فرصت ثبت‌نام در رشته‌های بدون کنکور و با سوابق تحصیلی ساعت ۲۴ امشب به اتمام می رسد، این ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی انجام می شود.

ثبت‌نام رشته‌های بدون کنکور امشب به اتمام می رسد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، فرصت ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ساعت ۲۴ امروز ۱۴ مهرماه ۹۹ به پایان می‌رسد.

ثبت‌نام و انتخاب رشته رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) برای تمامی زیرنظام‌های آموزشی (شامل دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزشی عالی غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی) جداگانه از انتخاب رشته کنکور صورت گرفته است.

پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در مهرماه سال ۱۳۹۹ از پنجم مردادماه آغاز شد و با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز ۱۴ مهرماه ۹۹ فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام در این رشته‌ها اقدام کنند.

ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصراً به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org انجام می‌شود.

تاکنون بیش از ۲۴۲ هزار و ۱۹۹ نفر برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی (مهرماه ۱۳۹۹) ثبت نام کرده‌اند.

همه داوطلبان و متقاضیان حتی افرادی که در کنکور ۹۹ غایب بوده‌اند نیز می‌توانند بر اساس ضوابط دفترچه راهنما به مراجعه و ۱۰۰ کدرشته را انتخاب کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید