به مناسبت اعلام نهایی نتایج آثار سینمایی حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، به بررسی و معرفی فیلم های حاضر در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر خواهیم پرداخت، چهاردهمین فیلم حاضر در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر فیلم «روز بلوا» به کارگردانی «بهروز شعیبی» و تهیه کنندگی «محمدرضا تختکشیان» است.

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر : با اعلام نهایی نتایج آثار سینمایی حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، فیلم سینمایی «روز بلوا» به کارگردانی «بهروز شعیبی» و تهیه کنندگی «محمدرضا تختکشیان» به عنوان یکی از حاضران این دوره از مهمترین رویداد سینمایی کشور معرفی شد.

بیشتر بخوانید :

بررسی فیلم «مغز استخوان» / نگاهی ویژه به طیف مخاطب عام نسبت به فیلم قبلی کارگردان

بهروز شعیبی فیلمسازی که با دستیاری و کار در تلویزیون فعالیت خود را آغاز کرد و با فیلم‌های «دهلیز»، «سیانور» و «دارکوب» توانایی های خود را در کارگردانی نشان داده است، وی با اولین فیلمش «دهلیز» ریسک بزرگی کرد و از رضا عطاران در یک نقش جدی تراژیک استفاده کرد و به شدت هم موفق بود.

بررسی فیلم «دوزیست» / فیلمی اجتماعی و پر بازیگر

بررسی فیلم «درخت گردو» / فیلمی در خصوص بمباران شیمیایی سردشت

«روز بلوا» چهارمین فیلم بلند سینمایی بهروز شعیبی پس از «دهلیز»، «سیانور» و «دارکوب» در مقام کارگردان می باشد، وی همچنین کارگردانی سریال های نظیر «پرده نشین»،‌«گلشیفته» و ... را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

بررسی فیلم «آن شب» / فیلمی معمایی و رمز آلود در ژانر وحشت

بررسی فیلم «آبادان یازده ۶۰» / اثری متفاوت در حوزه دفاع مقدس

بهروز شعیبی با انتخاب موضوع و سوژه سخت می‌خواهد خودش را بیشتر در صحنه فیلمسازی به‌رخ مخاطبان و منتقدان سینما بکشد و ماجرای فیلم تازه او نیز بی‌ارتباط با فضای اجتماعی و البته مشکلات اقتصادی مردم نیست، مشکلاتی که بخش مهمی از آن، ناشی از فساد اقتصادی برخی مدیران است.

بررسی فیلم «ابر بارانش گرفته» / داستان و فرمی متفاوت در ادامه فیلم‌های پیشین مجید برزگر

بررسی فیلم «روز صفر» / فیلمی اجتماعی با پرداکشن بالا در خصوص عبدالمالک ریگی

وی با ساخت فیلم‌های اجتماعی مانند «دارکوب» مورد توجه خیلی‌ها قرار گرفته است و فیلم «دارکوب» با بازی مهناز افشار ، سارا بهرامی، امین حیایی، هادی حجازی‌فر، نگار عابدی، جمشید هاشم‌پور و ... آخرین فیلم اکران شده او بود که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در بخش های بهترین بازیگر نقش اول زن برای سارا بهرامی و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای جمشید هاشم پور سیمرغ بلورین را دریافت کرد.

بررسی فیلم «تومان» / فیلمی با محوریت جاه طلبی جوانان

بررسی فیلم «بی صدا حلزون» / فیلمی در خصوص ناشنوایان

بهروز شعیبی از جمله بازیگر - کارگردان های موفق سینما و تلویزیون است که امسال با گذری در تاریخ کشور به ساخت فیلمی سیاسی تاریخی در «روز بلوا» پرداخته است و قرار است، اتفاق ویژه‌ای را رقم بزند و داستان جدیدی را روایت کند، داستانی که درمورد مسائل روز کشور است و برای اولین‌بار به آن پرداخته می‌شود.

بهروز شعیبی این ‌بار فیلمش را با سرمایه‌گذاری سازمان اوج ساخته است و گفته می شود بابک حمیدیان در این فیلم، نقشی متفاوت را بازی کرده است.

بررسی فیلم «خورشید» / فیلم اجتماعی با موضوع کودکان کار

بررسی فیلم «عامه پسند» / روایت داستان در فضای بانوان جامعه

در خلاصه داستان این فیلم آمده است : عماد استاد دانشگاهی خوشنام و یک چهره تلویزیونی مورد توجه است، او ناگهان توسط پلیس با اتهام‌هایی جدی مواجه می‌شود که خود و خانواده‌اش را در موقعیت پیچیده‌ای قرار می‌دهد.

از نکات دیگر قابل اشاره فیلم «روز بلوا» بازگشت دوباره «داریوش ارجمند» پس از سال ها بر پرده ی نقره‌ای است و دکتر«مسعود دلخواه» کارگردان برجسته تئاتر ایران در این فیلم به ایفای نقش می پردازد.

بررسی فیلم «قصیده گاو سفید» / دومین فیلم بهتاش صناعی‌ها

بررسی فیلم «سه کام حبس» / فیلمی با سوژه ملتهب در فضای اجتماعی

فهرست عوامل فیلم سینمایی فیلم «روز بلوا»

کارگردان : بهروز شعیبی

تهیه‌کننده : محمدرضا تختکشیان

بازیگران : بابک حمیدیان، لیلا زارع، محمد علیمحمدی، مسعود دلخواه، زکیه بهبهانی، ساغر قناعت، پاشا جمالی و داریوش ارجمند و ...

نویسنده : مهران کاشانی

مدیر فیلمبرداری : امین جعفری

مدیر تولید : داوود معدنی

دستیار کارگردان : صالح غربی جوان

مدیر برنامه ریزی : فهیمه کمالی

تدوین : فرزاد هوتهم

مدیر صدابرداری : عباس رستگار

طراحان گریم : زهرا کمالی و فاطمه کمالی

طراح صحنه : کامیاب امین عشایری

طراح لباس : سارا سمیعی

جلوه های ویژه میدانی : آرش آقا بیک

مدیر تدارکات : روح الله رهبری

منشی صحنه: فرحناز خسرو آبادی

تیزر فیلم سینمایی «روز بلوا»

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید