سرگرد محمد احمدی فرمانده پلیس راه کندوان از بازگشایی محور کندوان پس از ۱۰ روز تعطیلی خبر داد.

بازگشایی جاده کندوان پس از ۱۰ روز مسدودی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، فرمانده پلیس راه کندوان گفت: «محور ارتباطی کندوان که به مدت ۱۰ روز برای ایمن‌سازی مسدود شده بود، صبح امروز پنجشنبه به روی کاربران جاده‌ای بازگشایی شد.»

سرگرد محمد احمدی روز پنجشنبه افزود: «طرح انسداد این جاده با هدف ایمن‌سازی برابر برنامه ابلاغی پلیس راه کشور و استان مازندران به مدت ۱۰ روز تا ۲۳ اسفندماه، ۲۴ ساعته اجرا شد.»

وی عملیات توری سنگی، تثبیت دیواره‌های ریزشی و لق گیری سنگ‌ها از ارتفاعات را از جمله اقدامات طرح ایمن سازی کندوان برشمرد و اظهارداشت:کاربران جاده‌ای می‌توانند از امروز در این محور کوهستانی استفاده کنند.

وی از مسافران و گردشگران این محور ارتباطی پرجاذبه کشور خواست ضمن توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی به هشدارهای پلیس نیز توجه ویژه کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه‌های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه‌های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می‌کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می‌رسد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید