مهدی کوشکی بازیگر سینما و تلویزیون و همسر سابقه ریحانه پارسا بعداز مدت‌ها در صفحه شخصی اینستاگرام خود علت طلاقش از ریحانه پارسا را لو داد.

افشاگری جدید مهدی کوشکی بازیگر از علت طلاقش با ریحانه پارسا! + عکس

به گزارش سلام نو، مهدی کوشکی متولد مرداد ۱۳۵۹ در خرم آباد، بازیگر است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشکده سینما تئاتر می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و حالا کارگردان و مدرس بازیگر است.

بصورت جدی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ وقتی ۱۶ ساله بود با تئاتر شهرستان خرم آباد شروع کرد تا اینکه تصمیم گرفت نویسندگی و کارگردانی هم بکند.

او با تشکیل گروه تئاتری لیو به سرپرستی حسین معجونی فعالیت خود را در آنجا حرفه ای تر ادامه داد که این گروه بعدا موفق ترین گروه نمایش کشور شد.

آقای بازیگر در سال ۱۳۹۲ وقتی ۳۲ ساله بود با فیلم سینمایی مهمونی کامی به کارگردانی علی احمدزاده اولین تجربه بازی خود در جلوی دوربین بدست آورد.

دومین تجربه بازی اش با فیلم لانتوری سال ۱۳۹۴ به کارگردانی رضا درمیشیان باعث دیده شدنش شد سپس سال ۹۵ در فیلم فروشنده هم حضور موفقی داشت.

مهدی کوشکی سالها پیش با خانمی بنام شمس ازدواج کرده و از او صاحب یک فرزند پسر بنام آرسام شد که در نهایت فرجام آن طلاق بود.

آقای بازیگر برای بار دوم با خانم صحرا فتحی (بازیگر) ازدواج کرد که این زندگی هم چند سال بیشتر دوام نداشت و به جدایی رسید.

مهدی کوشکی در ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ با انتشار عکس دونفره خود با ریحانه پارسا که ۱۸ سال اختلاف سنی دارند خبر ازدواج سوم خود را رسانه ای کردند

این دو سر یک تئاتر در دی ماه ۹۸ با هم آشنا شده بودند و با شروع قرنطینه این رابطه جدی شد و در نهایت به ازدواج رسمی رسید.

کوشکی

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید