نهمین فیلم جنجالی در لیست سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، فیلم سینمایی «روز بلوا» ساخته بهروز شعیبی است که جزء کارگردانان جوان و با استعداد سینمای ایران محسوب می شود و با چند فیلمی که ساخته انتظار مخاطبین را از خود و فیلم هایش بالا برده است، در ادامه به بررسی این فیلم خواهیم پرداخت. 

سلام نو - سرویس فرهنگ و هنر : «روز بلوا» چهارمین فیلم بلند سینمایی بهروز شعیبی در مقام کارگردان می باشد و فیلم «دارکوب» با بازی مهناز افشار ، سارا بهرامی، امین حیایی، هادی حجازی‌فر، نگار عابدی، جمشید هاشم‌پور و ... آخرین فیلم اکران شده او بود، بهروز شعیبی تولید فیلم های سینمایی «دارکوب»، «سیانور»، «دهلیز» و سریال «پرده نشین»،‌«گلشیفته» ... را در کارنامه هنری خود دارد.

بیشتر بخوانید :

۱۰ فیلم جنجالی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر / فیلم «مجبوریم»

شعیبی فیلمسازی که با دستیاری و کار در تلویزیون فعالیت خود را آغاز کرد و با فیلم‌های «دهلیز»، «سیانور» و «دارکوب» توانایی خود در کارگردانی نشان داده است، وی با اولین فیلمش «دهلیز» ریسک بزرگی کرد و از رضا عطاران در یک نقش جدی تراژیک استفاده کرد و به شدت هم موفق بود، وی با ساخت فیلم‌های اجتماعی مانند «دارکوب» مورد توجه خیلی‌ها قرار گرفته است، او با انتخاب موضوع و سوژه سخت می‌خواهد خودش را بیشتر در صحنه فیلمسازی به‌رخ مخاطبان و منتقدان سینما بکشد.

۱۰ فیلم جنجالی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر / فیلم «درخت گردو»

«روز بلوا» چهارمین فیلم سینمایی بهروز شعیبی پس از «دهلیز»، «سیانور» و «دارکوب» در مقام کارگردان است و قرار است، اتفاق ویژه‌ای را رقم بزند و داستان جدیدی را روایت کند، داستانی که درمورد مسائل روز کشور است و برای اولین‌بار به آن پرداخته می‌شود.

ماجرای فیلم تازه شعیبی بی‌ارتباط با فضای اجتماعی و البته مشکلات اقتصادی مردم نیست، مشکلاتی که بخش مهمی از آن، ناشی از فساد اقتصادی برخی مدیران است.

بهروز شعیبی این ‌بار فیلمش را با سرمایه‌گذاری سازمان اوج ساخته است؛ فیلمی که فیلمبرداری‌اش دو هفته‌ای است به پایان رسیده و در حال گذراندن مراحل تدوین است و گفته می شود بابک حمیدیان در این فیلم، نقشی متفاوت را بازی کرده است.

۱۰ فیلم جنجالی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر / فیلم «قاتل وحشی»

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «عماد، استاد دانشگاهی خوشنام و یک چهره تلویزیونی مورد توجه است، او ناگهان توسط پلیس با اتهام‌هایی جدی مواجه می‌شود که خود و خانواده‌اش را در موقعیت پیچیده‌ای قرار می‌دهد.»

عوامل فیلم سینمایی فیلم «روز بلوا»

کارگردان : بهروز شعیبی

تهیه‌کننده : محمدرضا تختکشیان

بازیگران : بابک حمیدیان، لیلا زارع، محمد علیمحمدی، مسعود دلخواه، زکیه بهبهانی، ساغر قناعت، پاشا جمالی و داریوش ارجمند و ...

نویسنده : مهران کاشانی

مدیر فیلمبرداری : امین جعفری

مدیر تولید : داوود معدنی

دستیار کارگردان : صالح غربی جوان

مدیر برنامه ریزی : فهیمه کمالی

تدوین : فرزاد هوتهم

مدیر صدابرداری : عباس رستگار

طراحان گریم : زهرا کمالی و فاطمه کمالی

طراح صحنه : کامیاب امین عشایری

طراح لباس : سارا سمیعی

جلوه های ویژه میدانی : آرش آقا بیک

مدیر تدارکات : روح الله رهبری

منشی صحنه: فرحناز خسرو آبادی

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید