عباس پاپی‌زاده نماینده مردم دزفول اعلام کرد: مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در دزفول افزایش یافته است.

به گزارش سلام نو، عباس پاپی‌زاده درباره وضعیت شیوع بیماری کرونا در دزفول گفت: شیوع کرونا تحت تاثیر میزان رعایت قرنطینه کنترل و مهار می‌شود. استان خوزستان باتوجه به این‌که در ایام نوروز پذیرای مهمانان و مسافران هر چند به میزان کمت بود، امروز وارد پیک شیوع کرونا شده و تعداد مبتلایان متأسفانه در خوزستان رو به افزایش است.

نماینده مردم دزفول ادامه داد: برخلاف بعضی دیگر از استان‌های کشور، به دلیل تعطیلات نوروز و نقل و انتقالات مسافران از خوزستان و شهرستان دزفول ما در استان با افزایش تعداد بیماران کرونایی مواجه شدیم.

وی با بیان‌ این‌که واقعیت را باید  به صورت درست و دقیق به مردم منتقل کرد،عنوان کرد: معتقدم اگر مسائل را به صورت واقعی و دقیق به مردم منتقل کنیم و آنان در جریان واقعیت قرار بگیرند قطعاً نکات بهداشتی را با دقت و وسواس بیشتری رعایت خواهند کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم از این پیک شیوع بیماری در کشور عبور کنیم.

وی درباره وضعیت امکانات در بیمارستان‌های دزفول گفت: الحمدالله به دلیل این‌که ۲ شهرستان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول قرار دارد وضعیت امکانات خوب است و کادر بهداشت و درمان به خوبی کار می‌کنند که باعث رضایتمندی مردم شده‌اند اما شیوع گسترده بیماری امکانات را محدود می‌کند.

پاپی‌زاده ادامه داد: خوشبختانه مجتمع بیمارستان سوانح سوختی که از چند سال پیش در دست احداث بود امروز تکمیل شده و این بیمارستان در حال حاضر در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است و دانشگاه علوم پزشکی دزفول در حال تلاش است تا بیمارستان گنجویان این شهر را کمتر درگیر این بیماری کند.

نماینده مردم دزفول تاکید کرد: امروز یک محیط جداگانه در بیمارستان سوانح سوختگی دزفول برای بیماران کرونایی فراهم شده است که در حال حاضر این دسته از بیماران آنجا هستند.

وی تاکید کرد: باتوجه به کمبود امکانات انتظار این است که وزارت بهداشت بیشتر کمک کند، به شخصه چندین بار به معاونت پشتیبانی وزارت بهداشت رفتم و باید بگویم در این‌نهاد آنطوری که باید همکاری لازم صورت نمی‌گیرد و این معاونت وقت لازم را برای رسیدگی به معظلات و مشکلات نمی‌گذارند.

پاپی‌زاده گفت: گروه‌های جهادی خوبی در دزفول داریم، کارگاه‌های تولید ماسک و اقلام بهداشتی در دزفول شبانه‌روز کار می‌کنند. مردم و خیرین عملاً درصد زیادی از نیازمندی‌ها به اقلام بهداشتی مانند ماسک و غیره را تولید و برطرف کرده‌اند.

وی تاکید کرد: لازم است دولت بعد از پیک این بیماری در جهت ذخیره‌سازی اقلام بهداشتی آن هم باتوجه به این‌که در پاییز طبق پیش‌بینی‌ها با موج مجددی از بیماری کرونا و بعضی از بیماری‌ها مانند آنفولانزا رو‌به‌رو خواهیم شد فکری اساسی کند.

/ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید