با کمی دقت در چهره برخی از بازیگران، به‌ خصوص بازیگران زن ایرانی متوجه شباهت آنها می‌شویم و این سؤال برایمان پیش می‌آید که آیا آنها با هم نسبتی دارند؟

شباهت عجیبی که بازیگران زن ایرانی به هم دارند! + عکس

به گزارش سلام نو، دانستن جزئیات زندگی خصوصی چهره های معروفی مثل بازیگران، همیشه جالب بوده و هست. یکی از این جزئیات، نسبت فامیلی هم که برخی از بازیگران باهم دارند.

البته هستند بازیگرانی که با هم هیچ نسبت فامیلی ندارند ولی به دلیل شباهت ظاهری که به یکدیگر دارند، مخاطبان آنها را فامیل و حتی خواهر تلقی کرده اند و در موردشان شایعه سازی هایی نیز صورت گرفته است.

در ادامه مطلب بازیگرانی که با هم شباهت دارند ولی هیچ نسبت فامیلی باهم ندارند را معرفی خواهیم کرد.

مینا ساداتی و لیلا زارع

لیلا زارع بازیگر ایرانی سینما، تلویزیون و تئاتر، متولد ۲۱ مهر ۱۳۵۹ در تهران است. او در سال ۱۳۸۲ فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری آغاز نمود. لیلا زارع در رشته مدیریت بازرگانی فارغ التحصیل شده است. وی علاوه بر بازیگری، در زمینه عکاسی نیز فعالیت داشته و پیش از بازیگری، آتلیه عکاسی داشته است. لیلا زارع سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون خانه روشن، خانه دیگری، غیرمجاز، معکوس، ممنوعه، پسرکشی، گنجشکک اشی مشی، با دیگران، شیفت شب، امتحان نهایی، یک کیلو و بیست و یک گرم، جن زیبا، دل، روز بلوا، خون شد، لاک‌پشت و حلزون و زیر نور کم را در کارنامه هنری خود دارد. 

مینا ساداتی متولد ۱۰ آذر ۱۳۶۰ در کاشان، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس گرافیک از دانشگاه هنر می باشد فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و با تلویزیون به شهرت رسید.

مینا ساداتی و لیلا زارع

حدیثه تهرانی و هدی زین العابدین

حدیثه تهرانی متولد ۲۱ آذر ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس رشته مامایی می باشد، از کلاس های بازیگری شروع کرد و با قاب تلویزیون به شهرت رسید.

هدی زین العابدین متولد ۲۳ خرداد ۱۳۶۸ در کرج، بازیگر سینما و تلویزیون است فوق دیپلم گرافیک دانشگاه علمی کاربردی می باشد که فعالیت خود را از حضور در تیزرهای تبلیغاتی شروع کرد و از ۱۶ سالگی با فیلم «خانه روشن» وارد بازیگری شد.

حدیث تهرانی و هدی زین العابدین

غزل شاکری و پگاه آهنگرانی

غزل شاکری متولد ۲۲ اسفند ۱۳۵۷ در تهران، بازیگر و خواننده است فارغ التحصیل لیسانس طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد می باشد که از طراحی داخلی شروع کرد سپس وارد طراحی صحنه شد و حالا در بازیگری و آواز می درخشد.

پگاه آهنگرانی متولد ۲ مرداد ۱۳۶۳ در اراک، بازیگر است ترک تحصیل کرده رشته موسیقی در مقطع هنرستان است، بجز بازیگری، مستندساز است.

غزل شاکری و پگاه آهنگری

ویدا جوان و هانیه توسلی

ویدا جوان متولد ۳۱ مرداد ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابدار می باشد که در ۲۶ سالگی جلوی دوربین رفت و حالا کار طراحی لباس هم می کند و در عرصه فتو مدلینگ نیز حضور دارد.

هانیه توسلی متولد 14 خرداد سال 1358 در شهر همدان است او بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. هانیه دیپلم علوم تجربی دارد و کارشناسی نمایشنامه نویسی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران را دارد. او نخستین بار در فیلم سگ کشی بهرام بیضایی حضور پیدا کرد.

 ویدا جوان و هانیه توسلی

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید