دکترهادی میرزایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در زابل به ۱۱ نفر رسید.

به گزارش سلام نو، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: بر اساس نتایج نمونه های اخذ شده از موارد مشکوک تا ۲۱ اسفندماه تعداد یازده بیمار مبتلا به کرونا در منطقه سیستان شناسایی شد.

دکترهادی میرزایی، افزود: از این تعداد ۸ مورد توسط تیم های بهداشتی درمانی دانشگاه شناسایی و به بیمارستان امیر المومنین (ع) زابل ارجاع  و نهایتا در بیمارستان تنفسی سینا بستری و تحت درمان قرار گرفته اند که خوشبختانه ۴ نفر با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده اند.

وی ادامه داد: سه بیمار از منطقه سیستان نیز در بیمارستان بوعلی زاهدان تحت درمان قرار گرفته اند که دو بیمار با حال عمومی خوب مرخص شده و یک نفر بستری می باشد.

وی اظهار داشت: با توجه به ارتباط مستقیم همه موارد مثبت منطقه سیستان با مسافرین ورودی از سایر نقاط کشور، از همه هموطنانی که قصد مسافرت به شهرهای حوزه سیستان را دارند استدعا دارم برای حفظ سلامت خود، خانواده و مردم سیستان مسافرت خود را لغو نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در پایان از مردم منطقه سیستان درخواست کرد هشدارهای بهداشتی در زمینه بیماری کرونا را جدی بگیرند و از تردد بی مورد در اماکن عمومی جدا خودداری نمایند.

/ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید