امروزه روش های زیادی در علم پزشکی برای زیبایی و جبران نقص های ایجاد شده روی پوست انجام می شود که یکی از این راه ها تزریق چربی زیر پوست چشم است. در این رابطه نظریات سه متخصص پوست از استرالیا مورد بررسی قرار گرفته است که برای شما ارائه شده است.

چگونگی تزریق اشک

از روش تزریق چربی برای اصلاح ریزش حجم زیر چشم استفاده می شود. دکتر جاش وال، پزشک آرایشی و بهداشتی که جراحی های بسیاری در کلینیک های کانتورسیدنی انجام داده، می گوید: با افزایش سن، برخی از پد های چربی اطراف صورت از بین می رود که منجر می شود چهره خوشایندی نداشته باشید. یک حجم دهنده که غالبا از اسید هیالورونیک قند طبیعی است، در زیر چشم با یک سوزن یا یک کانول ریز تزریق می شود. تزریق اغلب برای مشکلات زیر چشم مانند گودی یا تیرگی انجام می شود.

حیرت انگیز است که چربی های تزریقی تفاوت چندانی با هم ندارند. دکتر جاسبی وال می گوید: یکی از مراجعه کنندگان به طور ارثی از یک نوع مشکل پوستی زیر چشم رنج می برد که باعث می شد، همواره خسته به نظر برسد. تغییر از طریق حجم دهنده های پوستی برای او به درخشان تر و شاداب تر شدن این اندام کمک کرد و در نتیجه موجب جوان تر شدن ظاهر او شد.

در مورد حجم دهنده های پوستی بیشتر بدانید؟

چه اتفاقی هنگام تزریق حجم دهنده می افتد؟ در واقع با تزریق حجم دهنده، به زیر فرورفتگی می رویم. همان شکافی که سایه ‌ای تیره ایجاد می کند. هنگامی که حجم دهنده در زیر فرورفتگی قرار می گیرد، پوست را تا سطح د لخواهی بالا می برد. درنتیجه این سایه را از بین می برد، بنابراین دیگر فرد خسته به نظر نمی رسد. دکتر امید دین، ​​متخصص پوست که در ملبورن جنوبی فعالیت می کند، می گوید: حجم دهنده پارگی می تواند یک اثر جوان کننده قابل توجهی داشته باشد و همچنین باعث می شود فرد شاداب و جوان تر به نظر برسد. نکته مهم در این درمان، فوری بودن نتایج آن است.

آیا انجام این کار دردناک است؟

قبل از تزریق می توانید از کرم سوزش استفاده کنید. دکتر دین می گوید: این محصول قبلاً حاوی مقدار کمی از بی حسی موضعی بود، اما بعد از تماشای فیلم های زیادی از بررسی و معاینات، مشخص شد به دلیل درد ناک بودن آن باید مقدار بیشتری بی حسی تزریق شود.

چه مدت طول می کشد؟

بسته به عوامل مختلفی، از سوخت و ساز بدن گرفته تا نوع محصول مورد استفاده، می تواند بین نه تا دوازده ماه دوام داشته باشد. دکتر وال می گوید: این بستگی به فرد دارد. اگر شما دونده فوق ماراتونی باشید، احتمالاً سه ماه طول خواهد کشید. اما اگر مانند یک فرد معمولی ورزش کنید، احتمالاً دوازده ماه طول می کشد. زیرا بدن شما به مرور زمان محصول را متابولیزه می کند.

هزینه ها چقدر است؟

هزینه ها بستگی به نوع کلینیک دارد. دکتر وال می گوید: حدود 90 درصد از بیماران به یک میلی لیتر برای تزریق نیاز دارند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید