کشور که جوان و با سابقه خوب مدیریتی هستند را به عنوان استاندار جدید کرمان از سوی وزیر کشور و رییس جمهور انتخاب شدند.

وی با اشاره به سابقه دکتر زینی‌وند عنوان کرد: استاندار جدید کرمان ضمن آنکه جوان هستند اما کارنامه درخشان مدیریتی داشته و از مدیران موفق کشور محسوب می شوند.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه زینی‌وند حداکثر ۱۰ ماه فرصت خواهد داشت که کارهای نیمه تمام استان را انجام دهد، تصریح کرد: امیدواریم با فضایی که در کشور حاکم می شود بتوانیم سال آینده با آرامش و امنیت کامل وارد انتخابات ریاست جمهوری شویم و انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم برگزاری کنیم زیرا جمهوری اسلامی همواره با حضور مردم پایدار مانده و دولت‌ها می‌آیند و تلاش می‌کنند و کار را به دولت بعدی می‌سپارند.

همچنین حسن علیدادی‌سلیمانی" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان نیز در این دیدار گفت: از زحمات شبانه روزی دکتر فدایی در مدت مسئولیتشان در استان کرمان چه در زمان استانداری و چه قبل از آن که یکی از مدیران ارشد و موفق استان بودند، تشکر می‌کنیم.

وی با برشمردن صفات خوب دکتر فدایی عنوان کرد: دکتر فدایی چهره محبوب دانشگاهی و استاد تمام دانشگاه هستند و شاگردان زیادی را تربیت کردند و از نظر اخلاق انسانی بسیار مودب بوده و خیلی مراقب بودند که بحث اخلاقی و ادبی را در همه حوزه‌ها رعایت کنند و چهره‌ای کاملا معتقد در حوزه دین و دیانت هستند که از سرمایه‌های استان کرمان محسوب و همه ایشان راب چهره کاری و پرتلاش می شناسند.

وی با تاکید برآنکه استان کرمان توفیق داشت که در مقطعی از ایشان استفاده کند، خطاب به استاندار جدید کرمان اظهار کرد: به شما تبریک می‌گویم و امیدوارم در استان کرمان منشاء برکات و خیرات باشید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: از اینکه در اولین روز کاری خود در استان کرمان کار خود را با حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به شهدا و به ویژه سردار شهید سلیمانی آغاز کردید به شما تبریک می‌گویم.

امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه باید همه با با هم همکاری کرده و از تمامی ظرفیت‌های استان برای کمک به نظام جمهوری اسلامی استفاده کرده تا بتوانیم توسعه کشور و استان را رقم بزنیم خاطر نشان کرد: انصافا تیم کاری دکتر فدایی در استانداری کرمان یک تیم خوب و همدلی بودند که تلاش های آنها نیز تقدیر و تشکر می کنیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید