در لیگ معمولی آزادگان، اسکوچیچ قافیه را به من باخت اما حالا من هنوز سر جایم هستم و او مربی تیم ملی کشور من شده است. من برای او آرزوی موفقیت دارم اما اگر قرار بود از ابتدا مربی خارجی انتخاب کنند، گزینه‌های خیلی بهتری چون برانکو وجود داشت.<br/> 

سلام نو - سرویس ورزشی: بازیکن سابق استقلال می گوید بازیکنی مثل تبریزی نمی تواند جای خالی قائدی و دیاباته را برای استقلال پر کند.

به گزارش سلام نو، استقلال فردا(دوشنبه) در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا در کویت به مصاف الاهلی می‌رود که این روزها، حال و اوضاع خوشی ندارد و سرمربی این تیم در آستانه اخراج قرار دارد. حضور دو ستاره خط حمله این تیم در دیدار با استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و حتی مربی بلژیکی این تیم نیز با آن‌ها به کویت نرفته است. الاهلی این هفته بازی خود را مقابل الوحده با شکست دو بر صفر به پایان رساند تا ذهنیت آبی‌ها برای پیروزی برابر این تیم بیشتر شود.

محمود فکری، بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با سلام نو در خصوص دیدار استقلال برابر الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به هر حال همیشه نبرد تیم های ایرانی و عربستانی جذاب بوده و حواشی سال‌های اخیر باعث شده تا تقابل نماینده‌های  2 کشور حیثیتی هم شود. الاهلی تیم خوبی است و تجربه فراوانی در آسیا دارد. شاید الآن شرایط خوبی نداشته باشد اما استقلال نباید فریب آن را بخورد و باید با نهایت قدرت وارد زمین شود. استقلال این پتانسیل را دارد که هم 2 امتیاز از دست رفته دیدار با الشرطه را جبران کند و هم با اختلاف بالا حریف عربستانی اش را شکست دهد.

وی ادامه داد: مصدومیت‌ها و فشردگی بازی‌ها استقلال را اذیت می‌کند. مجیدی نه دیاباته را دارد و نه قائدی و دستش در خط حمله بسته است. تبریزی یک مهاجم درجه 2 یا حتی 3 است که نمی تواند دردی از دردهای استقلال را دوا کند و تنها یک بازیکن "لیست پرکن" است. باشگاه استقلال می توانست با فروش او کمی از ضررش را جبران کند و به دنبال یک مهاجم باانگیزه‌تر باشد اما حالا مجیدی مجبور است از تبریزی در خط حمله استفاده کند.

مدافع سابق استقلال گفت: در خط دفاع بازیکنان خوبی داریم. فکر می کنم غلامی به شرایط بازی رسیده باشد و مجیدی می‌تواند از او به جای طاهرخانی بی‌تجربه استفاده کند. فشردگی باعث شده بعضی از بازیکنان اصلی استقلال خسته شوند اما چشمی به اشتباه در دیدار با الشرطه نیمکت‌نشین شد. مجیدی در زمین حریف باید از تمام توان تیمش استفاده می‌کرد زیرا اگر الشرطه فشار بیشتری می آورد، بی‌تجربگی طاهرخانی می‌توانست باز کار دست استقلال دهد.

فکری در خصوص حاشیه‌ای که برای استقلال بعد از مصاحبه امیرآبادی مبنی بر دوپینگ چند بازیکن استقلال پیش آمده گفت: ابتدا بگویم که این موضوع برای گذشته است و نباید استقلال را درگیر چنین حاشیه‌هایی کرد. همچنین من در آن تیم نبودم و خبر ندارم ولی این اتفاق گذشته است و نباید به آن پرداخت. چیزی که مهم است، وضعیت فعلی تیم و بازیکنان است.

وی در پایان درباره انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: یک بار گفتم و باز هم می گویم من این انتخاب را قبول ندارم. مربی‌های بسیار بهتری داریم که می توانستند سرمربی تیم ملی شوند. در لیگ معمولی آزادگان، او قافیه را به من باخت اما حالا من هنوز سر جایم هستم و او مربی تیم ملی کشور من شده است. من برای او آرزوی موفقیت دارم اما اگر قرار بود از ابتدا مربی خارجی انتخاب کنند، گزینه‌های خیلی بهتری چون برانکو وجود داشت.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید