۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
کد خبر: 51035741

امروزه بیش از 6900 زبان در جهان وجود دارد، اما کدام یک از همه زیباتر است؟ جواب این سوال بسته به زبان مادری شما و زبان هایی که صحبت می کنید ممکن است متفاوت باشد.

فرانسوی بهترین زبان گفتاری

فرانسه زبان رسمی 29 کشور است. زبان فرانسوی جزء معدود زبان هایی است که طرفداران زیادی دارد.  با توجه به چندین نظرسنجی، این زبان بسیار محبوب است. فرانسوی زبانی روان، زیبا و خوشایند است و بسیار ملودیک می باشد. تلفظ کلمات در سراسر فرانسه متفاوت است. تلفظ فرانسوی به سه گروه اصلی اروپایی، کانادایی و آفریقایی تقسیم می شود.

آلمانی زیباترین زبان آواز خواندن

زبان آلمانی می تواند کاملاً رسا، ملودیک و احساساتی باشد. زبان آلمانی بخاطر دانشمندان و موزیسین هایش، شهرت زیادی یافته است. در زبان های رومانس اسم ها هم می توانند مردانه و هم زنانه باشند که کمی سخت و سردرد آور است. اما این موضوع در زبان آلمانی حتی سخت تر است. در آلمانی ما علاوه بر مونث و مذکر، خنثی هم داریم!

عربی زیباترین زبان نوشتاری

به نظر خواننده ای که به الفبای کلاسیک لاتین یا رومی عادت کرده است، متن عربی بسیار پیچیده و زیبا به نظر می رسد. زبان عربی نیز مانند زبان فارسی از جمله معدود زبان هایی است که از راست به چپ نوشته می شود، بدون حروف بزرگ و کوچک مشخص می شود، بی وقفه است و با روشی واقعاً مسحور کننده جریان می یابد. جای تعجب نیست که خوشنویسی عربی به عنوان شکلی از هنر دینی و دست ساز و روی اشیاء مقدس یا مکان های مقدس تزیین و نقاشی می شود. عربی بالغ بر ۱۲ میلیون و نیم کلمه دارد، در حالی که انگلیسی حداکثر ۶۰۰ هزار کلمه دارد. نزدیک به نیم میلیارد نفر در جهان به عربی صحبت می‌کنند.

انگلیسی زیباترین زبان داستانی

انگلیسی یکی از پرکاربردترین زبان های دنیا است که توسط 1.6 میلیارد فرد بومی و غیر بومی مورد استفاده قرار می گیرد. این زبان متأثر از مهاجمان قدیمی نورس، فرانسوی، لاتین، یونانی و مهاجران بی شماری است که ساختار جمله، تلفظ و واژگان آن را شکل داده اند تا انگلیسی جذابی را که امروز می شناسیم شکل دهند. پشت هر کلمه، سخن یا جمله ای که پایان می یابد، داستانی جذاب از تغییر و مهاجرت وجود دارد. اگرچه زبان انگلیسی اغلب به عنوان یک زبان عملی و آسان برای یادگیری استفاده می شود، اما سرشار از چیزهای عجیب و غریب است.

ایتالیایی زیباترین زبان بدن

وقتی کسی به یک زبان مهیج و رسا فکر می کند، بلافاصله ایتالیایی به ذهن می رسد. زبان ایتالیایی همانند دیگر زبان های رومی ریشه لاتین دارد. بیش از ۸۵ میلیون نفر در جهان به زبان ایتالیایی سخن می گویند. فارغ از این که زبان رسمی کشور ایتالیا محسوب می شود، زبان غیررسمی مناطقی همانند سن مارینو، سوئیس، اسلوونی و واتیکان سیتی نیز می باشد. این زبان دارای لحنی پرشور همراه با موقعیت ها یا عبارات خاص است. بیش از 200 حرکت دستی توسط ایتالیایی ها در مکالمه روزمره مورد استفاده قرار می گیرد. این حرکات توسط کودکان، افراد مسن و حتی سیاستمداران در تلویزیون ملی مورد استفاده قرار می گیرد. ایما و اشاره نوعی زبان بدن است که به زبان ایتالیایی انرژی و نیرویی شگفت انگیز می بخشد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید