تغییر نگرش و عملکردتان به جهان، زندگی تان را بهبود خواهد بخشید. خوشبختی و شادی در هر جا که می روید، تابش می یابد. زندگی بسیار بهتر به نظر می رسد. پاداش یک زندگی سعادتمند، پر از شور و شوق و الهام است. برای رسیدن به چنین زندگی باید سبک زندگی تان را تغییر دهید. مثبت بیاندیشید و دستور العمل های زیر را در زندگی به کار ببرید.

1. محیط اطراف خود را بسیار مثبت کنید

با دوستان تان تفریح کنید. دوستان و افرادی که با آن ها در ارتباط هستید چه کسانی هستند؟ آیا ماهیت آن ها مثبت است؟ آیا آن ها واقعاً سرگرم کننده و شوخ طبع هستند یا نه؟

اگر در اطراف شما افراد منفی و افسرده هست، می توانید سبک زندگی خود را تغییر دهید. بسیار مهم است که محیط اطراف شما بسیار مثبت باشد، زیرا از این طریق این انرژی بیشتری را دریافت خواهید کرد.

2. درگیر مدیتیشن و یوگا شوید

این دو فعالیت به شما کمک می کنند کنترل افکار خود را به دست آورده و آگاهی تان بیشتر شود.

شما از لحظه فعلی و آنچه در ذهنتان اتفاق می افتد آگاه خواهید شد. با تمرین این مهارت ها، افکار مثبت طبیعی و ملموس می شوند.

3. قدم زدن در فضای باز را به یک عادت تبدیل کنید

اگرچه بسیار ساده است، اما تأثیر این فعالیت واحد می تواند قدرتمند باشد. 40 دقیقه در نزدیکترین پارک قدم بزنید و فقط مردم، پرندگان، درختان و غیره را رصد کنید. وقتی برمی گردید، یک فرد کاملاً جدید خواهید بود. انرژی شما  دو برابر بیشتر شده و 3 برابر بیشتر بازدهی خواهید داشت. فقط آن را انجام دهید و نتایج را ببینید.

4. برای دیگران مفید باشید

به افراد دیگر کمک کنید و واقعاً از آن ها مراقبت کنید. این کار را با کمی همدلی و شفقت انجام دهید. سعی کنید خود را در قالب آن ها قرار دهید و جهان را از طریق درک آن ها مشاهده کنید. سپس، تمام تلاش خود را برای کمک به آن ها انجام دهید. این موارد را امتحان کنید.

بازدید از پرورشگاه و انجام کارهای ویژه و غافلگیر کننده برای بچه ها

دفعه بعد سوار مترو یا اتوبوس شدید، مهربان باشید و صندلی خود را به فردی که بیشتر نیاز دارد، تحویل دهید.

چند ساندویچ خوشمزه آماده کنید و سپس آن را از صمیم قلب به افراد بی خانمان هدیه کنید.

5. سه بار در روز ابراز قدردانی کنید

ژورنال سپاسگذاری برای خودتان درست کنید یا به سادگی بر روی یک برگه، 10 مطلبی را بنویسید که از آن ها سپاسگذار هستید. این لیست را 3 بار در روز  صبح ، ظهر و شب بخوانید. این موارد باعث می شوند شما نسبت به خود و زندگی احساس خوب و مثبت داشته باشید. در واقع سپاسگزاری راز یک زندگی صلح آمیز، شاد و مثبت است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید