مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه به 9 هزار و 545 حادثه دیده استان گیلان خدمات امداد و نجات ارائه شده است، گفت:از دیگر فعالیت‌های انجام شده هلال احمر استان، فعال سازی مرکز امداد هوایی و استقرار دایمی بالگرد و راه اندازی و ساماندهی 17 تیم واکنش سریع در سراسر استان است.

عکس تزیینی است

به گزارش سلام نو، مهدی ولی پور گفت: 6 هزار نجاتگر در بیش از یک هزار و 314 عملیات در 9 ماهه اول سال‌جاری به 9 هزار و 545حادثه دیده امداد رسانی کردند.

وی افزود: از بین حادثه دیدگان بیش از یک هزار  و 108 نفر توسط آمبولانس‌های هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و یک هزار و 277 نفر نیز در عملیات‌های مختلف نجات یافتند.

ولی‌پور بیان کرد: هلال احمر گیلان، پیشرفت‌های مطلوبی در زمینه افزایش پایگاه‌ها و پست‌های امدادی در نقاط خطرآفرین و پرتردد داشته است.

مدیرعامل هلال احمر گیلان، گفت: فعال سازی مرکز امداد هوایی و استقرار دایمی بالگرد در استان، راه اندازی و ساماندهی 17 تیم واکنش سریع در سراسر استان، اصلاح و تقویت سیستم ارتباطات رادیویی و بی سیم، تقویت و تجهیز انبارهای امدادی از دیگر فعالیت‌های انجام شده هلال احمر استان است.

وی اظهار کرد: بیش از 23 هزار علاقمند به دریافت آموزش‌های امدادی در دوره‌های همگانی 8 ساعته، عمومی کمک‌های اولیه و مهارت‌های داوطلبی هلال احمر گیلان در 9 ماهه اول سال جاری شرکت کردند.

ولی پور ادامه داد: با برگزاری 54 دوره آموزشی، تخصصی برای نجاتگران و اعضای هلال احمر گیلان یک  هزار و 642نفر از نجاتگران، مربیان هلال احمر در دوره های تخصصی، عمومی امداد و نجات، باز آموزی و مربیگری همچنین 633 از کارکنان و مدیران استان در دوره های آموزشی ضمن خدمت چهار گانه شرکت کردند .

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید