محمد اسلامی بیان کرد محور قزوین - رشت با بکارگیری همه امکانات و ظرفیت‌های مدیریتی اجرایی و تجهیزات استانی و منطقه‌ای بازگشایی خواهد شد.

به گزارش سلام نو، وزیر راه و شهرسازی بر ضروت به کارگیری همه امکانات و ظرفیت‌های مدیریتی اجرایی و تجهیزات استانی و منطقه‌ای برای بازگشایی محور قزوین - رشت تاکید کرد.

«محمد اسلامی» با حضور در قرارگاه مرکزی و در جمع  کارگروه مدیریت بحران پدافند عامل این سازمان ،ضمن قدردانی از زحمات راهداران و همکاران پلیس راه برای باز نگهداری محورهای مواصلاتی طی دو روز گذشته به ویژه شب گذشته و امروز، بر ضروت به کارگیری همه امکانات و ظرفیت‌های مدیریتی اجرایی و تجهیزات استانی و منطقه ای برای بازگشایی محور قزوین - رشت تاکید کرد.

وی با صدور دستور رسیدگی و امدادرسانی به افرادی که  در جاده‌ها به علت نبود تجهیزات زنجیر چرخ و  ملزومات  زمستانی گرفتار شده‌اند، اظهار داشت: در این محور تاحدودی ،دسترسی به امکانات حاشیه ای  وجود دارد اما لازم است مجموعه راهداری با اولویت دادن به امداد این هموطنان در  راهدار خانه ها و سایر مراکز پیش بینی شده،  اقدام کند.

وزیر راه و شهرسازی با توجه به گزارشات دریافتی مستقیم  از دوربین ها و گزارش قرارگاه از روند عملیاتی و اجرایی، ابراز امیدواری کرد:ان شالله امروز در کمترین زمان ممکن این محور به طور کامل بازگشایی شود.

وزیر راه وشهرسازی دقایقی پیش  با  حضور در مرکز مدیریت راه‌های کشور، ضمن رصد تصویری و آنلاین همه محورهای مواصلاتی از طریق دوربین های نظارت تصویری این مرکز،  در جریان آخرین وضعیت محور آزادراه قزوین - رشت که قسمتی از آن به علت بارش برف و کولاک سنگین مسدود شده‌است ، قرار گرفت و دستورات جدی برای بازگشایی آن صادر کرد.

/ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید