رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: امروزه اهمیت حمل و نقل بر هیچکس پوشیده نیست و در این شرایط اقتصادی باید تلاش کنیم مشکلات کامیون داران حل شود تا هزینه مضاعف بر آن ها تحمیل نشود.

​به گزارش سلام نو ، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی رانندگان استان و حومه زنجان، گفت: موضوع حمل و نقل در کشور از جایگاه فوق‌العاده‌ای برخوردار است، همه نظام‌های حقوقی به این مهم پی برده‌اند و حمل و نقل زمینی در این میان نقش مهمی در اقتصاد و ارائه خدمات دارد.

وی با بیان این‌که «امنیت کشور نباید تحت تأثیر بدرفتاری یک عده‌ای قرار گیرد»، اظهار کرد: مسئولان امر باید همه تلاش خود را برای برطرف کردن احتیاجات رانندگان به‌کار گیرند؛ چرا که زندگی امروزی منهای حمل و نقل مفهومی ندارد و نمی‌شود بدون استفاده از این وسیله خدمات ارائه کرد.

وی با بیان این‌که پایانه‌ها باید در اعلام و توزیع بارها به عدالت رفتار کنند، افزود: ارائه خدمات روان، درست و رفع مشکلات رانندگان، از اولویت‌های مسئولان امر باشد.

صادقی‌نیارکی با بیان اینکه زیاده‌خواهی در هر صنفی خوب نیست، تصریح کرد: این زیاده‌خواهی ممکن است از سوی یک فرد یا یک انجمن باشد.

این مقام عالی قضایی استان در ادامه به موضوع دریافت وجوه اضافی پایانه‌ها از کامیون‌داران اشاره و بیان کرد: با توجه به مشکلات و سختی کار این افراد، اخذ وجوه اضافی قابل توجیه نیست، لذا اهمیت کار این قشر زحمت‌کش با آن شرایط سختی کار در جاده‌ها بسیار بالا است و باید تلاش مضاعف برای رفع مشکلات‌شان صورت گیرد.

در ابتدای این دیدار، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی رانندگان استان و حومه زنجان، گزارشی از اقدامات حوزه خود ارائه کرد./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید