عبدالله مرادی مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: نظرسنجی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد میزان مشارکت در انتخابات نسبت به دوره قبل روند افزایشی خواهد داشت.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور: طبق نظرسنجی‌های تخصصی، مشارکت در انتخابات نسبت به دوره قبل افزایشی خواهد داشت

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: نظرسنجی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد میزان مشارکت در انتخابات نسبت به دوره قبل روند افزایشی خواهد داشت.

عبدالله مرادی اشاره به تلاش و برنامه ریزی وزارت کشور برای برگزاری یک انتخابات باشکوه گفت: وزارت کشور خود را مخاطب اصلی بیانات مقام معظم رهبری در برگزاری یک انتخابات، امن، سالم، مشارکتی و رقابتی می داند و در راستا تحقق این اوامر همه تلاش خود را به کار گرفته است.

وی افزود: دغدغه ما اجرای مُر قانون است و درهمین راستا اولین و مهم ترین اصل برای ما بر اساس قانون، اصل "بی طرفی" است.

مرادی گفت: وظیفه قانونی دیگر ما اجرای درست انتخابات است که در همین راستا تمام ظرفیت ها را بسیج کرده‌ایم.

وی افزود: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی، برگزاری انتخابات توسط خود مردم است و هیات های اجرایی که از دل مردم هستند، مجری انتخابات خواهند بود.

مرادی گفت: در برگزاری انتخابات افراد مختلف از دانشجو و معلم و کارمند و بازاری و... حضور دارند و این یکی از افتخارات نظام است که انتخابات به دست خود مردم برگزار می شود.

مرادی گفت: حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار نفر مجری انتخابات داریم که از ظرفیت آنها در روز انتخابات استفاده می شود.

وی با اشاره به برگزاری فرآیند رای گیری بصورت "دستی" در روز انتخابات گفت: تنها در چهار شهرستان رشت، آبادان، ملایر و قم انتخابات به شکل الکترونیکی برگزار می شود.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور در ادامه در خصوص پیش بینی مشارکت در این دوره انتخابات گفت: خوشبختانه نظرسنجی های تخصصی انجام شده افزایش مشارکت را نوید می دهد.

وی افزود: مجموعه های تخصصی هستند که همواره نظرسنجی هایی را در خصوص مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... انجام می دهند و با توجه به نظرسنجی های تخصصی که انجام داده‌اند میزان مشارکت نسبت به دور قبل روند افزایشی خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد این روند صعودی مشارکت مشارکت تا روز انتخابات تداوم یافته و شاهد برگزاری یک انتخابات باشکوه در این دوره باشیم.

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید