مهدی کوشکی و ریحانه پارسا با انتشار عکسی در صفحه مجازی خبر ازدواج خود را رسانه ای کردند

مهدی کوشکی متولد مرداد 1360 در خرم آباد و از دانشکده سینما - تئاتر دانشگاه هنر در رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی  فارغ التحصیل شده است، وی کارش را با تئاتر آغاز کرد و پس از سالها فعالیت در تئاتر با فیلم «لانتوری» به صورت جدی وارد عرصه سینما شد، وی سابقه بازی در فیلم های شاخصی نظیر «فروشنده»، «مهمونی کامی»، «مسخره باز»، «شاه کش» و ... را در پرونده کاری خود دارد.

ریحانه پارسا متولد اسفند 1377 که از هنرستان سوره  در سال ۹۵ دیپلم رشته نمایش را دریافت کرد و با بازی در نقش لیلا در سریال پدر به مخاطبین معرفی شد و همیشه حواشی فراوانی را برای خود رقم زده است، وی امسال در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با فیلم «خوب،بد،جلف 2 : ارتش سری» حضور داشت.

ریحانه پارسا پیش از این در نوروز 1397 با انتشار توئیتی از خبر ازدواجش با روزبه حصاری خبر داده بود، که بعدها از آن به عنوان دروغ سیزده یاد کرد و باید منتظر ماند و در روزهای آینده دید که آیا این ازدواج صحت دارد یا یک شوخی فضای مجازی بود.

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی این روزها نمایش «اولئانا» را به کارگردانی مهدی کوشکی آماده اجرا داشتند که در پی لغو اجرای تمامی فعالیت های فرهنگی در حال حاضر فعلاً اجرای آن به تعویق افتاده است.

لازم به ذکر است که مهدی کوشکی پیش از این با صحرا فتحی بازیگر آبادانی ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر به نام «آرسام» است، مهدی کوشکی 38 ساله بازیگری را از سال 1376 آغاز کرده است و سابقه هنری اش یکسال بیشتر از سن همسر جدیدش است و با ریحانه پارسا 18 سال اختلاف سنی دارد.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر : مهدی کوشکی بازیگر، نمایشنامه نویس و کارگردان  38 ساله سینما و تئاتر که این روزها بسیار پر کار است و سریال «دل» و «کرگدن» با نقش آفرینی وی در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است با انتشار تصویری از ریحانه پارسا خبر ازدواجش با وی را رسانه ای کرد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید