بنامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: این که می گویند ماهواره ایرانی سقوط کرده است دورغ است.

به گزارش سلام نو، بنامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه سخنان ضدایرانی خود امروز به ایران هشدار داده تا هرچه زودتر خاک سوریه را ترک کند. نتانیاهو همچنین مدعی شده است که در غیر اینصورت اسراییل به حملاتش ادامه خواهد داد. او همچنین گفته که ایران همیشه دروغ می‌گوید حتی وقتی اعلام کرده که عملیات فرستادن ماهواره به فضا ناموفق بوده است.

نتانیاهو سه شنبه گفت: «من به شما می‌گویم سریعتر از آنجا {سوریه} خارج شوید. ما حملاتمان را متوقف نخواهیم کرد.»او همچنین سخن ایران مبنی بر اینکه ایران تنها مشاور نظامی به سوریه فرستاده و حضور نظامی منظم در خاک سوریه ندارد را رد می‌کند. نتانیاهو ادعا کرد: «آنها همیشه دروغ می‌گویند و دروغ می‌گویند حتی زمانی که خبر می‌دهند تلاش‌شان برای فرستادن یک ماهواره به فضا ناکام بوده است.»

ادعای نتانیاهو در حالی مطرح می‌شود که صبح امروز محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در توییتی از ناموفق بودن ارسال ماهواره پیام خبر داد.

وزیر ارتباطات در توئیت دیگری در این خصوص نوشته است: دوست داشتم با خبر خوب همه را شاد کنم اما گاهی زندگی آن‌طور که انتظار داریم پیش نمی‌رود. ولی نباید کوتاه بیاییم و متوقف شویم. دقیقا در همین شرایط است که ما ایرانیان با بقیه ملت‌ها در روحیه و شجاعت متفاوتیم. این بار هم با تلاش بیشتر به دنیا ثابت می‌کنیم که " دوستی" موفق می‌شود./فرارو

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید