انجام بعضی کارهای زیبایی جذاب است همراه باشید تا بدانیم تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد.

تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟

به گزارش سلام نو اثر این درمان واقعا چقدر طول می‌کشد؟ این به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

طول عمر تزریق چربی صورت می‌تواند در افراد مختلف متفاوت باشد. برخی از افراد ممکن است به دلیل تفاوت در متابولیسم طبیعی بدن و فرآیندهای بهبود، نتایج طولانی‌تری را در مقایسه با دیگران تجربه کنند.

تکنیک مورد استفاده در طول عمل نیز می‌تواند بر مدت زمان ماندگاری نتایج تأثیر بگذارد. روش‌های مختلفی برای تزریق چربی صورت وجود دارد که شامل پیوند میکرو چربی و پیوند نانو چربی می‌شود.

پیوند میکرو چربی شامل تزریق قطرات بزرگتر چربی به لایه‌های عمیق تر بافت است، در حالی که در پیوند نانو چربی از ذرات کوچکتر چربی برای تزریق‌های سطحی تر استفاده می‌شود.

علاوه بر این، عوامل سبک زندگی مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید، عادات سیگار کشیدن و نوسانات وزن می‌توانند بر طول عمر تزریق چربی به صورت تأثیر بگذارند.

محافظت از پوست در برابر قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید و اتخاذ یک سبک زندگی سالم می‌تواند به طولانی شدن اثرات این روش کمک کند.

توجه به این نکته مهم است که اگرچه تزریق چربی صورت نتایج طولانی مدتی را در مقایسه با فیلرهای موقت پوستی ارائه می‌دهد، اما دائمی نیست.

با گذشت زمان، مقداری تحلیل یا از دست دادن چربی تزریق شده ممکن است به عنوان بخشی از فرآیندهای طبیعی پیری رخ دهد.

تزریق چربی به صورت

در صورتی که پوست فرد به خاطر دلایل متنوعی مانند افزایش سن، ژنتیک و مراقبت نادرست، دچار چین و چروک و افتادگی شود، پزشک با استفاده از تزریق چربی به صورت می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟

در این روش، پزشک متخصص به مقدار مورد نظر، چربی از نواحی دیگر بدن مانند پهلو، ران و یا شکم برداشته و سپس با استفاده از یک سرنگ بسیار باریک، آن را وارد مناطق چین و چروک دار پوست می‌کند.

برای شناخت بهتر تزریق چربی به صورت باید به شما بگوییم که در این روش، از چربی‌های کاملاً طبیعی بدن خود شخص استفاده می‌شود.

به همین دلیل هم احتمال بروز علائم آلرژی و حساسیت تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. پس اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که اهمیت زیادی به زیبایی و در عین حال، سلامتی خود می‌دهید، باید بگوییم که این روش یکی از کم خطر ترین روش‌های زیبایی در نظر گرفته می‌شود.

همزمان با افزایش سن، فرایند تولید کلاژن در بدن کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه، چربی پوست تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند.

این مسئله باعث می‌شود که سطح پوست خشک تر از قبل شود و در نتیجه، امکان بروز چین و چروک افزایش خواهد یافت. از سوی دیگر، برخی از افراد دادن صورت‌های لاغری دارند و این موضوع باعث می‌شود که تأثیر منفی بر چهره آن‌ها بگذارد.

برای برطرف کردن این گونه مشکلات، روش‌های متعددی وجود دارند که تزریق چربی به صورت می‌تواند یکی از مطمئن ترین روش‌ها باشد. این روش می‌تواند نقص‌های صورت شما را به کلی از بین ببرد و چهره جذاب و جوانی به شما ارائه دهد.

تزریق چربی دائمی با سایر روش ها مانند تزریق ژل تفاوت داشته و چربی مورد استفاده در این روش از اندام خود شخص برداشت می گردد.

مثلا چربی از نواحی همچون شکم، پهلو، ران پا برداشت شده و در محل هدف تزریق می شود.

با توجه به نتایج به دست آمده از تحقیقات انجام شده تزریق چربی روشی ماندگار در مقایسه باسایر روش ها می باشد.

ماندگاری تزریق چربی در نواحی مختلف تفاوت هایی دارد از جمله در صورت، چربی های تزریقی در مقایسه با ژل های تزریقی جذب دیر تری دارند و این موجب می شود ماندگار تر باشند.

درکل توجه کنید که پس از تزریق آنچه مشاهد میکنید نتیجه نهایی نیست و ورم بیشتری می بینید چرا که دارو بی حسی استفاده شده موجب حجیم تر شدن صورت می باشد.

کل چربی تزریقی ماندگار نبوده چراکه بعد از گذشت چند روز حجمی از چربی جذب بافت می شود. در نتیجه برای مشاهده نتیجه نهایی زمان لازم است .

تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟

چند روز بعد از تزریق چربی صورت طبیعی میشود

در پاسخ به این سؤال که طبیعی شدن صورت بعد از تزریق چربی چقدر زمان می‌برد؟ باید گفت که در هفته اول بیشترین تورم و کبودی را خواهید داشت، و حضور در اجتماع به خصوص فعالیت در محیط کار سخت خواهد بود.

پس از آن در هفته دوم روند بهبود سرعت خواهد گرفت و نسبت به متابولیسم بدن بعد از گذشت دو هفته تا یک ماه صورت در حالت طبیعی قرار خواهد گرفت.

میزان چربی تزریق شده نیز در روند طبیعی شدن صورت تاثیر گذار است.

فردی ۷۰ ساله در مقایسه با فرد ۳۰ ساله به مراتب چربی بیشتری دریافت می‌کند و این عامل سبب تورم و التهابات بیشتری خواهد شد.

رژیم غذایی نامناسب (استفاده زیاد از نمک) نیز در مقایسه با رژیم غذایی سالم تورم بیشتری ایجاد خواهد کرد.

در نظر داشته باشید که میزان تورم و قرمزی صورت شما باید به مرور زمان کاهش پیدا کند و در صورتی که این روند برعکس بود و روزبه‌روز میزان تورم بیشتر شد، باید در سریع‌ترین زمان ممکن به دکتر خود مراجعه کنید.

همچنین در صورتی که بدن شما نسبت به داروهای تجویز شده توسط متخصص زیبایی، حساسیت نشان داد و شاهد عوارض جانبی دارو بودید بهتر است با دکتر خود مشورت کرده و داروی جایگزین مصرف کنید.

میزان جذب چربی بعد از تزریق، یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی است که باید قبل از انجام تزریق در خصوص آن بدانید.

به صورت کلی می‌توان گفت که تزریق چربی یک روش زیبایی دائمی است اما تمامی چربی تزریق شده در بدن شما زنده نمی‌مانند و حدود ۵۰ الی ۷۰ درصد از این چربی بعد از گذشت یک الی دو ماه جذب بدن می‌شود.

تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟

عوارض تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت عوارض شدیدی ندارد و به راحتی می‌توانید این کار را انجام دهید. در ادامه برخی از عوارض احتمالی که در برخی از افراد ممکن است رخ دهد را برسی می‌کنیم.

یکی از عوارض جانبی احتمالی تورم است. پس از تزریق چربی، برخی از افراد ممکن است تورم خفیف تا متوسط را در ناحیه تحت درمان تجربه کنند. این معمولاً در عرض چند روز یا چند هفته با تطبیق بدن با چربی تزریق شده فروکش می‌کند.

یکی دیگر از عوارض جانبی احتمالی کبودی است. ممکن است در محلی که چربی برداشت یا تزریق شده است کبودی ایجاد شود و رفع کامل آن ممکن است چندین روز یا حتی هفته‌ها طول بکشد.

با این حال، این یک بخش طبیعی از روند بهبودی است و نباید باعث نگرانی شود.

عفونت همچنین با هر روش جراحی، از جمله تزریق چربی به صورت، امکان پذیر است. در حالی که نادر است، می‌تواند منجر به ناراحتی شود و نیاز به مداخله پزشکی داشته باشد. رعایت دقیق دستورالعمل‌های مراقبت‌های بعد از عمل و گزارش هر گونه علائم عفونت به سرعت ضروری است.

برخی از افراد ممکن است به دنبال تزریق چربی صورت دچار عدم تقارن یا خطوط نامنظم شوند.

این زمانی اتفاق می‌افتد که توزیع نابرابر چربی تزریقی وجود داشته باشد یا اگر حجم زیادی در نواحی خاصی اضافه شده باشد. این مشکلات معمولاً با درمان‌های اضافی قابل اصلاح هستند.

گزارش‌هایی مبنی بر تشکیل کیست در محل‌های تزریق پس از تزریق چربی به صورت وجود دارد. در حالی که کیست‌ها غیر معمول هستند، می‌توانند باعث درد و ناراحتی شوند و ممکن است نیاز به تخلیه یا برداشتن توسط متخصص مراقبت‌های بهداشتی داشته باشند.

تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟

قبل از تصمیم گیری در مورد تزریق چربی صورت به عنوان یک گزینه درمانی برای شما، مهم است که درباره عوارض جانبی احتمالی با جراح خود صحبت کنید.

هیچ روش درمانی که در رابطه با زیبایی باشد، بدون عوارض جانبی نیست. البته با بالا و پایین کردن مزایا و معایب یک تکنیک زیبایی می‌توانید نتیجه بگیرید آیا انجام آن تکنیک می‌تواند به نفع شما باشد یا نتیجه حاصل، ارزش عوارض را دارد.

تزریق چربی هم مستثنی از سایر روش‌های درمانی نیست و ممکن است باعث بروز عوارض متفاوتی شود. اما این نکته را در نظر داشته باشید که راه‌های زیادی برای جلوگیری از بروز عوارض وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

از مهم‌ترین عوارض تزریق چربی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوره نقاهت نسبتا طولانی که باید با استراحت همراه باشد.
  • ممکن است بدن واکنش‌های مختلفی را نسبت به تزریق چربی‌ها نشان دهد.
  • در برخی موارد ممکن است بافت بدن که در آن تزریق انجام شده، آسیب ببیند.
  • این امکان وجود دارد که جای زخم باقی بماند، اما بسیار نادر است و در تمامی افراد این عارضه بروز پیدا نمی‌کند.
  • ممکن است بعد از تزریق چربی عفونت‌های پوستی ایجاد شوند که تا حد زیادی قابل کنترل هستند.
  • سروما یا هماتوم (لخته شدن خون یا تجمع مایع در زیر پوست) از دیگر عوارض تزریق چربی است.
  • در معدود مواردی نیاز به تزریق مجدد چربی وجود دارد که این تکرار با توجه به نظر و تشخیص پزشک صورت می‌گیرد.
  • امکان بروز حساسیت نسبت به مواد بی‌حسی وجود دارد.
  • حس‌های پوستی ممکن است دچار اختلال شوند که این عارضه به صورت موقت بروز می‌کند.

تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟

تزریق چربی دائمی

انتقال چربی گونه و صورت یک عمل جراحی زیبایی است که مستلزم انتقال چربی از یک قسمت بدن به قسمت دیگر است.

مانند فیلرهای پوستی، تزریق چربی به صورت با افزودن مقادیر ظریف چربی در زیر پوست، ظاهری چاق و جوان به صورت می‌بخشد.

در انتقال چربی به گونه، چربی اضافی سالم از یک یا چند ناحیه اهداکننده در بدن برداشت می‌شود، خاص سازی می‌شود و سپس به گونه تزریق می‌شود که با گذشت زمان حجم خود را از دست داده و توخالی، فرورفته، لاغر یا صاف شده‌اند.

یک جایگزین طبیعی برای پرکننده‌های پوستی، انتقال چربی گونه است که طولانی مدت و کاملاً زیست سازگار است.

پس از روشی که چند ساعت طول می‌کشد و یک دوره نقاهت ۵ تا ۷ روزه به طول می‌انجامد، صورت به حالت جوان‌تر و سالم‌تر باز می‌گردد، شقیقه‌ها دیگر توخالی نیستند، گونه‌ها به خوبی برجسته شده‌اند، و چین‌های بینی و خطوط ماریونت برای یک ظاهر کلی جوان شده کاهش می‌یابد.

انتقال چربی گونه می‌تواند با موفقیت بسیاری، نواحی را که معمولاً به دلیل سن، ژنتیک یا عوامل محیطی دچار کاهش حجم می‌شوند، برطرف کند.

این نواحی شامل شقیقه‌ها، حفره‌های زیر چشم، گونه‌ها و چین های بینی، لب‌ها و خط فک است.

انتقال چربی همچنین یک روش فوق العاده برای جوان‌سازی دست‌های لاغر و پیر است.

انتقال چربی صورت و پرکننده‌های پوستی هر کدام باعث بهبود زیبایی صورت می‌شوند. با این حال، تفاوت بین این دو مهم است.

انتقال چربی صورت یک روش همه کاره‌تر و سازگارتر است، زیرا برخلاف پرکننده‌های پوستی، چربی را می‌توان تقریباً در هر نقطه‌ای از صورت با خیال راحت تزریق کرد.

چربی مورد استفاده نیز از بدن شما برداشت می‌شود و باعث می‌شود که محل اهدا کننده باریک‌تر شود و محصول کاملاً زیست ‌سازگار باشد.

از آنجایی که انتقال چربی صورت وسیله‌ای برتر و طولان‌تر برای جوان سازی صورت است، در کوتاه مدت هزینه بیشتری دارد، اما در دراز مدت مقرون به صرفه تر است.

یکی دیگر از مزایای انتقال چربی این است که این روش چربی‌هایی را که در طول زمان ذوب شده‌اند، با چربی‌های بدن جایگزین می‌کند که در طول زمان بسیار کمتر مستعد از دست دادن هستند.

تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید