۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 36799754

سرهنگ "محمد بخشنده" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از کشف 6گونی تریاک در عملیات مشترک پلیس پایتخت و اصفهان خبر داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 6گونی حاوی 53 کیلو و 850 گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس پایتخت و اصفهان خبر داد.

به گزارش سلام نو، سرهنگ "محمد بخشنده" ، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی دریافت خبری مطلع شدند که یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد افیونی ، قصد دارد مقداری مواد مخدر از استان جنوبی کشور خریداری و پس از گذشتن از شاهین شهر اصفهان و شهر قم به تهران منتقل کند. بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه متهم قصد داشت مواد مخدر کشف شده را با یک خودروی 405 به تهران منتقل کند، تصریح کرد: شناسایی خودروی متهم در محور های مواصلاتی در دستور کار قرار گرفت و با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران پایگاه هشتم این پلیس وارد استان اصفهان شدند.

وی افزود: ماموران اعزامی موفق شدند پس از مراقبت های ویژه در یک عملیات مشترک با پلیس اصفهان خودروی متهم را در عوارض استان اصفهان شناسایی و با همکاری پلیس شاهین شهر استان اصفهان خودروی متهم را متوقف و تحت بازرسی قرار دهند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری راننده این خودرو، گفت: در بازرسی از خودروی متهم 6 گونی سفید رنگ حاوی 53 کیلو و 850 گرم تریاک کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقر پلیس شاهین شهر اصفهان قرار گرفت./رکنا

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید